Mijn vriend doet vreemd..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 21:29

Sizzle schreef:
Waarom zou een open relatie tegen moeten vallen?
Niet iedereen is monogaam aangelegd. Dat kun je ook proberen te accepteren ipv onderdrukken met risico op stiekumdoenerij.

Ook een vrouw die een open relatie wil zal niet goedkeuren wat ik bedoelde met 'dat gedrag', daarmee bedoel ik dus: liegen en achter de rug van vriendin om afspreken met andere meiden.

Een open relatie is ook gewoon een relatie waarin eerlijkheid en je houden aan afspraken wordt gewaardeerd lijkt mij.

Mungbean

Re: Mijn vriend doet vreemd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 21:32

Dat klopt, maar de vraag is of iemand ook dingen stiekum doet als het niet als ongewenst gedrag gezien wordt.

Hoe dan ook zie ik geen heil in een dergelijke relatie waar nu al geen vertrouwen en eerlijkheid in is.
Er is vast wel iemand die beter bij TS past :)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 12:43

TS, wil niet heel bot doen, maar ik geloof echt niet dat iemand die dit soort sites bezoekt en op deze manier contact zoekt met andere, dan vervolgens er niks mee doet.. Het doel van die sites is seks.. Niet praten over seks..

Hier ben je misschien nog niet achter gekomen, maar ik denk dat je er heel simpel vanuit kan gaan dat hij dus ook daadwerkelijk vreemd gaat!

Natuurlijk voelt het diep ik je hart niet zo..
Je geeft om hem en wil dat het niet zo is. Ik zou het ook willen voor je.. Maar helaas door vergelijkbare ervaringen, durf ik bijna zeker te zeggen dat je wordt bedrogen..

Overna denken of jij hiermee kan leven of voor jezelf kiezen zou in zeggen..

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 06:47

Ik vind dat je niet zo moet zeuren, je wil niet alleen zijn en als hij een belofte doet geloof je dat. Waarom kom je dan hier je verhaal doen als je al gekozen hebt?

Veel geluk, en nooit meer slapen want dan is hij je weer een stap voor.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 07:57

Ik denk dat het naïef is om te denken dat hij dit gedrag niet weer op gaat pakken.

Dan heb je een keuze om het te accepteren ( met de angst dat hij in de loop van tijd steeds verder zal gaan en mogelijk wel "echt" vreemd gaat) of toch een punt achter de relatie te zetten.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 16:04

sallandval schreef:
Sizzle schreef:
Waarom zou een open relatie tegen moeten vallen?
Niet iedereen is monogaam aangelegd. Dat kun je ook proberen te accepteren ipv onderdrukken met risico op stiekumdoenerij.

Ook een vrouw die een open relatie wil zal niet goedkeuren wat ik bedoelde met 'dat gedrag', daarmee bedoel ik dus: liegen en achter de rug van vriendin om afspreken met andere meiden.

Een open relatie is ook gewoon een relatie waarin eerlijkheid en je houden aan afspraken wordt gewaardeerd lijkt mij.

Klopt :)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:07

Tsja, hij belooft dat hij niet meer zou chatten, maar hij doet het weer, dan belooft hij het weer dat hij niet meer op die sites zal komen, en hij doet het weer. En je vertrouwt hem nog steeds.......

Ik kan hier geen advies voor geven, zolang jij niet weg wilt bij hem, dan zul je er dus mee moeten leren leven dat je een man hebt die duidelijk liegt en terugvalt in zijn oude gedrag. Dan is het take it (dus accepteren) of leave it (doorgaan met je leven, alleen zonder hem).....

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:32

Ik ben nu eigenlijk stiekem best wel een beetje nieuwsgierig hoe het met ts is

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:45

Ik heb niet heel het topic gelezen, dus misschien van ik in herhaling.

Je vriend heeft aangegeven dat hij behoefte heeft aan seksueel contact met anderen. Iets wat jij geweigerd hebt.
Je vriend heeft dus blijkbaar behoefte aan een open relatie en jij niet. Helaas is niet iedereen gemaakt voor een monogame relatie en dat moet je accepteren, net zoals hij van jou moet accepteren dat je wel behoefte aan een monogame relatie hebt. Kortom, jullie passen wat betreft behoeftes en eisen in een relatie niet bij elkaar.
Hoe moeilijk het ook voor je is, maak een einde aan deze relatie, want hij kan nooit aan jou eisen voldoen, jij kan nooit aan zijn behoeftes voldoen, hij zal jou hoogstwaarschijnlijk gaan kwetsen en beide wordt je zo ongelukkig.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:06

TS, je probeert te geloven in een wonder, maar geloof me, sprookjes bestaan niet...

Ik moet wel zeggen, ik heb dit twee keer in mijn nabije omgeving meegemaakt. MAAAAR, dit ging dan om langere relaties waar de sleur in was gekomen en na ontdekking hebben die personen het ook nooit meer gedaan en wilde hun gezinnen er niet voor opgeven.
In jou geval hebben we het over 3x in 10 maanden. Dat is een onbegonnen zaak. Of hij moet in therapie gaan en je gaat hem erbij helpen, want dit klinkt wel beetje als een verslaving. Maar weet dan wel dat je een hoop ellende tegemoet gaat....