Mijn moeder had hem eerst gekocht en haar altijd droge huid is nu een stuk minder droog.
En sommige dingen die ik als gewoon beschouw maar toch wel echt luxe zijn en niet meer zonder kan zoals een vaatwasser en zelfs een wc.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doubtless schreef:Nav dit topic een gezichtsreiniger besteld, krijg m morgen binnen. Ben echt heel benieuwd!
maras schreef:Zit ik toch zwaar na te denken na het lezen van dit topic of ik die stoomreiniger zal gaan aanschaffen...........werkt dat echt zo goed ja? Nu sop ik dagelijks met een sopje en een skiffeur, werkt prima , ruikt lekker fris maar ik ben best veel emmers water kwijt op deze manier. Wordt het met die stoomreiniger ook zo goed schoon en fris???
Oh ja en mijn aankoop waar ik erg veel profijt van heb is de quooker.
Suzanne F. schreef:Op 1 de airco! Zowel in de auto als in huis. Ik vraag me nu echt af hoe ik het ooit zonder heb kunnen doen. Wat ideaal zeg. De investering echt heel dik waard. Heerlijk slapen, nooit meer puffen van de hitte in je eigen huis. Dan geniet je pas echt van de zomer. Ook weinig muggen daardoor.
Verder de Ipad. Wat een handig ding zeg. Je kan er echt alles mee. Laptop hoeft veel minder aan daardoor.
Tamara schreef:De robotstofzuigerHij komt idd niet op de trap, maar wel in alle hoekjes. Ben echt enorm gelukkig met dat ding! In ons oude huis viel het wel mee, maar op de vloer in ons nieuwe huis zie je echt alles, kon blijven stofzuigen. Nu Robbie dagelijks even een rondje maakt, ziet het er echt stukken beter uit overal! En af en toe mag ie even boven spelen, hoef ik alleen nog de trap en de plinten af en toe mee te pakken. Ideaal!