Charlie Charlie challenge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:54

Ik vind het echt onzin :')

Je gaat dood en wordt plotseling opeens "eng" je brengt bezoekjes aan de wereld :') ?

Ik heb meerdere van die zogenaamde rituelen gedaan, nooit iets gebeurd.

En als er ooit een geest komt spotten (wat ik 0,googol1 schat ) vraag ik wel of ze Dibbes de volgende keer meebrengen :(:)

Maar denk niet dat geesten uit hun hemel, of asphodelusweide, elisésé of whatever uit komen.
En geloof me, ik heb het hard geprobeerd :') (als er al überhaupt iets is na de dood, nobody knows)

Het leven eng en spannender maken door in mysteries te geloven is natuurlijk wel erg leuk, zolang je er niet in meegesleept wordt (anders kom je een psychiater uit)

Je ziet wat je wilt zien , het is maar net waar je in gelooft. Nouja niet dat ik Dibbes ooit heb gezien of een andere geest ooit heb gezien, maar omdat ik het van binnen niet geloof denk ik.

Ps googol is een 1 met 100 nullen
Dibbes is mijn ingeslapen LP

Galathil

Re: Charlie Charlie challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:58

Heeft de naam trouwens te maken met je suis Charlie?

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:59

Metaxa schreef:

Nu je het zegt..
:=
Maar ik geloof dat de hype in Amerika al best een flinke tijd bezig was en dat het lang duurde voordat het in Nederland ook een internethype werd.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:01

Metaxa schreef:

Lijkt mij heel stug, aangezien het geen enkele link met elkaar heeft.

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:11

Het doet me een beetje denken aan die film Hide and Seek,
'Charlie, come out come out wherever you are.'

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:12

Nee het heeft niks met je suis charlie te maken die charlie waar het over gaat komt uit brazilie maar ik ga zo slapen maar durf het niet kan iemand me helpen om van mijn angsten af te komen?

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:13

Deze meest grote onzin challenge die er bestaat... Vrienden van me ging het doen, er gebeurde niks. Wel leuk om dan stiekem tegen het potlood aan te blazen :Y)

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:13

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:17

Ik vind het onzin. :')
Ik heb wel eens bloody marry gedaan. Tja, het licht ging snachts plots aan, maar de lamp was al een tijdje spastisch aan het doen en ging toen gewoon weer eens aan. Wat hij dus wel vaker doet.
Dat met dat bord heb ik nooit gedaan, ga het ook niet doen. Of je er nou in geloofd of niet. Doe het gewoon niet. :) Dan word je ook niet bang. Ik geloof het pas als ik het zelf mee heb gemaakt. En van dei filmpjes lach ik me rot. _O-
Ik denk dat dat charlie-dinges gewoon een ietsiepietsie beetje wind is wat dat potlood beweegt. Als ik nu twee potloden op elkaar leg, en ik adem, dan gaan ze ook bewegen. :')
Kortom, ik vind het onzin. :)

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:19

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:20

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:23

Dit gebeurd er als je met Charlie speelt..... :')

Afbeelding

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:24

Laura12 schreef:
Nee het heeft niks met je suis charlie te maken die charlie waar het over gaat komt uit brazilie maar ik ga zo slapen maar durf het niet kan iemand me helpen om van mijn angsten af te komen?

T is niet echt, t is nep. Zeg tegen jezelf; 'je bent toch niet bang voor 2 potloden???'

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:25

We hebben volgende week kamp, als mensen dit gaan proberen. Dan ga ik echt tegen het potlood aanblazen. _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:26

Paard_Aap schreef:
We hebben volgende week kamp, als mensen dit gaan proberen. Dan ga ik echt tegen het potlood aanblazen. _O-

}> }>

(Ik had hetzelfde gedaan :o )

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:26

Laura12 schreef:

Niemand?
:( ;(
Ik had gister zelfs mijn vader gesmeekt om in mijn kamer te blijven maar dat wou hij niet en toen maar mijn lamp aan gelaten maar niet veel later moest ie uit van mijn moeder omdat ze anders niet kon slapen

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:27

Laura12 schreef:
Laura12 schreef:

Niemand?
Ik had gister zelfs mijn vader gesmeekt om in mijn kamer te blijven maar dat wou hij niet en toen maar mijn lamp aan gelaten maar niet veel later moest ie uit van mijn moeder omdat ze anders niet kon slapen

_O- Gewoon niet bang zijn. Tis maar een spelletje.

