Ik zou voor mijn broer en moeder een nieuwe auto kopen, naar hun wensen. En voor mezelf er ook maar één.
Ik zou ook 2 doelen die ik al lang steun opzoeken en geld doneren rechtstreeks en niet via via.
Maar ach
zal altijd n droom blijven, en als t ooit komt zul je mij vinden op een lekkere luie stoel of schommelbank met uitzicht op de paardjes. Met me zoontje in de buurt die lekker kan spelen in zijn eigen speeltuin in de tuin
.
Kan er uren over fantaseren...
en natuurlijk meer spullen dan je gebruiken kan
, mijn vrienden financieel ondersteunen is ook iets wat ik zeker zou doen! kortom heerlijk genieten van het leven zonder me zorgen te hoeven maken over rond komen.
Dus we zullen dan hartig woordje moeten praten. Of ik bouw dichtbij iets voor mijn paarden plus mijn revalidatiecentrum en blijven we er inderdaad wonen, en knappen alles op, zodat dat iets meer luxe is. De 20 garageboxen die aan onze tuin grenzen koop ik dan over om een grote tuin van te maken. Flatgebouw (2 a 3 verdiepingen) overkopen naast de deur, zodat we zelf onze buren mogen kiezen en als onze ouders oud zijn en hulpbehoevend worden kunnen ze naast ons komen wonen. En onze toekomstige kinderen eventueel ook als ze ouder zijn.