Zo hoe ik het lees lijkt deze jongen niet meer om je te geven. Moet je toch niet willen...
Sucfes met alles...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Palmera schreef:Een baan heb je natuurlijk niet zo snel op commando. Helaas.
Maar zorgen dat je huis/tuin en persoonlijke verzorging in orde is kan wél. Ook het vrijwilligerswerk kan serieus genomen worden. En een online cursus om de horizon te verbreden is ook iets heel anders dan gamen.
Dan staat er toch al een heel ander persoon ondanks dat hij nog steeds werkloos is.
Begrijpelijk dat het moeilijk is, maar wat ben jij sterk zeg! horses1990 schreef:Om de vraag te beantwoorden hoe het nu met ons is... we zijn uit elkaar. Ik heb er een punt achter gezet. En het is zwaar! Want houd wel van hem en voel me best wel eenzaam. We zijn nu ook pas 5 dagen uit elkaar. We hebben geen contact meer en ik probeer hem echt af te sluiten...
Hij vond het niet leuk en hij heeft me zitten smeken dat hij wel zou veranderen. Maarja ik heb gezegd ga dat dan eerst maar eens doen, kijken we daarna wel verder...
horses1990 schreef:Hij vond het niet leuk en hij heeft me zitten smeken dat hij wel zou veranderen. Maarja ik heb gezegd ga dat dan eerst maar eens doen, kijken we daarna wel verder...
Trots op je! Als je een keer een pb'tje wilt sturen om te praten dan kan dat, ik heb het ook meegemaakt. Sterkte en veel succes!
Kan me niet voorstellen hoe moeilijk het voor je moet zijn want het is duidelijk dat je echt om hem geeft. Knuf!
horses1990 schreef:Om de vraag te beantwoorden hoe het nu met ons is... we zijn uit elkaar. Ik heb er een punt achter gezet. En het is zwaar! Want houd wel van hem en voel me best wel eenzaam. We zijn nu ook pas 5 dagen uit elkaar. We hebben geen contact meer en ik probeer hem echt af te sluiten...
Hij vond het niet leuk en hij heeft me zitten smeken dat hij wel zou veranderen. Maarja ik heb gezegd ga dat dan eerst maar eens doen, kijken we daarna wel verder...