Jasmijn159 schreef:En ja, mannen vinden een bed 1 keer per maand verschonen soms genoeg. En stofzuigen/dweilen zou ik zelf ook ietsie vaker gedaan zien worden. Maar verder doet ie alles netjes en kookt nog ook
absoluut
en ze vinden het dan ook nog raar dat het slaapluchtje dat ze zo goed kunnen creeren en onder het dekbed kunnen opslaan (want even uithangen s ochtends is ook heel lastig, of opengooien), waardoor het je als een geurig aroma tegemoet slaat als je s avonds moe het bed opengooit, niet op prijs wordt gesteld..
had hij mij een keer aangedaan midden in de zomer uitslapen en het bed niet opgengooien en het raam niet opengooien.. Ik denk dat het genoeg hint was toen ik mijn kussen van het bed pakte en weer beneden kwam met: aub morgen beddengoed van het bed halen zodat ik het kan wassen.. waarop ik mij op de bank nestelde voor een goede film en in slaap viel
sinsdien staat het raam netjes open en het beddengoed opengeslagen (of op een hoop gegooid)

ik ben gewoon wat preciezer en kan niet verwachten dat een ander precies doet wat ik wil. Hij doet de strijk, vuilnis, bed opmaken en zeer regelmatig de vaatwasser. Ik haal wel het bed af, hij heeft niet door dat het gedaan moet worden. Ik vraag dan of hij het wil opmaken voor we gaan slapen.
gek genoeg werkt het wel een beetje omdat ik zo zie hoeveel ik doe in verhouding met hem.