heel gemeen gezegd is gelukkig gaan hemelen.
mijn vader heeft er zelfs nog mee bemoeit ik moest alles fini ceel onder houden omdat meneer zijn handje moest op houden en verantwoording moest geven waar hij geld voor nodig had.
is zo ver geweest dat ik weg ging alleen hij hield ook veel van mij (blijkt nog steeds 17jr bij elkaar) na twee dagen kwam hij bij mij en is gebleven tot zijn moeder in zag dat ze verkeerd bezig was.
ja toen konden ze alles zelf doen op de boerderij.
daarna is er een rekening geopend op zijn naam en zo hebben we samen de onkosten kunnen betalen, en sparen.
maar ze bleef stoken tussen hem en mij op een achterbakse manier.
toen heeft zijn zus beetje aangedrongen dat ze in haar huis andere kant van dorp moesten gaan wonen.
dat hebben ze 7 jr gedaan tot me schoonvader (die ik heel graag mocht) ging kwakkelen, toen zijn we hier gaan verbouwen en terug na de boerderij gehaald.
de eerste dag was het raak, madam begon meteen weer te stoken.
toen heb ik maar even gezegd als ze niet op houd kunt u, u spullen pakken en weer weg wezen.
is minder geworden we hebben voor haar gezelligheid twee keer behalve zondag koffie gedronken.
oke ze probeerde de avond ook maar gezegd nee dat is ons samen zijn, klaar.
en ons trouwen was ook tegen zere been, we hebben geen kerk gezien.
had best in de kerk willen trouwen als mijn man ook geregeld na de kerk ging en of wilde bidden voor het eten.
niks van dat deed hij.
en dan was ook nog de gezegde van haar twee geloven (katholiek en nederlands hervormd) op een kussen slaap de duivel tussen.
ja dit nu al 15 jr.
toen kwam de eerste helaas via ivf eerste wat ze zei is dat wel een kind wel van mijn zoon?
zo dat kwam hard aan, ik zei meteen nee zie hij is blond, hij is van de melkboer.
maar mijn schoonvader heeft in zijn goede dagen veel met hem gedaan.
toen ze nog ergens anders in het dorp woonde en we waren hem kwijt, wisten we dat hij bij opa is gaan eten.
dat was gewoon een super man, die helaas onder de plak van zijn vrouw zat en als eerste overleed.
ze hebben tot hun dood tot ze terug waren, hier gewoond maar wel met alle stress van en door haar.
en nu is de rust wede gekeerd.
ik wens je veel sterkte in de tijd wat komen gaat.
o ja ik molk wel eens veel koeien op andere bedrijf maar in haar ogen bleef in een stadse en zou hier in stille omgeving niet langer dan 5 jr wonen. (+10.5 lol
)