bestelling al 5 x niet geleverd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 17:32

Kletskousz schreef:
Ik had toevallig vorige week jou topic gelezen ts. En vandaag belde mijn ouders dat hun nieuwe bank binnen kwam tussen bepaalde tijd. Ik dus vandaag daarheen om hun nieuwe bank te bewonderen, maar bank was nog niet binnen.

Toen vroeg ik voor de grap waar ze de bank besteld hadden, en je raad het al... Otto .

Ik grapte nog dat ik ergens gelezen had dat Otto slecht leverd en hun post bezorging bankstellen kwijt raakt. Nee zeide mijn ouders dan heb je gewoon ongeluk gehad en dat kan gebeuren maar gebeurd niet hier...

Je raad het al, nadat ik vanmiddag maar toch ging bellen omdat het einde van de dag was stond de bank volgens hun op ander depot en kan vanaf maandag weer geleverd worden!!!

Ik ben benieuwd hoelang het bij mijn ouders gaat duren..

ooh wat vervelend voor je ouders bereid ze er maar op voor dat het vanaf nu heeeeeeel lang kan gaan duren hoop voor je ouders natuurlijk van niet..

inmiddels heb ik de bank nog steeds niet ontvangen..
werd woensdag gebeld door postnl kon niet opnemen omdat ik aan het werk waren dus hebben ze de voicemail ingesproken met dat ze het probleem gevonden hebben en dat er verkeerde stickers op de pakketten was geplakt en dat hij vandaar steeds niet is geleverd.
maar vervolgens bel ik donderdag terug naar postnl om een nieuwe afspraak te maken om mijn bank te gaan leveren maar weten ze weer niks er vanaf en weten ze niet waar mijn bestelling is. ga maar niet zeggen wat ik daarna tegen die mevrouw van postnl heb gezegd denk dat ik dan regelrecht een boktban krijg haha.

daarna gelijk met otto gebeld dat ik de bank wil annuleren en mijn geld terug wil waarop mij word verteld dat ik hem niet kan annuleren omdat hij het depot van otto heeft verlaten wat betekend dat ik ook mijn geld niet terug krijg voor dat die bank is gevonden dus nu weer wachten tot ze dit onderzoek hebben afgerond en ze de bank hebben gevonden ben er zoooooooo klaar mee dat weet niemand.

en dan als klap op de vuurpijl ben ik gister toen de hond op mijn schoot sprong ook nog door de tuinstoel heen gezakt _/-\o_ _/-\o_
dus nu op jacht naar een andere tuinstoel voor ik een bankstel heb haha.

Anoniem

Re: bestelling al 5 x niet geleverd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 17:40

-O- -:(- soms zeggen smileys meer dan woorden -:)

Bizar gewoon :\ , en nu je stoel ook stuk . Heb je niet ergens een tent? := , of gewoon een gratis tijdelijk bankje van MP? Had erg geluk met mijn gratis bank + fauteuil + gratis gebracht en nog net , niet doorgezakt en geen huisdieren of rook enn hoezen konden de was in _/-\o_ .

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 17:49

:x Niet te geloven dit... Echt werkelijk. Dit is gewoon zo bizar slecht dat ik er niet eens woorden voor kan vinden. Ik weet wel dat ik duidelijk géén gebruik ga maken van Otto en/of Extra@Home. Ik vind namelijk niet alleen de service van Extra@Home schrikbarend slecht (zoveel klachten, op de link die Foccussed postte, extreem zeg), maar ook de reactie van Otto getuigt van weinig professionaliteit. Jij kunt je bank niet annuleren en je geld niet terug krijgen, omdat hun bezorgdienst een bank is kwijt geraakt? 8)7 Van de zotte, serieus.

Ik wens je heel veel sterkte, TS. Haal maar flink de zweep erover! ~~}>

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 18:00

en het ergste is nog ik heb gister gewoon zitten janken toen ik door die tuinstoel zakte echt heel dom voelde me net een klein kind denk door alle frustratie hahahahahahaha.

