De 'dadbod'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:27

Ik vind het ook echt ranzig. Als je een vadso vriend neemt zodat je zelf niet zo bol lijkt, oke lekker doen dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:28

Pieter25 schreef:
Danique schreef:
Ging je ook daadwerkelijk of had je alleen een abonnement?

Eigenlijk alleen voor de selfies :') _O- _O- (grapje 2/4x in de week)

Dus jij bent die maffe gozer die alleen maar op de loopband staat omdat de spiegel ernaast hangt... :')

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:28

Lizzle schreef:
Ik vind het ook echt ranzig. Als je een vadso vriend neemt zodat je zelf niet zo bol lijkt, oke lekker doen dan.

Waarom is het ranzig? Wat heeft een lichaamstype nou weer met hygiene te maken? :roll:

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:29

Lizzle schreef:

Oke, het kan dus echt nog erger. :7 }:0

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:31

Finliox schreef:
Lizzle schreef:

Waarom is het ranzig? Wat heeft een lichaamstype nou weer met hygiene te maken? :roll:

Omdat er voor zorgen dat je een goed/gezond lichaam ook te maken heeft met je lichaamsverzorging. Misschien niet per direct voor hygiene maar wel met verzorging.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:31

Danique schreef:
Pieter25 schreef:

Eigenlijk alleen voor de selfies :') _O- _O- (grapje 2/4x in de week)

Dus jij bent die maffe gozer die alleen maar op de loopband staat omdat de spiegel ernaast hangt... :')

Hey.. it`s me :') :')

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:32

Ik snap niet waarom Palmera zo aangevallen wordt op haar mening.

Ik denk namelijk dat ze bedoelt dat ze mannen met zulk overgewicht "misselijk en vies en vadsig" vindt bij de gedachte dat ze met zo iemand in bed zou moeten liggen. Niet als ze zo iemand gewoon op straat ziet lopen, dan moet je namelijk niets fysieks doen met die persoon. Ik vind dik/dun/kort/lang allemaal even aardig op straat en in alle mogelijke situaties, maar als het gaat om met iemand in bed liggen moet ik er ook niet aan denken dat het een dik persoon is := ik durf zelfs zeggen dat ik inderdaad misselijk word bij de gedachte. Ik knap gewoon enorm af (seksueel gezien) op dikke mensen. Kan ik niks aan doen. Net zoals ik er niks aan kan doen dat ik geen tomaten lust, zeg maar :+ het is geen zelfgekozen principe oid. Ik voel mezelf gewoon een koude rilling hebben bij de gedachte een kunstje te moeten doen op iemand met overgewicht. Als dat mensen kwetst, spijt me dat, maar ik kan er niks anders van maken.

Ik moet er zelf ook niet aan denken om dik te worden. En mocht ik merken dat ik ooit in die richting ga, zal ik er ook gewoon alles aan doen om mezelf slank te houden. Voor mij is dat gewoon belangrijk. Gelukkig heb ik een verloofde die daar hetzelfde over denkt.

Voor mij persoonlijk dus NEE aan de dadbod! :=

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:35

Palmera schreef:
UhNee schreef:
Inderdaad! Buiten dat geef je ook heel duidelijk aan dat je vet 'vies' vind en dat je er van moet overgeven, maar je hebt ook gezegd dat je je vriendin met overgewicht niet vies vind. Sorry, maar dát vind ik dan weer hypocriet.....

Want? Ik heb duidelijk aangegeven dat dat voor mij het verschil is tussen een goede vriendschap en een totaal andere verhouding in de zin van een (bed)partner. Ik lig graag in bed met iemand die ik aantrekkelijk vind en met mijn goede vriendin ga ik nou eenmaal niet naar bed. Dus nee, mijn mening is niet gebaseerd op hele volksstammen, slechts op wat ik in mijn bed aantref.
Lijkt mij niet meer dan normaal. Ik denk dat iedereen die op vrijwillige basis seks heeft dat doet met een partner die hij/zij aantrekkelijk vind.

