Welkom in mijn leed.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 13:54

Tjee dit klinkt bijna als een ex van mij. Die heel kort in beeld is geweest. Ik kon er niet mee leven. Die was ook enorm bezitterig en jou verhaal met 2 kinderen klinkt bijna als het zijne toen! Zou bijna zeggen mag ik zijn naam...want hij klinkt als een ex van mij jaren geleden...en is nu ook zzper timmerman. Ahum..en heeft ook meisje na 1x in een relatie en ook zij had een jongen van eerder. klinkt bijna hetzelfde verhaal alleen dan van zijn kant toen...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:08

Kostolany schreef:
Tjee dit klinkt bijna als een ex van mij. Die heel kort in beeld is geweest. Ik kon er niet mee leven. Die was ook enorm bezitterig en jou verhaal met 2 kinderen klinkt bijna als het zijne toen! Zou bijna zeggen mag ik zijn naam...want hij klinkt als een ex van mij jaren geleden...en is nu ook zzper timmerman. Ahum..en heeft ook meisje na 1x in een relatie en ook zij had een jongen van eerder. klinkt bijna hetzelfde verhaal alleen dan van zijn kant toen...

Zou wel te bizar zijn. :')

_Jessie

Re: Welkom in mijn leed.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:10

Nog niet voorbij zien komen zo snel maar.... Relatietherapie?

Cheyenne26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 14:26

Kostolany: dat zou wel heel bizar zijn. Maar denk dat we het niet over dezelfde hebben. Mijn vriend heeft nl 2 dochters uit zijn eerdere relatie waarvan de jongste nu bijna 6 is en de oudste over een paar maanden 8.
Jessie: relatietherapie waren we idd anders aan begonnen, maar na dit weet ik niet of het vertrouwen ooit terug komt.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:31

Ik lees stilletjes mee... ik heb niet het gevoel dat ik je met mijn 19 jaartjes thuis wonen tips kan geven over hoe je leven op orde te krijgen, maar ik wens je heel veel goede moed voor je gesprek vanavond, hoop dat je sterk in je schoenen kan staan en doet wat het beste is voor jou en vooral de kinderen. Ik hoop achteraf een positief verslag te kunnen lezen :(:)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:45

Cheyenne26 schreef:
Kostolany: dat zou wel heel bizar zijn. Maar denk dat we het niet over dezelfde hebben. Mijn vriend heeft nl 2 dochters uit zijn eerdere relatie waarvan de jongste nu bijna 6 is en de oudste over een paar maanden 8.
Jessie: relatietherapie waren we idd anders aan begonnen, maar na dit weet ik niet of het vertrouwen ooit terug komt.
t

Ik zie nergens iets wat niet match met het verhaal van Kostolany?
Dat zou echt wel bizar zijn.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 15:31

Zou het...?

Cheyenne26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 15:42

Hannanas schreef:
Cheyenne26 schreef:
t

Ik dacht gelezen te hebben dat het meisje 4/5 jaar zou zijn. Daarbij zou hij dan een dubbelleven gehad moeten hebben. Ons dochtertje is pas 7 maanden.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 15:45

Cheyenne26 schreef:
Jessie: relatietherapie waren we idd anders aan begonnen], maar na dit weet ik niet of het vertrouwen ooit terug komt.

Als je er nog aan wil werken en heb en je gezin niet kwijt wil is het altijd het proberen waard. Misschien speelt er meer aan beide kanten en weten jullie niet goed hoe jullie dit moeten uiten naar elkaar, dat kan :)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 16:33

Cheyenne26 schreef:
Cheyenne26 schreef:
t

Ik dacht gelezen te hebben dat het meisje 4/5 jaar zou zijn. Daarbij zou hij dan een dubbelleven gehad moeten hebben. Ons dochtertje is pas 7 maanden.[/quote]

Dat staat er niet!
Er staat dat haar ex twee kinderen had, nu zzp timmerman is en nu samen is met n vrouw die gelijk zwanger was van n meisje en al een zoon had van een vorige man.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 16:44

Tja, je word zwanger na drie weken samen en hebt de moed op het samen op te pakken, heb dan nu ook de moed om er samen een punt achter te zetten. Kids first want je zegt wel dat ze op 1 staan maar reken er maar op dat ze er iets van mee krijgen. Je kunt blijkbaar met je ex nu redelijk overweg, zorg dat dat ook met deze man gebeurt en ga de eerste jaren maar eens moeder zijn ipv partner en zo niet, zorg dat je in ieder geval niet weer zwanger raakt.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 16:53

Jeetje TS, dit is niet niks. Natuurlijk heb jij er nooit voor gekozen om zwanger te worden en het lijkt me wel duidelijk dat je, je beseft dat dit geen slimme actie is geweest. Je hebt er dus niks aan om dit van anderen te blijven horen.
Wel lijkt het me heel verstandig dat je een pas (of een paar passen) op de plaats maakt en heel goed nadenkt over wat het beste voor je kinderen is. Het mag wel duidelijk zijn dat de huidige situatie niemand van jullie gelukkig maakt en hoe mooi je toneelstuk ook is tegenover de kinderen: zij hebben het heel snel door zodra er iets niet goed zit.
Ook moet je, je afvragen waarom jullie nog bij elkaar zijn: waren jullie nu ook nog bij elkaar geweest als je niet zwanger was geraakt? Kinderen kun je niet als lijmmiddel gebruiken, dus zeggen dat het beter is voor de kinderen om niet bij hem weg te gaan is niet direct de beste oplossing. Vaak is de beste keuze het moeilijkst om te maken en ik wil je hier dan ook heel veel succes bij wensen.

bonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:00

Wat een situatie. Je relatie is op dit moment in ieder geval niet gezond.
Ik zou hem echt niet meer kunnen vertrouwen. En misschien sliep hij alleen maar bij die vrouw, maar hij heeft wel gelogen! Ik zou vanavond zijn verhaal aanhoren, maar ergens weet je allang dat hij weer slijmend op zijn knieën gaat.
Denk dat het beter voor jou én de kinderen is om even afstand van hem te nemen, maar als je nog een kansje ziet zou ik zeker per direct naar een therapie gaan.
Heel veel succes vanavond!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:03

amies100 schreef:
[naam] schreef:
@Amies100: Ik kwam eerder ook al een berichtje van je tegen en wil je vragen dit niet op jezelf te betrekken.
Ik zal NOOIT iemand adviseren om abortus te laten plegen, ben er zelf ook fel op tegen.
Leg me geen woorden in de mond die ik niet gebruik.

Ik heb geen woord gerept over abortus in mijn reactie dus ik denk dat je je zelf woorden in de mond legt :+
Ik doelde oa op de opmerkingen: Arme kinderen....
Jij kunt niet aan de hand van een kort verhaal hier baseren dat het arme kinderen zijn, jij suggereert zo in mijn optiek dat de TS niet goed voor haar kinderen zorgt. En dat vind ik niet kunnen.

En waarom betrek ik dit op mijzelf?? Ik ben bewust kinderloos en heb totaal geen kinderwens...
Ik vind dat ik heel netjes ben geweest in mijn reacties naar TS toe.
En arme kinderen, ja, kinderen horen hun ouders niet dronken voor hun neus te zien en pikken spanning haarfijn op!
Waarom je persé mij uit alle reacties in dit topic pikt, geen idee, maar blijkbaar heb ik je iets misdaan. :)

Cheyenne26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 17:59

Nou ben bang dat er vanavond niet gesproken gaat worden. Dit vind ik zwaar banketstaaf want ik wil ervan af zijn en verder gaan. En hoewel ik hem met rust moest laten, was hij vanochtend ongeduldig smsjes aan het sturen.
Even over de kids, tuurlijk voelen zij die spanning. Ik heb zelf ook geen makkelijke jeugd gehad. En hoewel ik me niks van die tijd kan herinneren heeft het toch zeker wel invloed gehad op mijn leven. En ik wil het zeker allemaal voor mijn kinderen, ik ga voor ze door het vuur. Soms heb je alleen oogkleppen op en moet je weer realistisch een kijk op het leven werpen.
De vraag kwam voorbij of ik nog bij hem was geweest als ik niet zwanger was geworden, moeilijk om daar antwoord op te geven, maar als ik diep graaf dan denk ik van niet. Toch ben ik stiekem veel van hem gehouden en geef ik erg veel om hem, anders had het me nu niet zoveel pijn gedaan.

Cheyenne26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 18:00

Hananas: ja dat zie ik ook. Zal het wel ergens anders gelezen hebben en het door elkaar hebben gehaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:01

En vaak zijn het de mensen die zelf geen makkelijke jeugd hebben gehad, die 'verkeerde' mannen opzoeken. :j
Daar kun je eigenlijk zelf niet eens echt iets aan doen, maar je kunt er wel iets aan veranderen en ik vind het knap dat je dat zelf ook inziet.

Heeft hij de afspraak afgezegd voor vanavond?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:03

Waarom wordt er vanavond niet gesproken?

Cheyenne26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 18:09

Ja, ik vroeg hoe laat hij er zou zijn, en toen zei hij dat hij wel belde en niet wist of hij vanavond naar huis kwam. Hij is op van zijn eigen wantrouwen en was bang dat hij zelfs een dezer dagen een hartaanval zou krijgen. Als hij thuiskomt worden er alleen nog maar afspraken gemaakt en kan hij nog wat spullen pakken en rechtsomkeert maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:10

Knap van je!
En zijn verdiende loon dat hij op is van wantrouwen. :j
Mag ik vragen hoe je nu woont? Ik neem aan niet in zijn huis?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:12

Is het jouw huis?

Cheyenne26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 18:18

Nee is ons huis. Maar moeten hier toch allebei weg. Duur huurhuis omdat we samen meer verdiende dan het sociaal loon. Nu kunnen we beide in een goedkoper huis gaan zitten waar ik lig ook recht heb op huurtoeslag.

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:18

Jeetje, sterkte TS.
Ik heb er verder weinig meer aan toe te voegen, maar kop op, schouders rechten en je eigen leven gaan leiden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:21

Nou, één ding scheelt en dat is dat jullie niet samen een huis gekocht hebben.
Kun je zolang in dat huis blijven of bij je vader terecht? Want een nieuw huurhuis is ook niet zomaar geregeld.

Cheyenne26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 18:33

Ik sta gelukkig best een tijdje ingeschreven en het zal nog weleens snel kunnen gaan. En mijn broertje nog veel langer dus dat is ook nog een optie. Bij mijn vader kan ik altijd terecht en in nood zou ik dat wel doen. Maar hij woont in een seniorenwoning en mijn broertje woont daar ook nog. Dus klein huis, maar 2 slaapkamers. Heb toen de tijd in de woonkamer geslapen en mijn zoontje bij opa op de slaapkamer in een campingbedje.