relatie over na 3 jaar.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:13

Wat een ei zeg! Ik wens je veel sterkte! (en als ik dit zo lees denk je over een tijdje waarschijnlijk dat het toch beter was.. )

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 11:13

san4nie schreef:
Wat een zak zeg! Na drie jaar, via een appje uitmaken en dan er niet eens meer over willen praten.. Logisch dat je er helemaal niks van snapt.
Het ene geluk dat je nog hebt is dat jij niet hebt getekend voor het huis en dus niet financieel ook nog in de problemen komt. En gelukkig kan je nog terug naar je moeder.
Heb je nog spullen van jou in het huis staan? Want dat moet je natuurlijk op de één of andere manier wel weer terug krijgen.

Heel veel sterkte! Y;(

Edit, ik ben trouwens wel benieuwd hoe oud hij is? In jouw profiel zie ik dat jij 19 bent..

Hij is 22

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 11:14

Afbeelding
Dit had hij 3 dagen van te voren op mijn tijdlijn gedeeld
Laatst bijgewerkt door kimberlyve op 15-05-15 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:16

Ik denk dat de meest voor de handliggende reden is dat zijn moeder jullie relatie niet accepteerde. Ik ben ook heel close met mijn moeder en als zij mijn man niet geschikt had gevonden voor mij dan blijft er altijd wat interne spanning bij jezelf want je bent gek op je partner, maar weet ondertussen dat de andere belangrijke vrouw in je leven je partner niet geschikt voor je vindt.

Alleen de manier waarop hij dit heeft gedaan is absoluut een dieptepunt. Wees een vent en neem je verantwoordelijkheid als je niet meer verder wil in een relatie met respect voor de ander. De sloten gelijk vervangen...pffff

__Nathalie__

Ik zou dit echt niet accepteren.ik zou naar hem toe gaan en zeggen dat je niet eerder vertrekt als dat hij uitleg gegeven heeft.dat je daar recht op hebt.

Wat een eikel zeg. Als hij echt van je zou houden zou hij het niet op deze manier doen

_Yasmine_

Oehw. vind hele namen hier op het forum wel een beetje eng. Raad je aan dit toch even weg te halen :n

Maar jeetje meid, dit in onbegrijpelijk, dat iemand zo snel om kan slaan. Zou hem even helemaal laten rusten, klinkt alsof hij zelf ook niet goed dit doorgedacht heeft..

Meraki

:') nou, nu kunnen we met z'n allen hem de hele dag pb's gaan sturen met 'waarom' vragen.

Ts. Ik heb volgens mij een enorm vraagteken op m'n voorhoofd staan nu, wat moet jij je rot voelen, om zó 'gedumpt' te worden na 3 jaar via een app en zonder enig antwoord.

:(:)

XiiaaooNaa

Re: relatie over na 3 jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:18

Ik weet bijna zeker dat hij er spijt van gaat krijgen ...

Zo snel beslissen ... kan nooit goed zijn ...
dan heeft hij er echt niet goed over na gedacht ... tot dat hij weet wat hij mist.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:21

Oef, TS, ik word bijna nooit écht boos, maar zit hier nu toch plaatsvervangend te koken -:(-

Wat een ontzettende lamlul zeg, eerst appen en dan gelijk het slot vervangen? En papa die hem aan het handje terug naar huis moet brengen? Ongelooflijk, iemand zou die jongen eens een cursusje 'hoe ga ik met mensen om' moeten geven :n

Voor nu, heel veel sterkte enneh... mocht ie over een paar dagen spijt krijgen, bedenken dat het toch wel een heel impulsieve actie was en dat ie je weer terug wilt, vertel hem dan alsjeblieft dat ie die spijt kan steken waar de zon nooit schijnt :=

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:22

Sjonge... wat een puberaal gedrag.

Ik heb dit ooit ook gehad, er werd via MSN een punt achter gezet, zonder uitleg. Via via moest ik horen dat hij een ander had.
Jaaaaren later nodigde hij me uit op Facebook, om sorry te zeggen. De meid waarvoor hij mij opzij had gezet was vreemdgegaan met zijn beste vriend en toen zei hij: 'nu snap ik pas hoe jij je hebt gevoeld'.

