Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

quera schreef:[naam] schreef:Koop je jurk, sluier, schoenen en tasje uit China op Ebay, ik heb er inmiddels bijna een kast vol van. Echt mooi hoor!
[ [url=m/qRL29k.jpg]Afbeelding[/url] ]

KoudbloedKim schreef:Bediening doen we gewoon zelf, we hebben twee koelkasten en een vriezer en versiering hoeft wat mij betreft ook niet hoor.
De paarden staan dan in de tuin, dat is voor mij versiering genoeg!
Ik heb het ook ruim gerekend, denk dat er in totaal tussen de 16 a 20 mensen komen, inclusief wijzelf.
Schalen met vlees maken we van tevoren klaar en we kunnen wel iemand regelen die extra stoelen en een tafel meenemen.
Ze hoefde alleen af en toe even een schaal klaar te zetten en de kinderen gingen er keurig mee rond en namen alle glazen en afval etc mee en zetten nieuwe op tafel. 

quera schreef:Eulogy schreef:In China kan hij ook op maat gemaakt worden
Ja als jij alle maten perfect bij jezelf weet op te meten.
In een winkel is dat toch een stuk makkelijker

Anoniem schreef:De gemiddelde wachttijd op een jurk van eBay is 2 maanden korter dan één uit de winkel.
Mij werd toen in de winkel gezegd dat het wel 4 maanden kon worden.

sallandval schreef:Ik heb gepast in een Nederlandse eikel maar knapte af op de prijs van 'mijn' jurk en dat ik dan die (Door anderen gepaste) jurk zou krijgen en geen nieuwe. Merk en maat goed onthouden en op ebay besteld voor een fractie van de prijs. Soms moet je geluk hebben.