Opgelicht? Niet ontvangen zoals foto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:08

_l_amanda_l_ schreef:
Ailill schreef:
*rent richting supermarkt voor een kilozak wortelen*

'k Zie het echt niet :o

Dit wordt bijna zo'n "is het blauw-zwart of wit-goud?"-gesprek hahaha :+

Absoluut niet de bedoeling hoor, maar ben normaal best scherp en geen problemen met m'n ogen. Zie het enkel echt niet, blijkbaar ben ik daar niet de enigste in.

Als jullie zeggen dat het er staat geloof ik het direct :j

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:12

Kan zijn dat het ook aan je beeldscherm ligt. Ik zag het eerst ook niet tot ik het beeldscherm van mijn laptop wat bewoog en daar zag ik ineens wat. Maar het is inderdaad vrij duidelijk.
Tja verder kun je weinig ondernemen. Gelukkig heb je nog wel iets gehad.

Geryon

Re: Opgelicht? Niet ontvangen zoals foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 15:26

Lol Ailill het staat er toch écht.. :+ Inderdaad, beeldscherm misschien iets veranderen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 18:14

Tigra_ schreef:
Kan zijn dat het ook aan je beeldscherm ligt. Ik zag het eerst ook niet tot ik het beeldscherm van mijn laptop wat bewoog en daar zag ik ineens wat. Maar het is inderdaad vrij duidelijk.
Tja verder kun je weinig ondernemen. Gelukkig heb je nog wel iets gehad.

Laptop inmiddels op z'n kop gehad, tablet is misselijk van het draaien en mijn iPhone heeft een harde-schijf-schudding. . . zie het nog steeds niet.

*Gaat leesbril van pa zoeken*

B-)

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 21:42

Mijn ogen zijn niet al te best meer vanaf dichtbij dus af en toe brilletje er bij maar ik zie ook het logo nog steeds niet. Vandaag weer twee Anky dekjes in levende lijve mogen aanschouwen en die zien er toch echt anders uit.

Niemand wil belazerd worden en ik weet nog steeds niet of jij te veel verwachtte of de verkoper jou in de maling wilde nemen. De scheidslijn daartussen is behoorlijk dun.

Jij voelt je belazerd maar het is niet gezegd dat de verkoper jou expres wilde belazeren. Misschien wel uiteraard, dan kan maar dat kan je niet hard maken.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 08:08

Ik zie er ook echt geen Anky in hoor. En het dekje waar jij nu een foto van maaktis volgens mij gewoon het 3e dekje op de stapel...

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 08:10

ik zie er wel een anky in :j maar wat zoe zegt, volgens mij ook het 3de dekje op de stapel

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 10:41

Ik had twee grijze gekregen, en de 3e is de andere grijze :+
Heb alle dekjes + foto naast elkaar gelegd en zo gekeken welke overeen kwamen, en welke niet.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 10:43

maar de voorlaatste en de 3e laatste zijn toch ook grijzig? kunnen dat die niet zijn dan?

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 11:03

Zoe_97 schreef:
maar de voorlaatste en de 3e laatste zijn toch ook grijzig? kunnen dat die niet zijn dan?

Dat is een Harry's Horse met een zwarte bies, zit een logotje op :)

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 11:08

Ik zie er ook echt een Anky in hoor! Je had een gemeenschappelijke vriend op Facebook toch? Kun je die niet (met een smoes) om haar adres/ nummer vragen?

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 11:13

san4nie schreef:
Ik zie er ook echt een Anky in hoor! Je had een gemeenschappelijke vriend op Facebook toch? Kun je die niet (met een smoes) om haar adres/ nummer vragen?

daar zat ik ook al aan te denken, kun je niet die gemeenschappelijke vriend om hulp vragen?
voor dat geld is dit natuurlijke al een geweldige aankoop, maar als je dat anky dekje verwacht dan is het toch oplichting

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 11:20

Je hebt in ieder geval andere dekjes gekregen dan op de foto, dus dat is niet netjes.

