Na een gebeurtenis in ons leven en je op een bep. leeftijd komt dat je erover na gaat denken omdat je niet meer 'lang houdbaar'
bent om kinderen te kunnen/mogen krijgen, heb ik mezelf een paar vragen gesteld. Op waarom wel en waarom niet, kon ik niet stellig antwoord op geven. Uitstellen omdat je nog zo veel wilt doen/kopen is onzin, je blijft altijd in je leven de drang hebben om iets te doen/ kopen. Uiteindelijk is het voor mij een ja geworden! Zwanger geworden en gezegend met een mooie dochter. Bizar dat je gelijk een moederinstinct ontwikkelt. Nadat ze huilbaby af was en ontwikkelde in een slimme maar erg drukke meid, besloten om maar niet aan een tweede te beginnen. Eerst even op adem komen. En toen was ze 5, de rust zelve geworden. Toen de twijfel weer over een tweede....twijfel sloeg om in zekerheid. Daar kwam weer een meid! Druk, lief, slim, klets de oren van je hoofd, scenes in winkels, etc.
ja, je word er horendol van. Ja, het is super gezellig. Ja, je kunt niet meer zonder ze (wel op zn tijd om iets leuks voor jezelf te doen). Ja, je moet er wat meer voor laten maar dat is dan ook geen issue meer. Mijn man en ik hebben goede afspraken zodat we ook ons ding kunnen blijven doen.
De liefde voor je kids laat toch echt alles verbleken!
en ik denk dat je helemaal gelijk hebt hoor.