Kletskousz schreef:Ik had toevallig vorige week jou topic gelezen ts. En vandaag belde mijn ouders dat hun nieuwe bank binnen kwam tussen bepaalde tijd. Ik dus vandaag daarheen om hun nieuwe bank te bewonderen, maar bank was nog niet binnen.
Toen vroeg ik voor de grap waar ze de bank besteld hadden, en je raad het al... Otto .
Ik grapte nog dat ik ergens gelezen had dat Otto slecht leverd en hun post bezorging bankstellen kwijt raakt. Nee zeide mijn ouders dan heb je gewoon ongeluk gehad en dat kan gebeuren maar gebeurd niet hier...
Je raad het al, nadat ik vanmiddag maar toch ging bellen omdat het einde van de dag was stond de bank volgens hun op ander depot en kan vanaf maandag weer geleverd worden!!!
Ik ben benieuwd hoelang het bij mijn ouders gaat duren..
ooh wat vervelend voor je ouders bereid ze er maar op voor dat het vanaf nu heeeeeeel lang kan gaan duren hoop voor je ouders natuurlijk van niet..
inmiddels heb ik de bank nog steeds niet ontvangen..
werd woensdag gebeld door postnl kon niet opnemen omdat ik aan het werk waren dus hebben ze de voicemail ingesproken met dat ze het probleem gevonden hebben en dat er verkeerde stickers op de pakketten was geplakt en dat hij vandaar steeds niet is geleverd.
maar vervolgens bel ik donderdag terug naar postnl om een nieuwe afspraak te maken om mijn bank te gaan leveren maar weten ze weer niks er vanaf en weten ze niet waar mijn bestelling is. ga maar niet zeggen wat ik daarna tegen die mevrouw van postnl heb gezegd denk dat ik dan regelrecht een boktban krijg haha.
daarna gelijk met otto gebeld dat ik de bank wil annuleren en mijn geld terug wil waarop mij word verteld dat ik hem niet kan annuleren omdat hij het depot van otto heeft verlaten wat betekend dat ik ook mijn geld niet terug krijg voor dat die bank is gevonden dus nu weer wachten tot ze dit onderzoek hebben afgerond en ze de bank hebben gevonden ben er zoooooooo klaar mee dat weet niemand.
en dan als klap op de vuurpijl ben ik gister toen de hond op mijn schoot sprong ook nog door de tuinstoel heen gezakt
dus nu op jacht naar een andere tuinstoel voor ik een bankstel heb haha.
soms zeggen smileys meer dan woorden
, en nu je stoel ook stuk . Heb je niet ergens een tent?
, of gewoon een gratis tijdelijk bankje van MP? Had erg geluk met mijn gratis bank + fauteuil + gratis gebracht en nog net , niet doorgezakt en geen huisdieren of rook enn hoezen konden de was in
Niet te geloven dit... Echt werkelijk. Dit is gewoon zo bizar slecht dat ik er niet eens woorden voor kan vinden. Ik weet wel dat ik duidelijk géén gebruik ga maken van Otto en/of Extra@Home. Ik vind namelijk niet alleen de service van Extra@Home schrikbarend slecht (zoveel klachten, op de link die Foccussed postte, extreem zeg), maar ook de reactie van Otto getuigt van weinig professionaliteit. Jij kunt je bank niet annuleren en je geld niet terug krijgen, omdat hun bezorgdienst een bank is kwijt geraakt?
Van de zotte, serieus.