Het leed dat grote tieten heet.........

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 23:00

Kreeg al opmerkingen geslingerd over borsten dus moet binnekort echt , eerst verhuizen dan erna even voor betere bh's het zit niet meer helaas. Stomme jip en janneke

Hmm niet zwanger worden dus :')

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 06:51

Hhilde schreef:
Oh, dames! Wat zou iedereen hier ontzettend blij moeten zijn met haar borsten. Zooooveel mensen die groter willen, die er duizenden euro's voor overhebben om te hebben wat wij hebben. Echt hoor! Tel je zegeningen :D

En nee, ik vind ze ook niet altijd tof. Ik heb 80H en dat is niet altijd gezellig. Maar over het algemeen ben ik heel gelukkig met ze! Ik zou willen dat iedereen gelukkig kan zijn met zijn/haar lichaam.

bij ons heeft de ene kant van de familie ook grote en de andere kant kleine. Laat ik nou net juist aan de kleine kant zitten. En ja ik zou graag groter willen. ik ben 17 en heb al 3 jaar A of zo.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 13:58

Hoi!

Weet iemand een goede winkel waar je sport BH's kan kopen in maat 65F?
Alle gewone sportwinkels (die dan bv ShockAbsorber hebben hangen) hebben deze maat niet.
In Zuid Holland (kom bij Gouda vandaan) of online.
Ondertussen draag ik er twee over mekaar om de boel een beetje op zn plek te houden :Y) dus het wordt echt tijd voor weer een goede.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 14:32

De freya active is in 65 verkrijgbaar. Via wehkamp of even googelen. Wehkamp kun je gewoon weer kosteloos terugsturen als het niet past, ideaal, kun je ook lekker thuis passen.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:30

Shock absorber speciaal voor hardlopen valt erg smal uit. heb je daarvan de 70 al geprobeerd? heb de mijne (omvang 75) laatst verkocht aan iemand met omvang 65 en die sluit mooi aan, iets aan losse kant mischien voor sportbh.

Anoniem

Re: Het leed dat grote tieten heet.........

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:31

Ik durf nog steeds niet naar de bh zaak , wat een stap zeg :') . Thuismeten kwam op 110B uit :=

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 21:48

@rebecca ik zelf ben ook geen slank model ;) ben tijdens mijn zwangerschap veel aangekomen door allerlei factoren. Gewoon gaan echt waar ! Ze kijken nergens van op, ik ben destijds goed geholpen door hunkemuller. Ik had altijd C75 en na mijn zwangerschap heb ik 90E/90F soms 95. Ze kijken echt niet naar je kleding maat hoor, en hun vinden t juist fijn als je komt voor advies voor BH maten of elke goed geschikt is voor je !! Zeker niet schamen ! Plus het gebeurd in t pashokje, dus niemand behalve de medewerker ziet je ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 21:53

Hmm ben bang dat ze gewoon niet hebben wat ik hebben moet :+ , er zit in dorp een kleine zaak maar wat als daar bekende werken ofzo :o

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 21:56

Ach joh, niet moeilijk over doen hoor. Iedereen heeft beha's nodig, toch?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 21:57

je hebt ook tussenstukjes als je je daar zorgen om maakt? Die zet een extra stukje tussen de haakjes van je bh, zodat je wat ruimer kan vastmaken. Ze hebben echt enorm veel, anders eens verder kijken of er een hunkermuller in de omgeving zit ? En bekende ach, weet je hun zien tig mensen hoor ;) je bent echt niet de eerste noch de laatste die komt passen en meten en vragen ;)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 21:57

Zelfde, maat 38 en cup d (verschilt vaak welke, meestal grote c, d of zelfs grote d), heeeeeel vervelend met sporten, maar vrouwen geven je wel altijd complimentjes. :')
Ja, dat wil je als je net 15 bent en de jongens in de klas zich nog als 12 jarige gedragen, grom...

Met paardrijden gebruik ik een spotbeha, zie je de randjes niet en zakken mijn bandjes niet af :o

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:00

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben... :+

Bikini's kopen is een ramp.. Ik koop meestal de bikini's waarvan je het broekje en topje apart kan kopen (Bij de Livera hebben ze dat vaak :j )..
Bh's bestel ik op internet, of koop ik bij de Livera.. Ik heb namelijk een grote cup en een kleine omvang.. En het trucje 'grotere omvang, kleinere cup' kopen werkt bij mij niet... :') Maar 70F (tegenwoordig zelfs G... Maar ik zit nog in de ontkenningsfase) verkopen ze bijna nergens..