Als ik jou was zou ik toch een antwoord eisen, desnoods via zijn vrienden.
Laatst bijgewerkt door 050206051012 op 15-05-15 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:24

Wow TS, wat moet jij geschrokken zijn! Na zoveel jaar en een huis gekocht te hebben zou je toch denken dat je elkaar kent! En dat je vriend op zijn minst het fatsoen heeft om gewoon eerlijk te zijn. Maargoed dan dat jullie niets samen gekocht hebben. Ik vraag me ook echt af of die moeder geen drijfveer is in het hele verhaal;

XiiaaooNaa schreef:
Maar dan is mijn vraag...hoe komt die relatie tussen TS en zijn moeder dan zo slecht dat zijn moeder haar zoon geen liefde gunt?

Je zou er echt van versteld staan wat voor moederkloeken er soms rondlopen, en zeker als het om lieve mama's kindje zoonlief gaat..géén enkele vrouw is goed genoeg voor zulke types en het liefst hebben ze hun zoon bij zichzelf tot hun dood. Om je een voorbeeld te geven: ik ken ook zo'n koppel dat de koop van een huis heeft afgeslaan omdat het véél te ver van moederlief van de jongen was (lees: 5 km). Nu hebben ze een ander huis, uiteraard in dezelfde straat als moeders, en schoonloeder maakt er een dagelijkse gewoonte van om 'even hallo te komen zeggen' en te vertellen hoe ze haar gordijnen moet ophangen of wat ze voor haar "zoonllief" moet klaarmaken...ik ben nog steeds verbaasd dat ze nog samen zijn :+ .

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:24

De ex van mijn vriendin heeft het 2 jaar geleden ook zo uitgemaakt...
hij heeft er nog steeds spijt van ... 'want hij is veranderd en weet wat dat hij stom bezig was' blabla...
dikke doei!

Sterkte TS Y;(
Ik zou zelf als hij het zo vies speelt ook gewoon al het contact verbreken...alles

XiiaaooNaa

Re: relatie over na 3 jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:27

@Kwanyin, woow dat klinkt zo ... apart dat ik het haast niet geloof :')
Dat je je zo laat inpakken door je ouders zeg ... zou het zelf echt niet volhouden als ik die vriendin was!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:27

Tja, dat kan gebeuren met mama's kindjes, die sloten per direct vervangen heeft hij echt zelf niet bedacht. Wees maar blij dat je van hem af bent en vooral van dat schoonloeder, die had, als jullie bij elkaar waren gebleven, zich waarschijnlijk overal mee bemoeit. Het zal je maar gebeuren, een schoonloeder die zelfs regelt welke luiers je baby om moet. Je bent negentien dus geluk bij een ongeluk, kijk voor uit, je hele leven ligt nog voor je.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 11:28

Quellian schreef:
Sjonge... wat een puberaal gedrag.

Ik heb dit ooit ook gehad, er werd via MSN een punt achter gezet, zonder uitleg. Via via moest ik horen dat hij een ander had.
Jaaaaren later nodigde hij me uit op Facebook, om sorry te zeggen. De meid waarvoor hij mij voor opzij had gezet was vreemdgegaan met zijn beste vriend en toen zei hij: 'nu snap ik pas hoe jij je hebt gevoeld'.

Die heeft die niet.... ( al niet voor ik met hem een relatie had )mijn vrienden waren zijn vrienden.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:30

Dus nu heeft hij geen vrienden meer?
Jeetje ... wanneer gaan zijn ogen open ... en beseft hij dat zijn mamie zijn sociale leven verpest?

22 jaaar ... nog een paar jaar tot hij kinderen wil en dan beseft hij vast wel alles.

mijntje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:31

Jeetje TS, wat een walgelijke actie van die jongen. Echt heel bizar.. Hoop dat je toch ooit nog antwoorden zult krijgen op al je vragen.. Sterkte!

kimberlyve schreef:
Quellian schreef:

Die heeft die niet.... ( al niet voor ik met hem een relatie had )mijn vrienden waren zijn vrienden.

Misschien dat mams had bedacht dat hij meer eigen contacten moest gaan zoeken ofzo? Of heeft hij sowieso moeite met echte verbintenis, zowel met jou als normale vrienden? Al is het toch echt raar, na drie jaar samen..

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:32

Echt heel bizar trouwens dat er dezelfde dag al een andere cilinder in de deur zat...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:32

XiiaaooNaa schreef:
@Kwanyin, woow dat klinkt zo ... apart dat ik het haast niet geloof :')
Dat je je zo laat inpakken door je ouders zeg ... zou het zelf echt niet volhouden als ik die vriendin was!

