Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarjanB schreef:Het klopt ook wel dat het actie reactie is. Ik merk alleen wel dat de "goede" open reactie op wantrouwen zorgt dat er veel minder wantrouwen is en ook steeds minder wordt. Mijn vriend is echt heel erg open in wat hij doet enz. Ik maak me dan ook gewoon geen zorgen, hij is gek op mij en niet op een ander. Haha hij zegt wel van ja als ik een mooie vrouw zie lopen dan kijk ik daar wel naar. Tja ik zie ook wel eens een hele knappe vent lopen maar daar blijft het van beide kanten ook bij.
Het is zelfs zo geweest dat hij in het begin van onze relatie veel smiley's kreeg met hartjes als afsluiter van berichtje of kus. Heb hem gezegd dat ik me daar niet fijn bij voel en dat heeft hij ook bij die meiden aangegeven en hij doet het zelf ook niet meer. Klein dingetje maar geeft al zoveel meer rust!
Percella schreef:Als hij geen goed gevoel krijgt van de dingen die ik tegen hem zeg denk ik niet dat hij het ergens anders zal vinden. Ik ben echt wel complimenteus, anders dan hij. En niet alleen leuke complimentjes ik kan ook wel eens gerust zeggen dat hij er sexy uitziet. Wat wil ie dan nog van iemand anders horen?![]()
Dank jullie wel! Ik ga me eens bedenken wat ik nu precies allemaal wil aankaarten vanavond, want ik ken mezelf en anders vergeet ik de helft en komt er alleen maar meer stress als ik opnieuw het onderwerp aansnijd.
Kijk, dat is nu precies wat ik ook wil. Mijn vriend wilt heel veel, materialistische gezien, en dat kan nu niet omdat ik maar een schijntje krijg van wat ik normaal zou verdienen. En dit zal hem ook storen, maar daar heb ik nu echt even de pest in
Callisto04 schreef:Hij chat ook maar met 1 meid als ik het goed heb begrepen, een collega, ondertussen ex collega, spreekt over tijd doorbrengen etc. Ik denk dat er wel wat aan de hand is dan.
Beetje flirten at random is wel anders.
En als TS vertrouwensissue heeft, daar hulp bij heeft gezocht, zou je toch als partner gewoon open kunnen zijn, begrip tonen en zeker geen dingen gaan wissen. Dat komt niet goed lijkt mij, ook al is gecontroleerd worden niet leuk.
Tuhan schreef:Moraal van het verhaal, als mensen niets te verbergen hebben dan vinden ze ook niets een probleem. Als iemand van je houdt dan wil diegene jou juist helpen en gelukkig maken. Heeft iemand wel wat te verbergen dan merk je dit aan alles en daardoor klopt je onderbuikgevoel dan ook vaak.
Persoonlijk zou ik op jouw gevoel af gaan.
Ik heb ook rustig aangegeven dat ik me er niet prettig bij voelde, daar deed hij niets mee. Toen ben ik echt een keer boos geworden en toen leek de boodschap te zijn aangekomen.
Ik weet het even niet meer
Maar na een hoop aanvaringen met mezelf en onzekerheid/jaloersheid besefte ik dat hij toch echt gelijk had.MarjanB schreef:Mag ik zeggen dat ik zijn wil om jouw depressie te begrijpen eigenlijk al erg genoeg vind? Jullie hebben een relatie hij snapt het niet maar wil ook niet zn best doen om het wel te snappen... lekker is dat.
KoudbloedKim schreef:Omdat je, als er echte liefde in het spel is, in voor,- en tegenspoed voor elkaar zorgt, daarom.

KoudbloedKim schreef:Zwerte, dat hoor je mij ook niet zeggen hoor.
Ik weet dat een depressie heel erg zwaar is voor de persoon zelf, maar ook voor de mensen er omheen.
Echter helpt het daarbij niet echt als je partner dan met andere meiden gaat zitten flirten.
I.m.o ben je er voor elkaar als het goed gaat, maar ook als het minder gaat.
Amandavd schreef:Dat iedereen zijn limiet heeft, oke, en dat niet iedereen alles aan/wil kan oke, maar naast alle 'ellende' die een partner met issues meebrengt zijn er ook de goede dingen, anders was je er nooit aan begonnen.