Zo verpestte mama mn nikies.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 20:56

Vjestagirl schreef:
Niinatjuh schreef:
Prima, daar mag ze meer van verwachten. Ze snapt zelf ook dat geld niet op m'n rug groeit ik koop niet vaak wat, en als ik dan na lang wikken en wegen besluit dat ik het een x doe. Dan baal ik er van dat er zo mee omgegaan wordt, en haar vriend die er dan nog even mee gooit onder het mom Haha grappig. Ja dan krijg je misschien een niet zo een volwassen reactie.

Maar dat was vanmorgen. Vanmorgen is 10, waarschijnlijk 12 en misschien wel 13 uur geleden. Dan ben je ondertussen toch al weer wel zo afgekoeld dat als je het op bokt wilt posten dat je dan normaal kunt schrijven en dingen netjes kunt verwoorden? :)

Dat klopt ik kom thuis, vraag vriendelijk of ze ze even heeft schoongemaakt en krijg als antwoord ; denk je zelf, maak je eigen zooi maar schoon.

Maar of ik wel even de afwas ga doen, ja een fijne avond nog.

En mn zus die daar ook boven op duikt en zich er mee bemoeit.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:58

Ik ben benieuwd naar moeders kant van dit verhaal.

we horen nu 1 kant ervan.
daaruit kan ik geen "goed bedoeld" advies geven :)

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:59

Tja meid, ik kon toen ik net even jonger was dan jij een hele dure broek uit de vuilnisbak vissen, helaas voor mij had ze er vleesresten bovenop gegooid. Tja, ze had al 500 keer gezegd dat ik mijn spullen niet moest laten liggen waar ik ze uit trok en ze was het spuugzat. Had het een shirt van 3 gulden geweest had ze die weggegooid, nu was het helaas voor mij een broek van 170 gulden.

Leuk? Nee. Was ik boos? Nee, ik was witheet, ziedend en buiten zinnen en dat is de brave variant. De hele wijk heeft geweten hoe boos ik was. Heeft het geholpen? Ja. Ik heb daarna nooit meer dingen laten slingeren die me dierbaar waren.

Was dat netjes van mijn moeder? Nee. Maar ze had al 500 keer minimaal gewaarschuwd, en iedereen heeft een grens. De hare was toen bereikt. Heel rot voor mij (en die 170 gulden was echt heel veel geld als je per maand in totaal 50 gulden verdiende waar je alles van moest doen), maar wel m'n eigen schuld.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 21:22

Ketaki schreef:
Ik ben benieuwd naar moeders kant van dit verhaal.

we horen nu 1 kant ervan.
daaruit kan ik geen "goed bedoeld" advies geven :)

En dat snap ik dan weer wel.

MissBmx

Re: Zo verpestte mama mn nikies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:27

Krijg je de vlekken er uit met het washandje?

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:32

Ben ik de enige die benieuwd is naar een foto? :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:37

Nou als mijn moeder zo deed dan had ik haar dure schoenen die in de woonkamer staan een dagje aangedaan, wadlopen ofzo. :o
Ik moet ook zelf werken voor mijn schoenen / kleding / spullen en ik snap wel hoe vervelend het is als andere mensen er dan laks mee om gaan. :o

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 21:38

Gillbo schreef:
Krijg je de vlekken er uit met het washandje?

niet helemaal, helemaal de binnekant is een drama, maar dat boeit me niet zo dat zie je niet als ik ze aan heb. Maar het is lastig t lijkt minder te worden !

Nog meer even door schrobben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:39

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:41

even oplaten drogen en morgen met een borsteltje eroverheen gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:42

Balen van je Nikes, die krengen zijn dúúr }:0
Vreemd dat je moeder zoiets doet, voortaan maar je schoenen mee naar boven nemen zodat dit niet meer kan gebeuren!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 21:52

Dat met t borsteltje ga k proberen, ik ga zo als iedereen weg is even een poging doen tot praten. Koop morgen even een stel rubberlaarzen voor der. Demonstratief midden in de huiskamer, met een kaartje erin.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:53

TS ik hoop dat je de schoenen weer toonbaar krijgt.
Dit is niet leuk.

Overigens heb ik weleens speelgoed van zoon in de kliko gegooid.
Hij wilde het niet opruimen ook niet samen.
Gezegd dat wanneer hij niet opruimde ik een mooie bruine bak buiten had staan.
Hij weigerde nog steeds op te ruimen, toen de handel, eerst karton erin gelegd, in de kliko gemikt.
Zoon brullen, was woest.
Als hij nu niet opruimt en ik zeg' je kent de bruine kliko buiten' dan vliegt hij om het op te ruimen.

Zoon mocht spullen wel weer uit de kliko halen. Hebben we samen schoongemaakt.