Jaa die klachten zijn echt niet normaal 366 ofzo en ze doen er gewoon niks mee dat is nog het ergste..
vorige week begon een callcentermedewerker gewoon zijn stem tegen me te verheffen en werd kwaad op mij waarom ik niet nog even geduld kon hebben 8)7 -:(-

had nu al 4 weken prinsheerlijk onderuit gezakt op mijn bank kunnen zitten maar nee ik zak door de tuinstoel _O-

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 18:33

Heb daar 1x een bank besteld, er werd een compleet verkeerde bank bezorgd :D
Heb deze weer laten ophalen en ben ergens anders een bank gaan kopen.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 18:41

Wat een drama!
Ik hoop hoop hoop voor je dat je binnen heel korte tijd prinsesheerlijk op je bank kunt liggen Bokken.

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 18:44

zit nu even bij mijn ouders op de bank echt heeeeeeerlijk mijn hele kont doet zeer door die stoelen hahahaha
Bedankt voor al jullie lieve reacties trouwens.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 18:45

Zo, ik zou dan toch echt wel mijn rechtsbijstand ingeschakeld hebben. Ik hoop dat je overigens van alles hebt genoteerd en veel zwart op wit hebt? Namen en tijden erbij enzo?

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 18:47

TS heeft hopelijk dan ook nog de SMSberichten? Hoe meer je aan info hebt, hoe meer kans je hebt dat je je geld terugkrijgt.
Ik zou zelfs me er zó in vastbijten om mijn recht te krijgen, dat ik die 4 dagen dat ik vrij heb moeten nemen, uitbetaald zou willen zien.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 19:02

Wat raar zeg. Ik bestel regelmatig bij Otto (wel alleen kleding) en heb echt nooit problemen gehad. Ik ben juist heel tevreden.
Misschien dat het hem echt zit in dat Extra@home.

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 19:10

Agossie- ik heb de belbus van kassa ingeschakeld en hun zijn het nu voor mij aan het nakijken.
Pieteritus1- ik heb alles heb alle sms berichten emails etc is inmiddels al 6 dagen geworden die ik vrij heb genomen voor die bank.. heb zelfs de laatste 4 telefoongesprekken opgenomen heb gewoon telefoon op luidspreker gezet en via de telefoon van mijn vriend opgenomen

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 19:11

Suzanne F. schreef:
Wat raar zeg. Ik bestel regelmatig bij Otto (wel alleen kleding) en heb echt nooit problemen gehad. Ik ben juist heel tevreden.

ik heb hiervoor ook nooit problemen gehad bestelde ook kleding etc bij otto werd altijd netjes geleverd op de afgesproken dag en tijd vandaar dat ik ook mijn bank daar heb besteld.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 19:13

TS. Wat vreselijk! Maar vergeet niet dat die callcentermedewerkers vaak van een extern bedrijf zijn. Dat extern bedrijf werkt dan voor het bedrijf waar jij naartoe belt. Dus als die je niets kunnen vertellen is gewoon dat hun niks weten. Ook is hun opleiding vaak vreselijk slecht en worden ze maar in het diepe gegooid. Onbeschoft reageren kan zeker niet! Maar die mensen kunnen er niets aan doen. (Ik heb een vriend die zo werkt vandaar dat ik dat weet)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 19:19

Heb je rechtsbijstand TS? Die zou ik anders echt eens aan het werk zetten, naast de Belbus. Dit is echt te erg voor woorden.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 19:27

pff daar woordje echt moedeloos van, ik weet inieder geval dat ik nooit maar dan ook nooit bij otto ga bestellen, TS ik hoop dat je gouw je bank thuis heb staan

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 19:33

Suzanne F. schreef:

Ik heb idd eerder gehoord dat kleding bestellen prima gaat, maar meubels een ramp is.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 19:38

Nee dit is echt schandalig!!! Mijn mond valt open van verbazing. Ik zou zeer zeker rechtsbijstand inschakelen. Goed dat je alles op papier hebt, alle beloftes, data en tijdstippen.

