Wilawander schreef:Ik heb het boek in overleg met mijn man terug gestuurd. Of ik die 40 euro terug krijg weet ik niet maar als ik het boek houd en er incassokosten komen dan ben ik nog meer kwijt. Ik weet dat ik sterk in mijn schoenen sta maar ben zelf ziek en van de week te horen gekregen dat mijn moeder alvleesklierkanker heeft met uitzaaiingen en heb mijn hoofd even totaal niet vrij voor dit soort dingen. Ook hebben wij geen rechtsbijstand, dan was het alweer anders geweest. En een rechtswinkel enz. hebben ze hier in Duitsland helaas weer niet.
Een FB pagina hebben ze wel al staat daar weinig op. Maar daar zal ik zeer zeker dankbaar gebruik van gaan maken maar wacht even af of ik die 40 euro terug krijg. Dat geef ik niet zo snel op. Er zit ook een goed briefje bij het boek.
Heel veel sterkte met de zeer ernstige ziekte van je mam, veel bij haar zijn nu is inderdaad vele malen belangrijker dan een boek. Je had het vast en zeker gewonnen van dit bedrijf want zij hebben aantoonbaar fouten gemaakt maar jammer genoeg komen ze er mee weg door de ernstige situatie in je prive leven.