Nu ik verhuist ben heb ik alles veranderd en ben er echt super blij mee!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sunrise19 schreef:Lastig iets idd! Kan je ook geen tafeltje kwijt? Zo'n halbankje heb je ook in klein formaat, die zijn redelijk smal en klein. Misschien zoiets? Ik heb de mijne bij tuincentrum overvecht vandaan. Zitten ook een soort leuningen op. Hij is niet heel groot trouwens maar groot genoeg om kleding op te leggen.
die kan je wel nog aan de kant schuiven.
Ach het is gewoon lastig dat het zo snel rommelig word maar ik zal er maar mee moeten leven. Nog een paar jaartjes en dan uit huis
inmiddels zijn de plinten geverfd, m'n deur en kast beplakt met folie en het behang is voor de helft gedaan. Begint nu ergens op te lijken
Ik ben 25 en heb de kamer vanaf mijn 12de nog.
nu gaat het wel.
maar oké, hier foto's.

de deur ook zelf beplakt met folie van de action, ga hier ook nog een kast en de vensterbanken mee doen

Moet nu alleen nog een rolgordijn en the female touch mist nog een beetje, voor de rest is het klaar.
. maar voor de rest weinig wijzigingen;

)
voor de rest qua prulletjes valt het wel mee, maar er is van alles wat haha. Ik wil het wel veranderen maar bedenk dan; hoe lang woon ik hier nog? Ik ben 22 met grote aspiraties om het huis uit te gaan. Heb ik de middelen dan grijp ik mijn kans!