Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:10

Focussed schreef:
Voel me vooral niets waard, alsof de afgelopen 6 jaar niets betekend hebben voor hem.... Bah. Ik had toch ergens gehoopt dat hij nog een beetje respect had en zelf ook rustig de tijd nam voor hij weer verder ging zoeken. Maar hij zit al de hele week op Tinder lekker te chatten. :r

Dat heeft het echt wel.. hij heeft gewoon een (tijdelijke) verstandsverbijstering.. die gaat zichzelf nog wel tegen komen.

Duss... be more pretty than ever.. gaan stralen en als sterke vrouw je leven op pakken... heeft meneer over een paar maanden (als hij zijn ding weer in de broek wil houden) mooi het nakijken.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:14

Focussed schreef:
Ben gisteravond nog even langs geweest omdat ik het heel moeilijk af te sluiten vind op deze manier. Hij was heel duidelijk: er zit mogelijk een nieuwe start in, maar dan over een paar maanden en zeker niet nu. Hij wil nu gaan genieten van het vrijgezellen leven, veel uitgaan en seks hebben met veel verschillende meisjes. (Hij zei het zelf nog iets platter). Hij zat dus ook al weer op Tinder (gaf hij driect toe) want het lijkt hem leuk om een one night stand te hebben. Wat een stumper.
Stumper.. stumper.. Dat is nog een belediging voor de echte stumpers. Hij ff rondn*ken op de bonnefooi en als ie dat beu is mag jij weer aanschuiven. Dikke middelvinger naar meneer. Je kan wel wat beters krijgen dan zo’n zielig onvolwassen stuk vreten. Schuim! Meer is ie niet en gaat ie met dit gedrag ook niet worden.

Foto op een dartbord hangen en lekker pijltjes gooien. En zelfs dat is al te veel aandacht.

En mocht ie binnen nu en een paar weken tot maanden met hangende pootjes terugkomen moet je subtiel even van repliek dienen of t rondn*ken geen succes was.

Ff sterk in je schoenen staan maar over zo’n knakker ga je echt wel heen komen. Er zwemmen leukere vissen in de zee. Laat hem maar in het zeewier stikken.

Die komt er nog wel achter wat voor een sukkel hij is.

:(:)
Laatst bijgewerkt door Sammie op 10-07-15 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:15

Focussed schreef:
Voel me vooral niets waard, alsof de afgelopen 6 jaar niets betekend hebben voor hem.... Bah. Ik had toch ergens gehoopt dat hij nog een beetje respect had en zelf ook rustig de tijd nam voor hij weer verder ging zoeken. Maar hij zit al de hele week op Tinder lekker te chatten. :r

Over een poosje zal je merken dat dit het beste is wat hij had kunnen doen om jou zo snel mogelijk over hem heen te helpen. Hoe moeilijk je het ook hebt, dit is beter dan dat je van de vage beloftes krijgt dat er misschien wel weer iets in het vat zit over een aantal maanden want dan blijf je hopen. Nu is het duidelijk, meneer wil rollebollen, kijken hoe het bevalt, en als hij uitgespeelt is dan eventueel neemt hij jou terug.
Mooi niet dus want ook al voel je je nu niets waard, je komt over als een slimme meid en als je goed bij jezelf blijft dan baal je waarschijnlijk dat je zes jaar aan hem verspilt hebt. Gooi hem nu resoluut van alle gezamenlijke sites af, blokkeren die handel en raap jezelf op. Iets anders kun je niet doen, erg hard wat hij doet maar veranderen kun je het niet. Hij is dus de prins op een varken gebleken ipv op het witte paard.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:16

Sammie schreef:
En mocht ie binnen nu en een paar weken tot maanden met hangende pootjes terugkomen moet je subtiel even van repliek dienen of t rondn*ken geen succes was.

Dit :j

Lekker op jezelf focussen en één ding: Je bent veels te goed voor die gast. En je bent écht meer waard dan deze flapdrol.