Ja ik heb ook al heel vaak een verbaasde kop getrokken, zeker toen hij in het begin van hun samenwonen vertelde aan haar, dat hij wel verwachtte dat hij élke dag een driegangenmenu zou krijgen, "want mama deed dat ook"
:')

Maar TS hoe zwaar ook, als het zijn moeder is die hier achter zit dan heb jezelf na dit groot verdiet een nog veel groter verdriet bespaard gehad, want samenleven met iemand die eigenlijk getrouwd is met zijn moeder is een grote ellende. Als zijn moeder er toch niet achter zit, dan heb ik nog geen enkele verklaring voor zulk bizar gedrag...

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:33

Oh ik ben gewoon plaatsvervangend woedend na het lezen van je verhaal!

Je zou hem eigenlijk bij zijn strot moeten grijpen en pas loslaten als hij eerlijk wil vertellen waar dit opeens vandaan komt. :o

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:39

Ik zou hem ee bericht sturen en hem aanspreken op zijn verantwoordelijkheid als volwassen man zijnde.
Dat wat er ook is, je zo niet met mensen omgaat. Dat je in de grote-mensen-wereld communiceert en op een respectvolle manier met elkaar omgaat.
En dat ook al staat hij nog volledig onder invloed van zijn mammie, hij toch echt zelf degene zal moeten zijn die zijn problemen oplost en een eigen leven zal moeten gaan leiden gebaseerd op keuzes die HIJ maakt.

Naja, hoe dan ook. Ik had hem even flink toegesproken zeg maar. Maar ik kan hier ook heel slecht tegen. Daar krijg je toch spontaan een slappe p**mel van.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:42

Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar als je band met zijn moeder niet zo sterk is, en hij bij haar is zou zij niet met zijn telefoon hebben ge-apt?

Beetje ver gedacht natuurlijk, maar een relatie van 3 jaar per app uit maken is wel heel raar.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 11:44

Geloof me ik ben boos geworden en etc. Maar kreeg er niks uit alleen dat ik welkom ben voor een kletspraatje maar niet om over ons te praten

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:45

Liezel1 schreef:
Echt heel bizar trouwens dat er dezelfde dag al een andere cilinder in de deur zat...

Zo had ik er nog niet eens over nagedacht. Ja, dat heb je niet in een paar minuten geregeld. Dus je zou denken dat dit al langer speelde.

Kwanyin, beetje offtopic, maar dat is toch echt verschrikkelijk! Ik kon ook niet altijd evengoed met mijn schoonmoeder. Maar als vriendlief bedenkt dat ik niet goed kook? Prima, kook ik morgen alleen voor mezelf. Wil zij elke dag langskomen? Deur op slot.. Dat zou ik echt niet accepteren!
Maar de kans is inderdaad groot dat de schoonheks hier achter zit. Jongens van 22 zijn nog niet altijd even volwassen, en luisteren misschien nog wel te braaf naar mama. Als het zo moet, is het misschien maar goed dat je er nu van af bent TS, en niet over een aantal jaar hier tegenaan loopt. Wat natuurlijk niet wegneemt dat je geen recht hebt op een uitleg.

Edit: als zijn moeder het gedaan had, had hij later nog normaal tegen haar kunnen doen lijkt me. Dus ik denk niet dat alleen schoonmoeder dit geappt heeft.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:49

kimberlyve schreef:
Geloof me ik ben boos geworden en etc. Maar kreeg er niks uit alleen dat ik welkom ben voor een kletspraatje maar niet om over ons te praten

Pffff...
Afbeelding

Wacht maar rustig af... Of eigenlijk niet afwachten, lekker je eigen ding gaan doen... Dit gaat gegarandeerd gebeuren... Ik spreek uit ervaring :') Mijn ex kan me na bijna zeven jaar nog niet loslaten, ook al heeft hij een andere vriendin. :+

Het is heeeeeeeel moeilijk... Maar mobiliseer je vrienden, laat je afleiden en praat met hen!!! En je ouders uiteraard... Het gaat je zeker weten lukken om er boven op te komen! Als hij met zulke praatjes komt als je hierboven beschrijft, laat hem lekker in de stront zakken!! Alleen voor een kletspraatje? Pffff.... Over een poosje denkt hij wel anders... Dan ben jij de lachende derde hoor!!

Wat een bal gehakt om het op die manier uit te maken zeg... Geen goed woord voor over!!!