Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
san4nie schreef:Wat een zak zeg! Na drie jaar, via een appje uitmaken en dan er niet eens meer over willen praten.. Logisch dat je er helemaal niks van snapt.
Het ene geluk dat je nog hebt is dat jij niet hebt getekend voor het huis en dus niet financieel ook nog in de problemen komt. En gelukkig kan je nog terug naar je moeder.
Heb je nog spullen van jou in het huis staan? Want dat moet je natuurlijk op de één of andere manier wel weer terug krijgen.
Heel veel sterkte!
Edit, ik ben trouwens wel benieuwd hoe oud hij is? In jouw profiel zie ik dat jij 19 bent..

XiiaaooNaa schreef:Maar dan is mijn vraag...hoe komt die relatie tussen TS en zijn moeder dan zo slecht dat zijn moeder haar zoon geen liefde gunt?
.
Quellian schreef:Sjonge... wat een puberaal gedrag.
Ik heb dit ooit ook gehad, er werd via MSN een punt achter gezet, zonder uitleg. Via via moest ik horen dat hij een ander had.
Jaaaaren later nodigde hij me uit op Facebook, om sorry te zeggen. De meid waarvoor hij mij voor opzij had gezet was vreemdgegaan met zijn beste vriend en toen zei hij: 'nu snap ik pas hoe jij je hebt gevoeld'.
Als ik jou was zou ik toch een antwoord eisen, desnoods via zijn vrienden.
kimberlyve schreef:Quellian schreef:Als ik jou was zou ik toch een antwoord eisen, desnoods via zijn vrienden.
Die heeft die niet.... ( al niet voor ik met hem een relatie had )mijn vrienden waren zijn vrienden.
XiiaaooNaa schreef:@Kwanyin, woow dat klinkt zo ... apart dat ik het haast niet geloof![]()
Dat je je zo laat inpakken door je ouders zeg ... zou het zelf echt niet volhouden als ik die vriendin was!
Liezel1 schreef:Echt heel bizar trouwens dat er dezelfde dag al een andere cilinder in de deur zat...
kimberlyve schreef:Geloof me ik ben boos geworden en etc. Maar kreeg er niks uit alleen dat ik welkom ben voor een kletspraatje maar niet om over ons te praten

Mijn ex kan me na bijna zeven jaar nog niet loslaten, ook al heeft hij een andere vriendin.