Mallootje

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:19

Bij het eerste bericht dacht ik "wat erg voor TS, ..." en had ik ook nog wel begrip voor zijn kant, als hij het niet meer ziet zitten, sja.. Maar na de laatste update vind ik het helemaal niet meer erg voor jou, want zo'n Dumbo ben je echt beter kwijt dan rijk.. Laat hem maar gezellig van de een naar de ander lopen, het besef komt achteraf wel.. En dan ben jij al lang verder met je leven, ha!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:23

Ga jij eens even in de spiegel kijken en jezelf feliciteren dat je van dat stuk vreten af bent. Dan steek ik een kaarsje op dat hij meervoudige chronische syfilis oploopt.

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:29

Sammie schreef:
Focussed schreef:
Er zwemmen leukere vissen in de zee. Laat hem maar in het zeewier stikken.

:(:)

Sorry, maar moest ff hardop lachen! _O- _O-

Anyweej, meid haal het alsjeblieft niet in je hoofd om je minder te voelen terwijl hij juist de mindere is!
Hij vind jou leuk, maar loopt nu even zijn jongeheer achterna en of jij wel even wil wachten tot ie daar zat van is....

De pijn die je voelt is om degene die je denkt te hebben verloren, niet om degene die je daawerkelijk bent verloren!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 18:11

Ik heb niet heel het topic doorgelezen, maar ik wil je heel veel sterkte wensen in deze rottijd. Gelukkig heb ik het nog nooit mee gemaakt, tenminste dat ik er kapot van was, maar met mijn huidige vriend van 3 jaar is dat mijn grootste nachtmerrie. Vooral als je het niet ziet aankomen, omdat je zo gek op de ander bent.

Ik denk eerlijk gezegd dat het moet slijten en je hard voor je zelf moet worden. Schuif alles van je af en verwijder hem overal van. Dan kom je ook niet in de verleiding hem te controleren en aan hem te kunnen denken.

Heel veel sterkte :(

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 18:12

Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Mijn vriend heeft het ook net uitgemaakt na 5,5 jaar :'(
Ik kan alleen maar huilen en hopen dat het ooit beter wordt...

Veel sterkte hoor, dit heeft tijd nodig :(:)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 18:17

Ah bah..wat een zak zeg!

Lekker laten stikken hoor!! Hij komt r vanzelf achter wat ie mist!!

En jij mist niets aan zo'n rotte appel!!

Koppie op..en deurgoan!!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 18:35

lieveli schreef:
Ga jij eens even in de spiegel kijken en jezelf feliciteren dat je van dat stuk vreten af bent. Dan steek ik een kaarsje op dat hij meervoudige chronische syfilis oploopt.

:') Nou, inderdaad!! :')

Aan de andere kant, hij had nog enig fatsoen in zijn bliksem om het in ieder geval wel eerst uit te maken.. Je zou ze de kost moeten geven die lekker in de rondte ne*ken zonder dat je het weet.

Maar je hebt gelijk, het is een droeftoeter dat hij denkt dat je op hem blijft wachten. Je zou gek zijn zeg!!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 18:36

Jezus zeg, ik zag dit topic wel voorbij schieten maar nooit gedacht dat het jou topic was. Wat een banketstaaf zeg, ongelooflijk!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 19:01

lieveli schreef:

:') Jij bent altijd zo heerlijk recht voor zijn raap!

TS, jij verdiend velen malen beter dan dit. Huil een keer flink, schreeuw een keer flink, en hef daarna je hoofd als de sterke persoon dat je bent!

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 19:20

Je bent een hartstikke leuke meid die haar leven perfect op de rails heeft. Je hebt een gouden paard onder je kont en een druk leven met superleuke tripjes. Om verder te leven heb je hem hier echt niet voor nodig! Zo te horen verliest hij meer dan dat jij verliest. Wat een eikel zeg. Probeer te genieten van de kansen die je krijgt en laat hem lekker voor wat het is. Zet 'm op Anniek! :(:)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 19:25

Anniek, laat lopen die kerel. Hij ziet er zeer goed uit maar qua karakter?? Smerig want dit is laag, zal mij benieuwen wat voor werk hij doet of gaat doen, hopelijk niet in een beroep waar hij mensen moet helpen, mededogen is niet te vinden gezien zijn reactie naar jou toe. Laat hem maar mooi zin l*l achterna lopen, hij komt nog wel op de koffie. Een mooie kop is niet alles, inhoud telt en laat hij dat nu net niet hebben. Jij verdient zoveel beter en dat zal je vinden ook als je weer openstaat voor anderen. Zie het als een kans, misschien droomde je de afgelopen jaren wel van iets en kun je dat nu gewoon realiseren!!!

