Agradi 3x webwinkel award?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje89

Re: Agradi 3x webwinkel award?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 10:47

Ik bestel ook niet graag bij agradi en doe dat ook alleen maar als iets echt goedkoper is daar en ik het niet binnen een paar dagen nodig heb. 9 van de 10x is een artikel niet op voorraad en dan duurt het zomaar 2 weken of langer eer je het binnen hebt. De meeste spullen zijn idd duurder maar met de korting gelijk in prijs. Er schijnen toch mensen in te blijven trappen want ze blijven met kortingen strooien :P
De site vind ik ook onoverzichtelijk, wat een warboel zeg. Ik vind het ook bijzonder irritant dat artikelen per kleur worden aangeboden, zoals bijvoorbeeld de beenbescherming. Je krijgt bizar veel artikelen voor je neus alleen maar omdat ze per kleur en maat allemaal als verschillende artikelen in de webshop staan. Je scrollt je het lazarus :')

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:43

Liesje89 schreef:
Ik bestel ook niet graag bij agradi en doe dat ook alleen maar als iets echt goedkoper is daar en ik het niet binnen een paar dagen nodig heb. 9 van de 10x is een artikel niet op voorraad en dan duurt het zomaar 2 weken of langer eer je het binnen hebt. De meeste spullen zijn idd duurder maar met de korting gelijk in prijs. Er schijnen toch mensen in te blijven trappen want ze blijven met kortingen strooien :P
De site vind ik ook onoverzichtelijk, wat een warboel zeg. Ik vind het ook bijzonder irritant dat artikelen per kleur worden aangeboden, zoals bijvoorbeeld de beenbescherming. Je krijgt bizar veel artikelen voor je neus alleen maar omdat ze per kleur en maat allemaal als verschillende artikelen in de webshop staan. Je scrollt je het lazarus :')

Toch zijn er ook genoeg dingen die wel goedkoper zijn. Zeker niet alles zag ik van de week ook.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:51

MISTRAL94 schreef:
Sabbientje schreef:
Ik heb vooral goede ervaringen met Agradi.
Ik had een keer een singel bij hun gekocht die niet aan mijn wensen voldeed. Had na een paar keer gebruiken al op dusdanige manier slijtageplekken dat ik hier contact over heb opgenomen met Agradi.
Ik heb daarop de singel terug mogen sturen en mijn geld terug gekregen. (En ja, daar ging wat tijd overheen. maar geduld is soms een schone zaak)

Enige waar ik mij ontzettend aan stoor bij Agradi is dat je niet kan kiezen met wie je je pakket laat bezorgen. Zij bezorgen met DPD en daar heb ik nog wel eens ruzie mee gehad.
Ik heb dan liever DHL (dat laat ik op een ophaalpunt afleveren) of PostNL.

Ik kijk wel altijd even rond op de websites of bij lokale ruitersportzaken of iets ergens anders niet goedkoper is.
Maar Agradi heeft soms wel regelmatig leuke aanbiedingen.

DPD kun je ook op afhaalpunten ophalen

Dat is dan nieuw. Want dat hadden ze nooit.
Als ik iets op wilde halen moest ik naar Berkel en Rodenrijs.

Ik zie dat er ineens zo'n punt bij ons op het dorp is.
Hmmm maakt het versturen van Agradi artikelen misschien wel wat makkelijker.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:57

ik vergelijk ook altijd eerst de prijzen voordat ik daar wat bestel want meestal zijn de prijzen veel hoger dan bij bijvoorbeeld EJ.
1 keer een slechte ervaring met een vliegenmasker gehad wat op voorraad stond maar wat ze dus niet hadden. Lieten ze me na twee weken weten dat het pas eind juli leverbaar was. Maak er dan geen reclame voor als je het niet op voorraad hebt.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 12:16

Sabbientje schreef:
Dat is dan nieuw. Want dat hadden ze nooit.
Als ik iets op wilde halen moest ik naar Berkel en Rodenrijs.

Ik zie dat er ineens zo'n punt bij ons op het dorp is.
Hmmm maakt het versturen van Agradi artikelen misschien wel wat makkelijker.

Is er volgens mij idd nog niet zo lang, ik kan het oa bij de readshop in de buurt ophalen

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 16:43

Er zijn inderdaad ook wel dingen echt goedkoper, maar 9 van de 16 keer is daar dan een langere levertijd aan verbonden :)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 16:47

Rot winkel.
Hoe die aan de award komen?
Alleen maar recensies vragen bij de paar mensen waar ze wel optijd leveren? ;)