Sammie schreef:Nou ze kan beter (nu ) bokt als uitlaatklep gebruiken dan die vriendin..
absoluut. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
luffwinny schreef:Ik heb haar een berichtje gestuurd , bellen komt wel , ik ben best een beetje pissig en anders hoort ze dat wel aan me stem , zoals ik al zei ga ik haar hier nu niet mee lastig vallen . En snap dat ze nu wat anders aan der hoofd heeft maar als je op Facebook kan zitten en op de app en geen berichtje kan sturen tjah .. Ik laat het maar even gaan .
Sorry maar ik vind dat een beetje onvolwassen, wees gewoon blij voor haar. nontie schreef:Snap heel goed dat je je gepasseerd voelt, zou haar gewoon een berichtje sturen met gefeliciteerd en dat je blij voor haar bent enzo, maar dat je als beste vriendin liever persoonlijk een berichtje had ontvangen dan het op Facebook had moeten lezen. Wat als je Facebook nou een storing had en je het morgen pas zou lezen O.i.d.

luffwinny schreef:De vriendschap gaat ook niet voorbij hoor haha . Maar heb dit gewoon nog nooit meegemaakt met vriendinnnen , ben altijd gelijk gesmst , daarna kwam het pas op Facebook .