Als het haar niets uitmaakt en ze die kleding mooi vind en lekker om te dragen, waarom zou jij er dan moeite mee moeten hebben dat ze dat op facebook zet? Als ze in haar vrije tijd zou marathonlopen, mag ze daar dan wel dingen openbaar over posten?
Ik vind het echt heel raar dat iemand hierboven zelfs suggereert dat ze daardoor misschien ook wel slordiger zou zijn met patientendossiers.. alsof daar een verband tussen zou zitten.
Goed dat je naar de intake gaat! Dat is al een
waard. Een psycholoog moet niet je beste vriend zijn, maar het is wel iemand op wie je moet vertrouwen dat hij/zij het beste met je voorheeft wil het zin hebben. En ik kan me goed voorstellen dat je iemand die een levenswijze heeft die heel ver van jou afstaat moeilijker in de rol van psycholoog durft te plaatsen. Maar houdt ook in je achterhoofd dat er nog vele decolateetjes op je pad komen die het bemoeilijken van je probleem af te komen.
Het valt me wel op dat je heel positief reageert op posts die het met je eens zijn en vastbesloten lijkt te zijn dat het een no-go is je prive foto's af te schermen op facebook. Dat oordeel kan je behandeling best wel in de weg staan als je haar niet serieus neemt. En dat hoeft inderdaad niet iets te zijn waar je voor in therapie gaat, dus als je te veel twijfelt gewoon een ander bellen. (Maar dat dan ook wel echt doen!)
Wil je die van mij wel aanraden
Die is zo discreet dat ik me wel eens afvraag of ze hem aan het eind van de dag niet gewoon afsluiten.
waarom zou ik dat willen weten? Naast werk hebben ze tenslotte ook nog een leven
Als je haar opzoekt (ik snap eerlijk gezegd al niet waarom je dat doet) wat wil je dan vinden? Wat wil je over haar te weten komen? Haar gezicht? Zoals veel mensen al zeggen, ook zij heeft een privéleven, en ja ook psychologen gaan zwemmen in de zee, gaan naar een feestje en drinken daar een wijntje.