Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:09

Ik en mijn vriendin vonden stoepkrijten héél erg leuk, en voor de kerk in de straat was een heeeel mooi pleintje die gewoon gemaakt was voor stoepkrijten. Dus wij lekker bezig, komt de 'baas' aanlopen :') boos dat hij was! We moesten het gaan omruimen met een bezem en water en oh wee als we het niet deden. We zijn gewoon weggerend en durfden niet meer buiten te komen. We waren 8 of zo :+

Nog 1! Ik zat (jaartje geleden) rond 10 uur 's avonds tv te kijken. Er komt een oud dametje voorbij ons huis, dus ik kijken. Blijft ze stil staan. Ik dus kijken waar ze gebleven was, zat ze achter een plant te staren naar mij en ze was heel erg not amused. Toen ze weg was ben ik snel naar boven gerend, want ik dacht dat ze terug zou komen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:31

CharlotteJay schreef:
CharlotteJay schreef:
confession 2
ik moet echt gaan biechten in de kerk ofzoo

ik heb al tijdje rijles en moet binnenkort gaan afrijden maar goed mijn rij-instructrice heb een leuke, lieve zoon en die had een vriendin... -O- en ik hoopte steeds dat hun uit elkaar gingen zodat ik een kans bij hem zou hebben en haar niet kwijt raak
want zij is echt geweldig

puntje bij paaltje is het over tussen die 2 en weet ik het echt niet meer ook al is hij echt heeeeelll leuk
:')

zoo lekker onduidelijk _O- _O- foei van mij
maar de confession is dat ik er alles aan heb gedaan om die 2 uit elkaar te krijgen en zijn moeder is me daar dankbaar voor :=

Ohhh ik snap hem denk ik, je was verliefd op de zoon van je (hele toffe) rijinstructrice en toen wilde je de zoon en zijn vriendin uit elkaar drijven zodat je met die zoon een relatie aan kon, en zodat de rijinstructrice je schoonmoeder zou worden en je haar niet uit het oog zou verliezen na je rijlessen... ?

Chasingmood

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:58

Nou ze zijn uit elkaar, dus doen dan!
Wat houd je nog tegen?

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:13

Poehh...

De kraan waagewijd openzetten bij mij oma in haar badkamer... En dan de kraan niet meer dichtkrijgen omdat ik niet meer wist welke kant ik moest opdraaien want het water leek niet minder te worden. Daarna als smoes, omdat alles overstroomd was, dat ik en mijn nichtje de badkamer wouden schoonmaken. Ze was er ook nog blij mee :Y)

Ook ging ik met een vriendinnetje dode bijen in een schelpje leggen om ze dan te begraven.
Of wij gingen wildplassen en serieus ook poepen zodat mensen dachten dat er een hond had gepoept... -O- En niemand heeft ons ooit betrapt. Dat is nog wel mijn ergste confession. We waren erg jong.. :') Echt Twisted...

Of huilen als een vriendinnetje ging huilen zodat ik niet schuldig leek.

En mijn vriendinnetje vond het nooit leuk als ik dezelfde kleren had. Dan zei ze tegen mij: Kan ik je even spreken? En toen was ze... 7 ong. Voelde me net een hond die wat fouts had gedaan.

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:25

Een aantal weken terug zat ik in de auto en kwam ik mijn vriendin tegen die op de scooter reed. Ik toeterde enthousiast maar ze zag me niet. Toen ik haar een uurtje later appte met "hee ik zag je rijden ik toeterde nog!"
Appte ze me terug met "o jij was dat dus ben nu onderweg naar ziekenhuis."
Bleek ze het wel gehoord te hebben maar ze vroeg zich af wie en is zo tegen een auto opgereden. Middelvinger gebroken. Oei wat voelde ik me schuldig zeg!

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:27

Oeeeeiiii die is niet goed

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:32

Oh ik weet er nog een erge :=
Toen ik een jaar of 4/5 was, was ik bij een vriendinnetje blijven slapen. Dat vriendinnetje sliep nog bij haar ouders in bed, en ik lag er dus ook bij, was wel vrij normaal voor mij aangezien ik daar al over de vloer kwam van toen ik 2 was dus die mensen waren een soort van tweede ouders voor mij. Maar toen werd ik 's ochtends dus wakker met een natte broek.. Ik natuurlijk helemaal in paniek, maar toch die vriendin subtiel wakker gemaakt en gezegd dat ik niet meer kon slapen. Wij ging dus beneden spelen terwijl die ouders nog sliepen, maar ik zat er ondertussen nog met die natte broek. Die vriendin had gelukkig nog niets door dus ik zeg "laten we onze kleren uittrekken", en zonder vragen stellen deden we dat dus. Ondertussen had ik wel die natte broek mooi verstopt :'). Er is nooit was over gezegd geweest, dus ik weet niet als haar ouders het ooit door hebben gehad, ze waren ook pas uren later dan ons wakker dus wie weet was het tegen dan wel opgedroogd :=

