Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

luffwinny schreef:bellen doe ik liever niet , in de mail heb je alles zwart op wit en mondeling word lastig iets te bewijzen . Ik ga even niet reageren en wacht het incasso maar af, ze loopt alleen maar te dreigen en zou niet met een voorstel komen . Ze heeft niet gezegd dat ik verplicht ben het product af te nemen.
En daarbij mag je de meeste producten zelfs nog terugbrengen binnen een x-aantal dagen als je het al gekocht en betaald hebt, dus lijkt me sterk dat je hiervoor opdraait. zorro schreef:Bij ons gaan ook lagere rekeningen (rond de 40 euro) naar een bureau die het voor ons int. Herinnering, nog een herinnering, aanmaning en dan door naar dat bureau. Daar betalen we maandelijks een klein bedrag voor, en zij rekenen de verdere kosten door aan onze wanbetalers.
Voor een dienst of product moet je gewoon betalen en zo niet gelijk door. Dus ook voor een laag bedrag kan je dat best verwachten..

luffwinny schreef:Het is niet aan mij om achter de foundation aan te gaan , zei zou mij bellen en daar wachte ik op , dat zei een fout maakt is niet mijn probleem , ze had me op de hoogte moeten stellen , een week is nogal een verschil met 1,5 maand, als ik dat had geweten dat ik de foundation niet gehoeven . Ze zegt zelf in de eerste mail dat ze het vergeten was, later zegt ze weer wat anders dat het door vakantie kwam.
Ik werk al 5 jaar in dezelfde zaak, waar we make-up, schoenen, handtassen, parfum, kledij, ... verkopen. Als er iets besteld is, wat toch niet helemaal de klant z'n smaak is, dan is dat jammer voor ons, maar wij gaan de klant echt niet gaan verplichten om dat bestelde ding aan te schaffen.
LOLLYYwood schreef:Dit is toch te gek voor woorden?Ik werk al 5 jaar in dezelfde zaak, waar we make-up, schoenen, handtassen, parfum, kledij, ... verkopen. Als er iets besteld is, wat toch niet helemaal de klant z'n smaak is, dan is dat jammer voor ons, maar wij gaan de klant echt niet gaan verplichten om dat bestelde ding aan te schaffen.
Dit is uiteraard wel een grote internationale zaak, maar als je als verkoper je klant vergeet in te lichten en na 1,5 maand je frank valt dan kun je toch wel verwachten dat je klant niet op jou heeft zitten wachten?