Ik zou eens duidelijk op papier zetten wat dit je exact heeft gekost aan telefoonkosten en salaris.
Ik zou met behulp van rechtsbijstand een aangetekende brief sturen en ze aansprakelijk stellen. Eisen dat je je geld terug krijgt en al je gemaakte kosten vergoed worden. De belbus ed kan altijd nog, voor hetzelfde geldt hoor je daar niets meer van.

Lekker makkelijk antwoord dat eerst alles onderzocht moet worden voor je eventueel je gekd terug krijgt....

Nog iets gehoord over hetgeen je op FB hebt gezegd?

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 19:58

belachelijk....dat je hem niet kunt annuleren. Zij voldoen niet aan de leveringsvoorwaarden.
En wat als je hem nu weigert als ze eindelijk met bank bij je huis aan komen?
Bij koop op afstand kun je binnen 8 dagen terug zenden, dus volgens mij moet je als hij komt, hem ook kunnen weigeren.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:09

Lijkt mij ook of is het een bank gemaakt in opdracht? Zo'n bank waarbij je zelf de kleur, armleuningen en poten e.d. kunt kiezen? Maar dan nog is deze gang van zaken van de zotte. Ik vraag me trouwens ook af of de bank nog wel onbeschadigd is!!

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 20:17

heb een gevoel dat zodra de bank komt ik er op ga zitten en dat hij dan doorzakt hahahaha.
ooh ik maak er wel een grapje van maar kan wel huilen

BridgetF: Jaa dat werd mij idd verteld zodra ze aan de deur staan kan ik hem weigeren en dan word de bestelling pas geannuleerd.

ik heb geen rechtsbijstand kan ik dat nu nog gewoon aanvragen? ben niet zo bekend daar mee..

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:18

je kunt natuurlijk ook bluffen, dat je anders je rechtsbijstand in schakelt.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:23

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:37

Zoe_97 schreef:
TS. Wat vreselijk! Maar vergeet niet dat die callcentermedewerkers vaak van een extern bedrijf zijn. Dat extern bedrijf werkt dan voor het bedrijf waar jij naartoe belt. Dus als die je niets kunnen vertellen is gewoon dat hun niks weten. Ook is hun opleiding vaak vreselijk slecht en worden ze maar in het diepe gegooid. Onbeschoft reageren kan zeker niet! Maar die mensen kunnen er niets aan doen. (Ik heb een vriend die zo werkt vandaar dat ik dat weet)

Die mensen kunnen er niets aan doen, maar zijn wel het eerste (en vaak enige) aanspreekpunt voor de klant en die zal toch ergens met zijn frustratie heen moeten. Dan moet Otto er maar voor zorgen dat ze deugdelijk personeel hebben zitten.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:39

XxMariellexX schreef:
heb een gevoel dat zodra de bank komt ik er op ga zitten en dat hij dan doorzakt hahahaha.
ooh ik maak er wel een grapje van maar kan wel huilen

BridgetF: Jaa dat werd mij idd verteld zodra ze aan de deur staan kan ik hem weigeren en dan word de bestelling pas geannuleerd.

ik heb geen rechtsbijstand kan ik dat nu nog gewoon aanvragen? ben niet zo bekend daar mee..

Je kunt wel een rechtsbijstandverzekering nemen, maar die zal je waarschijnlijk niet bij dit geval helpen. Dat doen ze pas bij zaken na het afsluiten van de verzekering.

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 21:05

Diablo schreef:
Zoe_97 schreef:

Die mensen kunnen er niets aan doen, maar zijn wel het eerste (en vaak enige) aanspreekpunt voor de klant en die zal toch ergens met zijn frustratie heen moeten. Dan moet Otto er maar voor zorgen dat ze deugdelijk personeel hebben zitten.

Ik weet dat die mensen er niks aan kunnen doen maar als er elke keer een ander excuus komt is mijn geduld ook wel op..
En ze kunnen/mogen mij niet doorverbinden met iemand die wel wat weet..