Aankoop die je veel eerder had " moeten " hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 07:45

Nutibullet, is wel ff werk, maar krijg nu wel een hoop fruit en groente binnen die ik daarvoor te weinig at.

Mijn moeder had hem eerst gekocht en haar altijd droge huid is nu een stuk minder droog.

En sommige dingen die ik als gewoon beschouw maar toch wel echt luxe zijn en niet meer zonder kan zoals een vaatwasser en zelfs een wc.;-)

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:11

Doubtless schreef:
Nav dit topic een gezichtsreiniger besteld, krijg m morgen binnen. Ben echt heel benieuwd!

Ik heb er ook een besteld Door dit topic :)

Beste aankoop hier is ook de vaatwasser.
Robotstofzuiger wil ik ook, maar daar is mijn vriend geen fan van. Ik denk ook wel dat de katten de stofzuiger dan gaan mishandelen :')

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:20

Mijn Le Creuset Doufeu, mijn inductieplaat en mijn iPad 2. Ik kan niet kiezen :+

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:22

Jaren en jaren lang deed ik elke avond twee kruiken in een laken wikkelen zodat ik warm naar bed kon gaan in de wintermaanden. Twee jaar geleden een elektrische deken gekocht en dit had ik dus heeeeeeeeel veel eerder moeten doen. De rest kan me gestolen worden maar die warme instap in bed = onbetaalbaar! *\o/*

8nnemiek

Re: Aankoop die je veel eerder had " moeten " hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:28

Mijn bosch keukenmachine <3
En inderdaad de robotzuiger..
Elektrische deken, toevallig dit voorjaar een nieuwe gekocht en dit keer een tweepersoons :D
De inductiekookplaat, zou ik ook echt niet meer zonder willen!
En de iMac, dat is by far mijn beste aankoop ooit.

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:29

maras schreef:
Zit ik toch zwaar na te denken na het lezen van dit topic of ik die stoomreiniger zal gaan aanschaffen...........werkt dat echt zo goed ja? Nu sop ik dagelijks met een sopje en een skiffeur, werkt prima , ruikt lekker fris maar ik ben best veel emmers water kwijt op deze manier. Wordt het met die stoomreiniger ook zo goed schoon en fris???

Oh ja en mijn aankoop waar ik erg veel profijt van heb is de quooker.

Ik heb er 1 voor de vloer en 1 voor het kleinere werk zeg maar. Het wordt goed schoon en fris, dat zo wie zo. Wat ik wel een groot nadeel vind van de kleine stoomreiniger dat er een klein waterreservoir opzit welke je om de haverklap moet vullen.

Wat betreft de stoomreiniger voor de vloer daar ben ik alleen maar positief over. De vloer is heel snel droog en streeploos schoon. Ik heb er verschillende standen opzitten voor tegels, laminaat en vinyl.
Let er bij aanschaf wel op of deze ook speciaal voor laminaat te gebruiken is. Zo niet, dan kan het idd best zijn dat je vloer gewoon te nat wordt met alle gevolgen van dien.
Laatst bijgewerkt door Icrack op 12-08-15 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:30

Ik bedenk er ineens nog een; Mijn weekendvrij abonnement voor de trein!
Met vrienden door het hele land verspreid geeft het zoveel vrijheid dat je in het weekend gratis kan reizen, ik spreek nu veel makkelijker met iedereen af en hoef niet meer voor elk uitje te denken aan de kosten. Daarnaast ben ik nog goedkoper uit ook!

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:31

Mijn elektrische fiets :D
Ik heb een spierziekte en artrose, kon al jaren niet meer fietsen omdat het veel te zwaar was. Wat een vrijheid ! Als ik die fiets niet had gehad, had ik mijn boodschappen in een scootmobiel moeten doen, en die mag nu nog lekker buiten de deur blijven.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:38

Op 1 de airco! Zowel in de auto als in huis. Ik vraag me nu echt af hoe ik het ooit zonder heb kunnen doen. Wat ideaal zeg. De investering echt heel dik waard. Heerlijk slapen, nooit meer puffen van de hitte in je eigen huis. Dan geniet je pas echt van de zomer. Ook weinig muggen daardoor.

Verder de Ipad. Wat een handig ding zeg. Je kan er echt alles mee. Laptop hoeft veel minder aan daardoor.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 09:01

Suzanne F. schreef:
Op 1 de airco! Zowel in de auto als in huis. Ik vraag me nu echt af hoe ik het ooit zonder heb kunnen doen. Wat ideaal zeg. De investering echt heel dik waard. Heerlijk slapen, nooit meer puffen van de hitte in je eigen huis. Dan geniet je pas echt van de zomer. Ook weinig muggen daardoor.

Verder de Ipad. Wat een handig ding zeg. Je kan er echt alles mee. Laptop hoeft veel minder aan daardoor.