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:34

Toen ik een jaar of 2/3 was heb ik wel is het kussen op mijn broertje, toen nog baby, zijn hoofd gedrukt omdat ie niet stopte met huilen :o Dat besef had ik toen natuurlijk nog niet, maar best erg haha.

Ook zijn de keren dat ik tijdens proefwerken de antwoorden op mijn mobiel heb opgezocht echt niet te tellen :') 1 keer betrapt in 5 jaar, dus dat valt mee.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:00

Ohjeej...

Laaanglaaang geleden peperzaadjes gespaard en mn buurmeisje haar handen daar doorheen laten halen "Nu in je ogen wrijven!" :j

En de naamvallen bij Frans elke proefwerk gespiekt... Nooit gepakt :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:12

Toen ik nog klein was had ik een cavia, af en toe mocht ze mee naar boven, waar ook een barbieauto stond.. Cavia in de barbieauto gezet en een stukje met haar gaan rijden, tot ze verder de auto in 'liep' en vast kwam te zitten.. Ik kon haar er zelf niet meer uit krijgen dus moest naar beneden om te gaan vertellen dat Pimmetje vast zat in de barbieauto.. Ik weet niet hoe ze haar er uiteindelijk uitgekregen hebben maar dat ging niet makkelijk in ieder geval, gelukkig heeft ze er niks aan over gehouden. Ouders waren woest..

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:19

Bij mijn Engels boek op de middelbare school was ooit een bladzijde half doormidden.. dat zou met inleveren natuurlijk meteen opvallen.. ik heb toen gewoon die hele bladzijde uit het boek gescheurd zodat het met controleren niet op zou vallen..
Boek is gewoon door de controle geweest en ik kwam er zonder boete mee weg.. ben alleen wel benieuwd hoe de persoon die t boek na mij kreeg gereageerd heeft :=

Onze hamsters hebben overigens ook geregeld ritje gemaakt op de afstand bestuurbare auto :+
En dan perongeluk de auto onder de bank doorrijden en toen kwam de auto eronderuit zonder hamster.. oeps

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:22

Ooit in groep 6 op een krijtbord geschreven
D.... is een trut.

Toen de vraag kwam wie het was heb ik een ander de schuld gegeven.
in mijn verdediging beide pestten me al een aantal jaren. Is daarna overigens niet gezelliger geworden :o

Daarnaast 1 keer onderuit gegaan omdat ik perse een pony wilde aaien. Stroomdraad aangetikt en onderuit gegaan. Nooit durven toegeven dat jaar :Y)

De ergste! Als klein kind kreeg je bij een happy meal een muziek dingetje. Die van mijn broertje was leuker en die heb ik gestolen. Nooit terug gegeven en met typex een Y geschreven want hij was echt echt echt van mij! *\o/*
Laatst bijgewerkt door _Yasmine_ op 18-08-15 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:23

Ik ben gek op mn nieuwe vriend, maar heb nog gevoelens voor mn ex......

Wel eens snoepjes gejat uit de kruidvat, voelde me daarna vreselijk schuldig :oo en heb de keer daarna gezegd dat ze de 50 cent wisselgeld mochten houden O:)

Ook vaak genoeg keihard ontkend dat ik degene was die de koekjes/snoepjes/chips had opgegeten

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:42

fleurtjeuh schreef:

Wel eens snoepjes gejat uit de kruidvat, voelde me daarna vreselijk schuldig :oo en heb de keer daarna gezegd dat ze de 50 cent wisselgeld mochten houden O:)

Ook vaak genoeg keihard ontkend dat ik degene was die de koekjes/snoepjes/chips had opgegeten

ohw ik werkte bij kruidvat en at ook gewoon van die snoepjes 1 voor het mondje de rest in de bak :(:) :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:44

Ik geloof dat veel mensen de OP niet snappen. Er worden nu jeugdzondes en leuke anekdotes uit de jeugd opgehaald, maar het gaat om wat je nu doet, volgens mij.