Spoiler:
Hoop ik. :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:28

Laura12 schreef:
Laura12 schreef:

Niemand?

Ik had op je bericht gereageerd. Gewoon blijven zeggen; potloden zijn potloden. Niets meer, niets minder.

Zoek gewoon gezellige filmpjes op op YouTube.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 27-05-15 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:28

lora22 schreef:
BeSen schreef:
Ik denk dat het nep is, die Charlie kan toch niet overal tegelijk zijn? :')

Hahah die vind ik grappig! Nu geloof ik er al helemaal niet meer in :+

_/-\o_ _/-\o_
Ik heb er nog geen filmpje van gekeken. Ik ga t zelf ook niet proberen. Ik vind het kinderachtig, maar eigenlijk ook best eng :') ik weet niet zo goed wat ik moet denken.

Dat bloody mary net zo, ik zat echt in groep 6-7 maar ik heb het nooit gelrobeerd, maar 00:00 was altijd doodeng en helemaal als er een spiegel in de buurt was :+

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:30

Laura12 schreef:
Laura12 schreef:

Niemand?

Het is niet echt, het zijn twee potloden en een papiertje. Daar is echt niks eng aan.
Gewoon ogen dicht en concentreer je op je adem, of zo iets. Dan val je vanzelf in slaap. Ga anders aan andere dingen denken. Mijn halfje leven leef ik in mijn gedachten. Ik ben altijd wel een verhaal in mijn hoofd aan het spelen. :') Of ik bednek hoe het zou zijn als ik een eigenpaard had, ik in de wereld van LOTR/Th leef. Ik denk dan echt nergens anders meer aan. Dus droom gewoon lekker weg en dan val je vanzelf wel in slaap. :)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:31

IJentel schreef:
lora22 schreef:

Hahah die vind ik grappig! Nu geloof ik er al helemaal niet meer in :+

_/-\o_ _/-\o_
Ik heb er nog geen filmpje van gekeken. Ik ga t zelf ook niet proberen. Ik vind het kinderachtig, maar eigenlijk ook best eng :') ik weet niet zo goed wat ik moet denken.

Dat bloody mary net zo, ik zat echt in groep 6-7 maar ik heb het nooit gelrobeerd, maar 00:00 was altijd doodeng en helemaal als er een spiegel in de buurt was :+

Dit _/-\o_ :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:31

Bloody mary, jaaaa ponykamp sentiment :D gebeurde niets natuurlijk :')

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:34

Bij ons op school doen ze het ook. Maar ik zou het nooit doen, ookal is het waarschijnlijk nep. Nee ik ren meteen weg :')

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:34

Laura12 schreef:
Laura12 schreef:

Niemand?

Ik had op je bericht gereageerd. Gewoon blijven zeggen; potloden zijn potloden. Niets meer, niets minder.

Zoek gewoon gezellige filmpjes op op YouTube.[/quote]

Oh god
Ik fluisterde dat en toen werd ik zelfs bang van me zelf.
Ik ben echt niet helemaal goed meer..
Ik ben al sinds ik klein was bang voor geesten enzo
Dat komt allemaal omdat er in dit huis en man was overleden en ik was er altijd bang voor ...
En toen hoorde ik steeds meer verhalen en ze zitten allemaal nog in mijn hoofd
Overdag denk ik wtf waarom ben ik bang maar in de avond is het omgedraaid

Chivanah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:35

Ik vroeg me al af wat die jongens bij mij in de klas allemaal aan het doen waren met Charlie Charlie blabla...

Ahfijn, toen kon ik vanavond niet meer slapen :=