Aah kijk, dat had ik niet begrepen. Ging er echt van uit dat je alleen maar het uiterlijk bedoelde zegmaar. Met die mening is ook helemaal niks mis mee, maar ik denk dat het de manier is waarop je dat zegt. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat iemand die deze opmerkingen zo vaak te horen krijgt erg verdrietig word van de manier waarop je het zegt.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:35

Ymke_Z schreef:
Finliox schreef:

Omdat er voor zorgen dat je een goed/gezond lichaam ook te maken heeft met je lichaamsverzorging. Misschien niet per direct voor hygiene maar wel met verzorging.

En dit lichaam is niet goed? Iets meer vet kan niet gezond zijn?

Ik snap dat je het niet mooi vind, maar sommige hier mogen hun mening toch wel iets respectvoller brengen, in plaats van te roepen dat iemand ranzig, vadsig of vies wit is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:36

Amandavd schreef:
Lizzle schreef:

Oke, het kan dus echt nog erger. :7 }:0
Hahaha, inderdaad... _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:37

Lizzle schreef:

:') _O- _O- _O-
Palmera valt best mee.... :j

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:38

Dadbod :') dat model is er toch gewoon altijd geweest...krijg je vanzelf op een bepaalde leeftijd :Y)

(En ja ook vrouwen moeten er aan geloven, meestal rond de 35+ begint de zwaartekracht....komt daar ook nog een naam voor :7 )

Ach ja de een houdt van een hoog knuffelbeer gehalte, de ander van een gespierde spijker! Ieder zijn ding :)

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:39

listiglistje schreef:
Dadbod :') dat model is er toch gewoon altijd geweest...krijg je vanzelf op een bepaalde leeftijd :Y)

(En ja ook vrouwen moeten er aan geloven, meestal rond de 35+ begint de zwaartekracht....komt daar ook nog een naam voor :7 )

Ach ja de een houdt van een hoog knuffelbeer gehalte, de ander van een gespierde spijker! Ieder zijn ding :)

Mombod :D

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:42

Finliox schreef:
Ik snap dat je het niet mooi vind, maar sommige hier mogen hun mening toch wel iets respectvoller brengen, in plaats van te roepen dat iemand ranzig, vadsig of vies wit is.

Helemaal mee eens, maar eerlijk is eerlijk ik word ook misselijk als ik aan een bedpartner met overgewicht denk. En de meeste mannen ,die ik vind als ik op dadbod zoek, hebben toch echt wel overgewicht en dat is niet gezond nee.
En persoonlijk vind ik het er gezonder en meer verzorgt uit zien als een man er wat strakker en gespierder uit ziet, en dan heb ik het niet over een opgedroogd sixpack.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:42

Lizzle schreef:

Nou...Ik voel me wel dunner en kleiner bij mijn huidige vriend dan bij mijn afgetrainde ex van 10 cm kleiner :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:44

Suzanne F. schreef:
Lizzle schreef:

:') _O- _O- _O-
Palmera valt best mee.... :j

idd :+ ik vraag mij dan altijd af wat daar mis is gegaan....te kleine zandbak gehad of de barbie afgepakt :')

Dit soort mensen moeten over 30 jaar eens terug lezen wat voor onzin ze op Bokt uitgekraamd hebben...
(als ze zelf oud, uitgezakt en uitgedijd zijn := )

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:45

Finliox schreef:
listiglistje schreef:

Mombod :D

_O-

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:48

Catnip schreef:
Ik snap niet waarom Palmera zo aangevallen wordt op haar mening.

Ik denk namelijk dat ze bedoelt dat ze mannen met zulk overgewicht "misselijk en vies en vadsig" vindt bij de gedachte dat ze met zo iemand in bed zou moeten liggen. Niet als ze zo iemand gewoon op straat ziet lopen, dan moet je namelijk niets fysieks doen met die persoon. Ik vind dik/dun/kort/lang allemaal even aardig op straat en in alle mogelijke situaties, maar als het gaat om met iemand in bed liggen moet ik er ook niet aan denken dat het een dik persoon is := ik durf zelfs zeggen dat ik inderdaad misselijk word bij de gedachte. Ik knap gewoon enorm af (seksueel gezien) op dikke mensen. Kan ik niks aan doen. Net zoals ik er niks aan kan doen dat ik geen tomaten lust, zeg maar :+ het is geen zelfgekozen principe oid. Ik voel mezelf gewoon een koude rilling hebben bij de gedachte een kunstje te moeten doen op iemand met overgewicht. Als dat mensen kwetst, spijt me dat, maar ik kan er niks anders van maken.