Ja, de iPad! Heb er ook los toetsenbordje bij, sindsdien is de laptop bijna werkloos :').

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 09:11

Flavorwave :D had ik dat maar jaren eerder ontdekt.....zo handig! <3

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:49

Oh ja, wij hebben die ook en nog een oudere versie met een deksel die vast zit. Gebruik hem bijna dagelijks met vlees en aardappel- producten. Echt een topper!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:55

De Philips airfryer!! <3

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 11:08

Ik heb de karcher sc3 stoomreiniger, deze is alleen niet geschikt voor laminaat. De vloer is net zo snel droog als toen ik nog gewoon een emmer met sopje gebruikte, het wordt alleen veel schoner :j
Andere huishoudelijke klusjes kan ik er ook mee doen door de verschillende opzetstukken.

Leuke dingen komen er voorbij :D

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:14

nike air max. :j Vond het imago wat er lang om heen hing niet bij me passen. Inmiddels heb ik 2 paar en loop ik er altijd op. 1 paar voor mijn werk en bij de paarden en een ander paar voor netjes.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:33

Nikes.
ik was nooit van de gympies( nog steeds niet, maar krijg er langzaam liefde voor)

was zooo blij dat ik ze op vakantie van vriendlief mee Móest nemen.

mijn liefdes 8-)

https://www.google.nl/search?q=nike+internationalist&biw=1344&bih=707&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI2taowp2jxwIVg5rbCh36yw53#imgrc=pd3gHkwNTupGJM%3A

https://www.google.nl/search?q=nike+internationalist&biw=1344&bih=707&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI2taowp2jxwIVg5rbCh36yw53#tbm=isch&q=nike+internationalist+light+bone&imgrc=0nutvKEZbmGxvM%3A

mijn vriend is blij dat ik er ook eens hip casual bij loop in plaats van altijd netjes :Y)

Stampeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:41

Ik heb sinds een paar weken een robotstofzuiger en kan nu al niet zonder. Wat een fantastisch ding.

Daarnaast blijf ik fan van de vaatwasser. Voorheen met veel plezier de Chromecast gebruikt en nu kijken we met veel plezier via zo een rasberry-achtig ding.

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:45

De rijstkoker. Ik ben enorm fan van rijst gerechten, maar de rijst goed droog krijgen was altijd een ramp....

Telefoon abbonement met onbeperkt bellen/sms. Nooit meer dat gezeur dat je over je minuten/sms heen bent!

Veger en blik van de Ikea met lange stok er aan zodat je niet hoeft te bukken :+

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:49

Misschien heel stom :+ maar mijn broodtrommel.
Nooit meer geplet brood *\o/*

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 12:03

Suuskipje schreef:
Misschien heel stom :+ maar mijn broodtrommel.
Nooit meer geplet brood *\o/*

:')

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 12:11

De robotstofzuiger :j Hij komt idd niet op de trap, maar wel in alle hoekjes. Ben echt enorm gelukkig met dat ding! In ons oude huis viel het wel mee, maar op de vloer in ons nieuwe huis zie je echt alles, kon blijven stofzuigen. Nu Robbie dagelijks even een rondje maakt, ziet het er echt stukken beter uit overal! En af en toe mag ie even boven spelen, hoef ik alleen nog de trap en de plinten af en toe mee te pakken. Ideaal!

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 12:13

Airfryer idd, nutribullet, en uiteraard Auto! Man man man, wat was het leven moeilijk zonder..

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 12:17

Tamara schreef:
De robotstofzuiger :j Hij komt idd niet op de trap, maar wel in alle hoekjes. Ben echt enorm gelukkig met dat ding! In ons oude huis viel het wel mee, maar op de vloer in ons nieuwe huis zie je echt alles, kon blijven stofzuigen. Nu Robbie dagelijks even een rondje maakt, ziet het er echt stukken beter uit overal! En af en toe mag ie even boven spelen, hoef ik alleen nog de trap en de plinten af en toe mee te pakken. Ideaal!

Werkt zn robbbie zuiger ook met 2 honden inhuis en welk type hebben jullie allemaal.. zit er al tijden over te denken heb wel de swiffer versie en die doet ook netjes zijn werk maar vind de zuiger nog zo duur voor te testen....

HeartOfHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 12:28

Ik heb nooit geweten wat vrijheid was totdat ik een 2 meter lange telefoonoplader kreeg :D

Nooit meer achterstevoren in m'n bed liggen omdat m'n snoer te kort is, ik ben gelukkig.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 12:46

HeartOfHorse schreef:
Ik heb nooit geweten wat vrijheid was totdat ik een 2 meter lange telefoonoplader kreeg :D

Nooit meer achterstevoren in m'n bed liggen omdat m'n snoer te kort is, ik ben gelukkig.

die is hier direct dood (kat vreet ze op :') ) heb nu zo'n rolmaatje wat ik ingeklapt heb zitten :D