Debortje_ schreef:Voordat hij dat huis had gekocht en die dikke BMW niet had was hij zo lief, zorgzaam en gevoelig. Hij toonde emoties. Hij liet echt zien dat hij van me hield en gaf me veel liefde.
Maar na mate hij steeds meer voor elkaar kreeg veranderde hij, hij werd hard en toonde geen emoties meer.
In het begin van onze relatie deed het hem veel als er iets was en huilde we ook samen maar de laatste maanden boeide het hem niks meer (iig zo leek het).
Ik geloof zeker dat hij van me hield en om me gaf maar hij was in zijn ogen perfect en niks of niemand kon aan hem tippen.
Zijn plaatje was compleet en dat op een jonge leeftijd, hij heeft meerdere keren gezegd dat hij het beter heeft gemaakt dan anderen en dat hij daarom zo arrogant etc mag zijn omdat hij succesvol is.
Heb trouwens nog steeds niet gereageerd op zijn berichten en hij belt nu wat vaker..
Maar 'vroeger' hield hij je ook al bij je vriendinnen weg toch? Dan was hij helemaal niet zo lief als jij dacht..
sterkte en wat je ook doet, wees voorzichtig .. groetjes deess
Dat je vader er niet op zit te wachten is logisch, maar dat is niet jouw schuld, je ex is degene die raar loopt te doen..