Maar wat ik lees zitten daar nog wel een paar prima dekjes bij? Dan zou ik het gewoon laten zitten, dat is een koopje hoor!

Misschien bij Marktplaats aangeven dat je een slechte ervaring hebt met deze verkoper?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 11:26

Ik zie trouwens ook echt geen Anky, misschien ligt dat aan scherminstellingen ofzo? Thuis en op mijn werk zie ik helemaal geen logo. Maar aangezien anderen er wel van overtuigd zijn zal het best waar zijn :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 11:41

vilheide schreef:
saskiakefie schreef:
Wat maakt het uit of het een Anky dekje is of HP of wat dan ook? :Y)
Als de kwaliteit maar oke is. Trouwens, ik vind het allemaal een beetje overdreven, als er nou stond in de advertentie: ANKY dekjes te koop! of in de titel, ja oke... of dat er een foto stond waarop je wel heel duidelijk ziet dat het om een Anky dekje gaat, maar vind dit een beetje.... aanstellerij...

Dus volgens jou kan ik een foto van mijn goede Ariat laarzen bij een advertentie op marktplaats zetten en wanneer ik ze verkocht heb, mijn oude Ariats opsturen. Tja want dan krijgt de koper toch wat ik beschrijf in de advertentie. Maar niet dat wat op de foto staat.

Helaas doen sommige dat wel en vangen op die manier nog leuk geld ook. Helaas zelf ook ondervonden.
ZGAN Derby's gekocht, zagen er op de foto's prima uit. Waren ook zo goed als nieuw volgens de omschrijving.
Ik kreeg ze binnen in een plastic tas, dubbel gevouwen. De scheuren zaten erin.
Dame in kwestie bleef volhouden dat het door post.nl kwam en dat de laarzen in de staat waren zoals op de foto's.
MP en de politie doen er niets aan, want ze hebben het toch netjes verzonden.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 12:09

Hoewel ik die Y en die R zie kan ik nou niet bepaald met zekerheid zeggen dat het echt een anky dekje is, want erg duidelijk is het niet.

Het punt hier is alleen dat het dekje wat ts heeft gekregen niet het bovenste dekje van de foto is. Want dat is wel duidelijk. Het is inderdaad een gevalletje te mooi om waar te zijn, hoewel ik al blij was geweest met alle andere merk dekjes. Het is een stukje zelf na denken voor je iets koopt, €2 voor een (waarschijnlijk) anky dekje daarbij gaan bij mij alle bellen al rinkelen aangezien deze heel lang mooi kunnen blijven. Niet om je ondankbaar of iets te noemen ts, maar je mag blij zijn met die andere dekjes want die had de verkoper ook zo om kunnen wisselen.

Wat je nog kan doen is de verkoper op marktplaats als onbetrouwbaar melden, maar verder kun je niet echt iets doen denk ik..
Maar goed neem dit mee voor volgende aankopen, zoiets als dit is voor mij de reden dat ik nooit verzend of laat verzenden bij marktplaats of dergelijke.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 15:32

laraxXxemma schreef:
...., €2 voor een (waarschijnlijk) anky dekje daarbij gaan bij mij alle bellen al rinkelen aangezien deze heel lang mooi kunnen blijven.....

waar staat dat dit anky dekje 2 euro kost? De hele bups kost 20 euro, dat zegt nog niets over het anky dekje als individu. De rest zit volgens ts onverwijderbare vlekken e.d. en is dan naar mijn mening prullenbak waardig. Daar zou niemand ook maar een euro voor geboden hebben. De advertentie werd juist aantrekkelijk door die Anky pad.

Zie wel vaker advertenties met iets kwalitatiefs aangevuld met een prut ding. Bied je voor de complete set een bedrag omdat de verkoper dat graag wil, om vervolgens dat prut ding gewoon weg te doen.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 09:58

knert heeft wel gelijk, het is nu toch zo dus volgende keer ophalen en alles bekijken! ;)