Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Seltje schreef:Ts meld zich. Gevoelsmatig heeft het plaatje altijd geklopt, tot nu...
Wij zijn al 6 jaar samen, hebben samen een huis verbouwd en wonen nu sinds kort samen.
Ik denk dat mij gewoon momenteel veel dwars zit omdat ik niks zelf kan doen en ik verwacht dat hij mij overal rond rijdt...
Wat momenteel niet echt werkt, hij wilt soms zelf ruilen, gisteren zei hij: `laat mij maar heel de dag op de zetel zitten met jou been, kun jij gewoon zelf alles doen...` Zo simpel is het spijtig genoeg niet.
Ik ga rustig afwachten of dit gevoel blijft na mijn 6 weken verplichte rust. 6 ellendig lange weken waarin ik over alles kan twijfelen (zoals momenteel de kleur van de muur in de slaapkamer)
ingedebruijn schreef:Als je een topic moet openen om wildvreemden te laten bepalen of je relatie nog goed is gaat er volgens mij al iets niet helemaal goed. Zou je geen bal uit moeten maken. Je weet zelf toch wel of je nog gelukkig bent met iemand.
Joolien schreef:ingedebruijn schreef:Als je een topic moet openen om wildvreemden te laten bepalen of je relatie nog goed is gaat er volgens mij al iets niet helemaal goed. Zou je geen bal uit moeten maken. Je weet zelf toch wel of je nog gelukkig bent met iemand.
Ik snap het wel hoor. Zelf heb ik ook wel eens meegemaakt dat ik wat twijfels had, en soms is het fijn om even te horen dat anderen dat ook hebben.