Wat ontzettend schattig!
(pinkt een klein traantje weg)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zo totaal anders als mijn moeder in alles. Maar ziet er erg vriendelijk uit
. Gister was mijn vader iets aan het vertellen over haar en toen had hij het over maar meisje toch
. Zo lief, gister middag is ze weer op visite geweest.
dat hoop ik zondag te kunnen inschatten of dat verantwoord is of niet,
voor het missen van de trouw van je zus en je oude tinker. Ik hoop dat die goed genoeg is zodat jij op vakantie kan gaan met je vader.
dit keer de enorme warmte die me niet goed viel, de laatste plaats zou vol in de zon zijn met een binnentemperatuur die tijdens het rijden al op 30 graden zat met airco. Dus vanmiddag besloten door te rijden. Mijn paps is ook weer thuis inmiddels. De rest volgt nog.
. Maar een platte rots benen tegen de stroming in en het was heerlijk lekker fris.
ok help wat is dat. Tot ik zag wat er aan me aan het knabbelen was
afijn een gratis docter fish total body behandeling.
een heleboel wilde forelletjes vonden het nodig mijn huid te reinigen. Een erg komisch gevoel wat wel een mooi zacht velletje opleverde trouwens.
. Zet hij de camera draaiend op de kant en scharrelt ook het water in. Was toen wel even een oud mannetje trouwens. De bodem was vrij glad op de rotsen en hij liep best onzeker. En in zwembroek zie je pas hoe gerimpelt hij is en hoe wit zijn borsthaar. Maar ach op je 81 e op de kont in een snelstromende rivier liggen. Hoeveel doen hem dat na.
.
. Boodschappen gedaan en toen op naar Charleville meziere naar de camping.
dat is best erg na twee jaar trouwens. Maar een mooie schaduwplek aan het kanaal gekregen. En daar twee dagen niet vanaf geweest. Vooral gepuft in de warmte, een korte wandeling gemaakt met mooi uitzicht over de stad.
koorts gewoon dus. Daarvan ben ik nog herstellende trouwens.
Ja hij is sinds de laatste update weer twee keer bijna dood geweest
maar hoe hij het doet geen idee hij krabbelt steeds weer overeind.
hij heeft het drukker dan ooit, maar loopt ook best wel wat te kwakkelen met zijn gezondheid. Nieren en blaas blijven regelmatig problemen geven helaas, wat een keer ook bijna fataal is geweest ivm bloedvergiftiging. De tweede keer was weer hart ellende. Zijn hoofd is soms wat vager maar dat lijkt gekoppeld aan blaasontstekingen.

Al dat lekkers en ik kan er vooral naar kijken
dankzij mijn voedselallergie mag ik de meeste dingen niet hebben. En hij woont een best eindje verderop, waardoor ik er minder dan komen dan me lief is helaas,
en zijn rijstevlaaien zijn heel erg mjammie ook.
en ja ik heb toestemming de fotos te plaatsen

) en eventueel thermae 2000.
Rondje valkenburg heel langzaam gekeuteld is gehaald, ik was de snelheidsbeperking,
.
Hihi Het is iets dat ie echt nog nooit heeft gedaan. Afkoelen weer niet echt veel gedaan. Daarna is hij gaan liggen pitten en ik nog rondje sauna gedaan.
Nu is het daar extra laagdrempelig met vooral omgeslagen handdoeken. Maar voor een erg preutse schaamtevolle oude man. Petje af.
ruim 400 km gereden vrijdag erg druk op de weg, vanmorgen dikke mist. En kerstmarkt natuurlijk erg druk en met rolstoel half lopen half rollen. Camping is een ahum pittige toegangsweg bergop.
Maar omdat ik met kerst en oud en nieuw niet hier ben nu gedaan. Was voor mij echt lang genoeg,
Zonder de oppas was het weekend niet mogelijk geweest ook.

) is hij zelf teruggereden (en heen ook uiteraard) vanuit noord Frankrijk met zijn auto. Ipv meerijden met mij of iemand anders.
fanatisme aan het meeklussen. En nu dus een deur aan het maken die ik hopelijk nog heel vaak open en dicht mag doen. Heeft ook aardig meegeholpen met leegruimen van mijn oude huis.
ging en gaat hij regelmatig mee op pad met de camper los van het klussen dan.