Edit: tikfouten en ik zou geen laarzen kopen voor je moeder. Ik zou dat niet waarderen en er zou veel meer het huis uitvliegen.
Laatst bijgewerkt door luuntje op 25-05-15 21:54, in het totaal 2 keer bewerkt

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:53

Koop dan wel een beetje charmante met bloemetjes ofzo, dan kunnen jullie er samen misschien om lachen

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:54

Haha, zoiets had ik daarstraks nog aan de hand. Dochter was boven, haar spullen lagen beneden, op de bank. Spullen waarvan ik al drie dagen heb gezegd dat ze ze op moest ruimen.
Dus ik stuurde haar een appje (en nee, we communiceren niet altijd alleen maar via de app,had gewoon even geen zin om naar boven te lopen): zou je je spullen even op willen ruimen? Zegt ze: nee. Dus ik schreef: doe toch maar even. Krijg ik als antwoord: probeer het morgen nog maar eens. Let wel, dit was als grapje bedoeld, dochter heeft altijd van dit soort uitspraken, ze heeft humor. Dus ik schreef weer: morgen ligt het buiten.
Mooi, zei ze, hoef ik het ook niet meer op te ruimen. Magic! Op mijn reactie: try me, was ze binnen een minuut beneden om het op te ruimen. Het was allemaal met een knipoog, maar ze weet dat het de volgende dag écht buiten ligt.
Laatst bijgewerkt door Diablo op 25-05-15 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:54

Lowara schreef:
Ik zou een cursus nederlands volgen := ik snap er werkelijk niets van

:D

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 21:57

Nou ja ben nog steeds beledigd maar idd daar zat ik aan t denken zo van misschien een beetje humor. Kaartje er bij ; wil je deze voortaan gebruiken in t weiland ? * smiley face * of van die nepcrocs.. waar k met een blauwe stift een Nike teken op teken..

@ luuntje nee het is nog steeds echt niet leuk ! Maar ze beginnen happie voor happie weer wat te worden.. nu alleen nog sacherijnig omdat mn hele gordijn omlaag gezet kwam.
Laatst bijgewerkt door Janiniie op 25-05-15 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:58

Gillbo schreef:
even oplaten drogen en morgen met een borsteltje eroverheen gaan

Dat is al te laat want de TS heeft al met een nat washandje gepoetst.
Ik ben ook benieuwd hoe ze er nu uitzien, maak eens een foto TS :)

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 21:58

Hoe kan ik dat posten ?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:02

kimberly1995 schreef:
WildDreams schreef:
Ben ik de enige die dit puur asociaal van de moeder vind? :o Of moet ik ook volwassen worden?
Komop zeg, je gaat de schoenen van je dochter toch niet verzieken en naar buiten gooien? Of ben ik nou gek? >;) :roll:

Nee, ben het met je eens.
Mijn mam had nieuwe nikes voor me kunnen kopen. Ben je nou helemaal betoeterd.. Ze mag uitrekenen hoeveel uur ik moet werken om die schoenen te betalen. -O-

En jouw moeder doet dat dan ook als je dat zo brengt?

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:02

Ik zou tips vragen aan de schoenmaker, die heeft er vast wel wat voor.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:04

Niinatjuh schreef:
Hoe kan ik dat posten ?

als je onderaan de pagina op nieuw antwoord klikt kun je daar een foto uploaden

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:05

Diablo schreef:
kimberly1995 schreef:

Nee, ben het met je eens.
Mijn mam had nieuwe nikes voor me kunnen kopen. Ben je nou helemaal betoeterd.. Ze mag uitrekenen hoeveel uur ik moet werken om die schoenen te betalen. -O-

En jouw moeder doet dat dan ook als je dat zo brengt?

Uiteindelijk wel. Als de situatie andersom was zou ik het ook doen. Maargoed, die gebeurtenis van TS komt hier thuis niet voor. :)

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:06

geerke schreef:
WildDreams schreef:
Ben ik de enige die dit puur asociaal van de moeder vind? :o Of moet ik ook volwassen worden?
Komop zeg, je gaat de schoenen van je dochter toch niet verzieken en naar buiten gooien? Of ben ik nou gek? >;) :roll:

misschien heeft haar moeder het al 200x gezegt,dat ze haar troep op moet ruimen?

Als je 21 bent word het hoog tijd dat je op jezelf gaat wonen.Moet er niet aan denken om nog een ''kind'' van 21 in huis te moeten hebben,waar ik de hele dag de rotzooi van op moet ruimen :+

Dat van op jezelf wonen vond ik wat kort door de bocht. Je weet natuurlijk niet hoe het daar verder thuis gaat.

Maar wat betreft de nikes TS, ik denk dat je moeder het al wel wat vaker gezegd heeft dat ze daar dan niet mogen liggen. Ze zou het vast maar zomaar niet doen. Niet dat ik het netjes vind wat je moeder heeft gedaan. Gewoon proberen schoon te krijgen in een sopje! En anders, praat even met je moeder. Misschien dat ze het je dan nog even duidelijk uit wil leggen waarom ze dit deed

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 22:09

Ik heb helaas geen foto van eerst gemaakt maar zo zien ze er uit na wat schoonmaken. Het was nog erger ;