Ik moet er zelf ook niet aan denken om dik te worden. En mocht ik merken dat ik ooit in die richting ga, zal ik er ook gewoon alles aan doen om mezelf slank te houden. Voor mij is dat gewoon belangrijk. Gelukkig heb ik een verloofde die daar hetzelfde over denkt.

Voor mij persoonlijk dus NEE aan de dadbod! :=

Dank voor deze verduidelijking. Zo bedoel ik het dus ook.

Aradis

Re: De 'dadbod'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 20:13

Ik vind de naam misplaatst.. Hoort een dad niet een gezond en actief voorbeeld te zijn voor zn kind ipv op de bank te gaan hangen met bier en pizza?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 20:20

Aradis schreef:
Ik vind de naam misplaatst.. Hoort een dad niet een gezond en actief voorbeeld te zijn voor zn kind ipv op de bank te gaan hangen met bier en pizza?

Ik zie geen bankhangende mannen hoor.
Wel papa's die leuk buiten zijn en zich met de kids bezighouden :D
Daarnaast wordt de sportschool ook nog genoemd.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 20:23

Papalijf, brrr... De term alleen al roept bij mij een enorme aversie op. :=
Maar ik vind niets mis met een niet perfect mannenlijf hoor, gezondheid is een tweede maar ieders eigen verantwoording. Als iedereen zich nu eens meer met zijn eigen lijf/zaken bezig zou houden zou de wereld een stuk positiever zijn.

troi

Re: De 'dadbod'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 20:31

Ik vind echt niks mis met een niet meer zo getraind lijf, veel pappa's gaan na hun drukke werk veel liever met hun kinderen spelen dan in de sportschool hangen. Erg gezond lijkt mij eigenlijk..

Denken dat je zowel een leuke echtgenoot als carrieretijger als leuke pappa als afgetrainde hunk kunt zijn is wat mij betreft reuze naïef..

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 20:31

Ik moet hier maar een beetje om lachen.
Wat een kortzichtige reacties komen hier voor bij.

Goed voor jezelf zorgen is prima, maar geestelijk ook "gewoon "blij met jezelf te kunnen zijn is blijkbaar weinig mensen gegeven.

Wat laten zich hier véél mensen gék praten over het ideale schoonheid syndroom.

En de grap is dat het verval élk mens uiteindelijk inhaalt.
De meest grote topsporters van ooit hebben opeens een onderkin, borsten en love handels.
En bij het knapste meisje uit de klas gaat heus ook alles rimpelen en hangen hoor.....met alleen maar trainen en diëten red je het ook niet, dat is het wrange aan ouder worden.

Ken zát stelletjes die waanzinnig good looking getrouwd zijn.......en nu, vandaag de dag????? 30 jaar later?????
Moet er stiekem wel eens om lachen :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 20:36

troi schreef:
Ik vind echt niks mis met een niet meer zo getraind lijf, veel pappa's gaan na hun drukke werk veel liever met hun kinderen spelen dan in de sportschool hangen. Erg gezond lijkt mij eigenlijk..

Denken dat je zowel een leuke echtgenoot als carrieretijger als leuke pappa als afgetrainde hunk kunt zijn is wat mij betreft reuze naïef..

Mijn man krijgt zijn figuur door zijn werk, heeft geen sportschool nodig :)

En ik geniet van het uitzicht zolang het nog duurt :') moeder natuur gaat toch wel haar gang immers.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 21:21

Pieter25 schreef:
Moraal van het verhaal, ik kan het abbo bij de sportschool stopzetten -O- :')

Nee in jouw geval niet. Jij zou juist moeten gaan trainen plus veel eten zodat je wat breder wordt, maar niet 'gespierd'.