Hmm niet zwanger worden dus
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hhilde schreef:Oh, dames! Wat zou iedereen hier ontzettend blij moeten zijn met haar borsten. Zooooveel mensen die groter willen, die er duizenden euro's voor overhebben om te hebben wat wij hebben. Echt hoor! Tel je zegeningen
En nee, ik vind ze ook niet altijd tof. Ik heb 80H en dat is niet altijd gezellig. Maar over het algemeen ben ik heel gelukkig met ze! Ik zou willen dat iedereen gelukkig kan zijn met zijn/haar lichaam.
dus het wordt echt tijd voor weer een goede.
. Thuismeten kwam op 110B uit
ben tijdens mijn zwangerschap veel aangekomen door allerlei factoren. Gewoon gaan echt waar ! Ze kijken nergens van op, ik ben destijds goed geholpen door hunkemuller. Ik had altijd C75 en na mijn zwangerschap heb ik 90E/90F soms 95. Ze kijken echt niet naar je kleding maat hoor, en hun vinden t juist fijn als je komt voor advies voor BH maten of elke goed geschikt is voor je !! Zeker niet schamen ! Plus het gebeurd in t pashokje, dus niemand behalve de medewerker ziet je
, er zit in dorp een kleine zaak maar wat als daar bekende werken ofzo
je bent echt niet de eerste noch de laatste die komt passen en meten en vragen

)..
Maar 70F (tegenwoordig zelfs G... Maar ik zit nog in de ontkenningsfase) verkopen ze bijna nergens..
1 gewone met beugels en een sport bh erover heen, anders sla ik mijzelf nog een blauw oog haha 
Rintah schreef:Shock absorber speciaal voor hardlopen valt erg smal uit. heb je daarvan de 70 al geprobeerd? heb de mijne (omvang 75) laatst verkocht aan iemand met omvang 65 en die sluit mooi aan, iets aan losse kant mischien voor sportbh.