Hebben jullie dit probleem ook met badpakken?
Óf ze drukken alles zo plat dat het zeer doet, óf het kruis hangt ergens halverwege mijn knieën... _O-

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:02

klopt ook wel jasia ! Ik heb zelden een badpak kunnen vinden die goed overal paste. Mijn cup leek in ene op ze op de knieeen hingen, en plaats van E/F was het in ene C ... Ik heb nu via bonprix een hele fijne gevonden ! Die heeft niet alleen cups, maar ook verstelbare bandjes in de badpak.

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:03

Per toeval heb ik er eentje gevonden bij de Decathlon.. Was eigenlijk al een beetje in de 'die past toch niet'-fase.. Maar mijn vriendin vond dat ik hem toch moest gaan passen, omdat ie wel errúg leuk was...
Zo gezegd, zo gedaan en hij paste zowaar *\o/*

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:07

Ben in een paar jaar tijd 12 kilo aangekomen, nou dat is dus balen met een enorme voorgevel. Vooral omdat ik in Spanje woon en de maten hier gewoon 2 maten kleiner zijn, dus maat 42 is hier 46 etc. Ik kan geen goede bhs vinden en ook geen bikini, ik baal gewoon enorm als een stekker dus...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:11

Destination Ben niet vrouw vrouw , ik loop erbij zoals vrouwen niet doen. Sprijkerbroek is standaard , geen handtas of make up. Haar hangt los , oh en graag mannenvesten dus wat warmer dan die rare vrouwen dingen en nikes eronder. Voel me echt niet thuis in die winkels , liefst heb ik gewoon geen borsten die hebben voor mij geen toegevoegde waarde en ik ben obese en schaam me gewoon voor mijn lijf. Vreselijk ik winkel mijn eigen kleren nog net , maar die borsten echt al sinds ik jaar of 14 was verafschuw ik ze af laat staan dat een ander ze ziet of eraan zit .

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:14

Met paardrijden draag ik 2 bh's :') 1 gewone met beugels en een sport bh erover heen, anders sla ik mijzelf nog een blauw oog haha

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:15

Ik kan iedereen Primadonna aanraden, maar daar hangt wel een prijskaartje aan. Hebben lingerie en badmode (ook badpakken)
Ik wil niet meer anders :=

Met paardrijden draag ik een oud model shock absorber. De nieuwere modellen kon ik niet eens fatsoenlijk vastmaken.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:17

Ik heb altijd zoiets van 'ze zien genoeg borsten en vetjes op een dag' _O-
Maar misschien ben ik er ook gewoon makkelijk mee.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:19

Eloya schreef:
Met paardrijden draag ik 2 bh's :') 1 gewone met beugels en een sport bh erover heen, anders sla ik mijzelf nog een blauw oog haha

Geweldig :') Ik zie het echt helemaal zo voor me :j

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:22

Heb 80 G/H Dus vrij flink :P

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 23:21

@Rebecca,

Wat naar dat je jezelf zo voelt, toch... Bij lingeriezaken (waar ik kom) werken uiterst discrete mensen die je nergens op aan kijken. Ik heb na een ongeluk een hele grote jaap op de zijkant van mijn lichaam gehad. Was niet fijn om naar te kijken. Verkoopster zij er niets over en hielp heel vriendelijk. Ik denk dat je er niet zoveel zorgen over hoeft te maken. Kun je geen stad verderop shoppen? :)

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 09:14

Rintah schreef:
Shock absorber speciaal voor hardlopen valt erg smal uit. heb je daarvan de 70 al geprobeerd? heb de mijne (omvang 75) laatst verkocht aan iemand met omvang 65 en die sluit mooi aan, iets aan losse kant mischien voor sportbh.

Hmm, bij de winkels bij mij in de buurt verkochten ze ze vanaf 75, dat was echt veel te ruim voor sport

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 09:51

Santigo_ schreef:
De freya active is in 65 verkrijgbaar. Via wehkamp of even googelen. Wehkamp kun je gewoon weer kosteloos terugsturen als het niet past, ideaal, kun je ook lekker thuis passen.

Thanks voor de tip!! ik zal Wehkamp eens een bezoekje gaan brengen