Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kostolany schreef:Tjee dit klinkt bijna als een ex van mij. Die heel kort in beeld is geweest. Ik kon er niet mee leven. Die was ook enorm bezitterig en jou verhaal met 2 kinderen klinkt bijna als het zijne toen! Zou bijna zeggen mag ik zijn naam...want hij klinkt als een ex van mij jaren geleden...en is nu ook zzper timmerman. Ahum..en heeft ook meisje na 1x in een relatie en ook zij had een jongen van eerder. klinkt bijna hetzelfde verhaal alleen dan van zijn kant toen...
Cheyenne26 schreef:tKostolany: dat zou wel heel bizar zijn. Maar denk dat we het niet over dezelfde hebben. Mijn vriend heeft nl 2 dochters uit zijn eerdere relatie waarvan de jongste nu bijna 6 is en de oudste over een paar maanden 8.
Jessie: relatietherapie waren we idd anders aan begonnen, maar na dit weet ik niet of het vertrouwen ooit terug komt.
Hannanas schreef:Cheyenne26 schreef:tKostolany: dat zou wel heel bizar zijn. Maar denk dat we het niet over dezelfde hebben. Mijn vriend heeft nl 2 dochters uit zijn eerdere relatie waarvan de jongste nu bijna 6 is en de oudste over een paar maanden 8.
Jessie: relatietherapie waren we idd anders aan begonnen, maar na dit weet ik niet of het vertrouwen ooit terug komt.
Ik zie nergens iets wat niet match met het verhaal van Kostolany?
Dat zou echt wel bizar zijn.
Cheyenne26 schreef:Kostolany: dat zou wel heel bizar zijn. Maar denk dat we het niet over dezelfde hebben. Mijn vriend heeft nl 2 dochters uit zijn eerdere relatie waarvan de jongste nu bijna 6 is en de oudste over een paar maanden 8.
Jessie: relatietherapie waren we idd anders aan begonnen], maar na dit weet ik niet of het vertrouwen ooit terug komt.
Cheyenne26 schreef:Cheyenne26 schreef:tKostolany: dat zou wel heel bizar zijn. Maar denk dat we het niet over dezelfde hebben. Mijn vriend heeft nl 2 dochters uit zijn eerdere relatie waarvan de jongste nu bijna 6 is en de oudste over een paar maanden 8.
Ik zie nergens iets wat niet match met het verhaal van Kostolany?
Dat zou echt wel bizar zijn.
amies100 schreef:Ik vind dat ik heel netjes ben geweest in mijn reacties naar TS toe.[naam] schreef:@Amies100: Ik kwam eerder ook al een berichtje van je tegen en wil je vragen dit niet op jezelf te betrekken.
Ik zal NOOIT iemand adviseren om abortus te laten plegen, ben er zelf ook fel op tegen.
Leg me geen woorden in de mond die ik niet gebruik.
Ik heb geen woord gerept over abortus in mijn reactie dus ik denk dat je je zelf woorden in de mond legt![]()
Ik doelde oa op de opmerkingen: Arme kinderen....
Jij kunt niet aan de hand van een kort verhaal hier baseren dat het arme kinderen zijn, jij suggereert zo in mijn optiek dat de TS niet goed voor haar kinderen zorgt. En dat vind ik niet kunnen.
En waarom betrek ik dit op mijzelf?? Ik ben bewust kinderloos en heb totaal geen kinderwens...