Winged schreef:
...Natuurlijk zijn we allemaal hartstikke lief, leuk en gezellig. We zouden uiteraard nooit iets doen waardoor je een ander voor schut zet of misschien kwetst...

Toch?

Welke bokker durft het aan om aan te vullen? :Y)

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:44

CharlotteJay schreef:
fleurtjeuh schreef:

ohw ik werkte bij kruidvat en at ook gewoon van die snoepjes 1 voor het mondje de rest in de bak :(:) :')

Lijkt me ook niet dat zoiets echt wordt opgemerkt als gemiste winst. Verder zit iedereen met zijn klauwen aan die snoepjes dus dan is het voor mij al niet meer aantrekkelijk om dat op te eten(zeker niet als het een Kruidvat in een binnenstad is). :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:46

Toen mijn eerste serieuze relatie (op een ongelofelijk kwetsende, pijnlijke en gemene manier) overging, heb ik het hele verhaal aan de moeder van mijn ex verteld. Die heeft hem het huis uit getrapt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:49

Ik weet niet of dit hier echt hoort maar vond het wel heeeel erg banketstaaf.

Vorig jaar was ik met een vriendin aan het winkelen in Emmen.
Toen het al wat aan het schemeren was wouden we even iets opzoeken om te gaan eten.
Toen liepen we dus langs een winkel en zag ik een zwarte piet lopen!
Ik schrok me dood omdat het donker was en het was nog maar november. :+
Dus ik roep zo ''Een zwarte piet! Wat eng!''
Loopt er net een donkere man langs mij die omkijkt en mij heel erg boos aankijkt. :oo
Ben maar snel doorgelopen, zo banketstaaf. :=

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:53

Een tijdje terug. Ik had net mijn bus, en de parkeerplaatsen bij ons in het dorp zijn nogal smal, en er zit geen scheidingswand tussen de vakken. Ik kan prima insturen, maar reed toch iets te ver naar achter door, zo met mijn trekhaak tegen een dikke Audio aan. Ik baalde er al flink van, er zat echt maar een heel minuscuul plekje, maar eerlijk als ik was heb ik een briefje geschreven. Toen ik naar de voorkant van de auto liep om het briefje onder de ruitenwisser te doen, bleek dat heel de voorkant van de Audi goed in puin lag.
Ik heb het briefje nooit onder de ruitenwisser gedaan...

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 18:03

Ik heb volgens iedereen altijd veel te harde uitspraken, waardoor ik altijd als ik weer zoiets gezegd heb er een halfuur over moet doen om dat toe te lichten, omdat anders iedereen me harteloos vind. M'n moeder begint nu ook nog steeds over een uitspraak die ik 3 jaar geleden gezegd heb.

Oh en de manier hoe mijn beste vriendin en ik vrienden zijn geworden is ook echt zielig :') M'n vriendin die had een hekel aan een meisje uit onze klas, dus ik ging haar helpen om haar te pesten, en daardoor zijn we dus vrienden geworden. Ik voel me er soms nog steeds schuldig over, en als mensen me vragen hoe wij bevriend zijn geraakt hou ik me liever stil.

Djorf_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 18:15

Toen ik nig heeeeel klein was heb ik ooit onze kat onder de wasmand gedaan. Ik zag de kat lopen en dacht laat ik de was,and er maar opzetten. Toen mijn moeder op zolder kwam keek ze toch echt wel verbaasd, want wie schrikt nou niet als je een wandelende wasmand ziet?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 18:18

Ik sta niet op voor ouderen mensen
niet als ze soepel lopen en me van mijn stoel wegkijken

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 18:29

Toen ik een jaar of 8 was heb ik een grijs klein poesje dat er heel zielig uitzag gestolen uit het dierenwinkeltje. Onder mijn jas verstopt onderweg naar huis (met de fiets), onderweg gevallen met de fiets waardoor het arme poesje (en ik) helemaal onder het zand zaten, kwam ik thuis, met de poes terug onder mijn jas naar de badkamer gelopen met de mededeling: mama ik ben gevallen met de fiets, en ga een bad nemen. Mama had mij maar vaag verstaan en liet me rustig doen.

Tot ik het poesje mee in bad wou steken om te wassen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 18:32

Oké een recente confession ... Ik loop graag na het douchen half naakt door huis :')

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 18:36

Rebecca schreef:
Oké een recente confession ... Ik loop graag na het douchen half naakt door huis :')

Dat is zo fijn, helaas durf ik dat niet wanneer meer mensen thuis zijn.. -O-