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 19:43

Focussed schreef:
Nou ik hoef iig niet meer paranoide te kijken of hij online is op Whatsapp... Hij zit al op Tinder.

Ben gisteravond nog even langs geweest omdat ik het heel moeilijk af te sluiten vind op deze manier. Hij was heel duidelijk: er zit mogelijk een nieuwe start in, maar dan over een paar maanden en zeker niet nu. Hij wil nu gaan genieten van het vrijgezellen leven, veel uitgaan en seks hebben met veel verschillende meisjes. (Hij zei het zelf nog iets platter). Hij zat dus ook al weer op Tinder (gaf hij driect toe) want het lijkt hem leuk om een one night stand te hebben. Wat een stumper.

Er is nu wel veel meer rust in mijn hoofd gekomen nu ik dit weet. Bevestiging dat hij met andere meisjes praat.

Ik denk dat dit het makkelijker maakt voor je over hem heen te komen.
En zelf zou ik hem ook niet terugwillen als ik dit zou horen.
Als hij zonodig met andere naar bed wil...waarom nog moeite in de relatie steken? Asshole.

Heel veel sterkte!! Lekker veel met vriendinnen doen!! :D

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 19:46

Heb je vriendinnen, TS? Indien ze niet echt bereikbaar zijn: ga in je eentje gave dingen doen. Doe ervaringen op zonder hem. Dat helpt.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 19:54

En anders gaan we gewoon Caen weer onveilig maken! :j neem ik de worst mee en jij de ketchup }:)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-15 19:57

bigone schreef:
Anniek, laat lopen die kerel. Hij ziet er zeer goed uit maar qua karakter?? Smerig want dit is laag, zal mij benieuwen wat voor werk hij doet of gaat doen, hopelijk niet in een beroep waar hij mensen moet helpen, mededogen is niet te vinden gezien zijn reactie naar jou toe. Laat hem maar mooi zin l*l achterna lopen, hij komt nog wel op de koffie. Een mooie kop is niet alles, inhoud telt en laat hij dat nu net niet hebben. Jij verdient zoveel beter en dat zal je vinden ook als je weer openstaat voor anderen. Zie het als een kans, misschien droomde je de afgelopen jaren wel van iets en kun je dat nu gewoon realiseren!!!

Haha laat ik maar niet zeggen wat hij doet, dan ga je in de toekomst niet meer naar het ziekenhuis :')

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-15 19:58

Sammie schreef:
En anders gaan we gewoon Caen weer onveilig maken! :j neem ik de worst mee en jij de ketchup }:)

_O- _O- _O- De ketchup laat ik thuis, oke _O -?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 20:00

Genoeg steun :') *\o/*

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 20:24

lieveli schreef:

Wijze woorden in dit topic :D

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 20:36

Als ik jou was zal ik bv lekker Naar bv de kapper gaan en je haar super mooi laten maken. Knippen of verven of laten föhnen. Geen idee hoe je eruit ziet...?
Misschien nieuwe kleding en lekker er op uit.
Of zet wat nieuwe foto's op fb met je nieuwe jij!

Ga genieten en leuke dingen doen!!
Haha eerst dat en dat doen en misschien dat hij je nog terug wilt.
Jaja.
Ik zeg koekje van eigen deeg!
Girl power!!!

Focussed schreef:
Nou ik hoef iig niet meer paranoide te kijken of hij online is op Whatsapp... Hij zit al op Tinder.

Er is nu wel veel meer rust in mijn hoofd gekomen nu ik dit weet. Bevestiging dat hij met andere meisjes praat.
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 10-07-15 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 20:46

Oh meid, ik zou bijna zeggen schrijf al deze uitspraken van hem op en bekijk die lijst elke keer als je hem mist. Wat een weggewaaid dakraam zeg, liever kwijt dan rijk.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 21:07

Ah wat een klote situatie! Heel veel sterkte!

Waarschijnlijk heeft hij geeneens door dat hij jou vreselijk veel verdriet doet door te vertellen dat hij op Tinder zit. Het blijft wel een man he.........die hebben weinig gevoel voor dat soort sensitieve dingen.