want ze heeft een klas overgeslagen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
want ze heeft een klas overgeslagen. InekeN schreef:Idd, wat hiervoor al gezegd is vraag ik mij al jaren af. Niemand van het koninklijk huis doet minder dan VWO. Dat kán statistisch gewoon niet. Goedbewaard geheim kennelijk: ze krijgen hoe dan ook een VWO diploma. Neemt niet weg dat dit gewoon een slim meisje kan zijn hoor; bedoel het strikt algemeen wanneer je door de geschiedenis heen kijkt.
Ik ken wel meer families waarin iedereen vwo/hbo/wo geschoold is...
AmoorM schreef:Zal ze het zelf wel leuk vinden al die ophef? Dat ze bijvoorbeeld geen facebook mag hebben, haar eigen stijl niet mag kiezen, dat alles al voor haar is uitgestippeld ect ect..
Hoe zit dat met vriendjes? Die krijg je ook zo rond de middelbare school.

meer dan een gemiddelde tiener Tazzey schreef:Ik was ook 11 dat ik naar de middelbare ging en heb geen klas overgeslagen.
Nikass schreef:AmyII schreef:Ik vind het heel goed dat er niet zo 'eng' gedaan wordt over de leden van het Koninklijk huis. Juist doordat er zo normaal gedaan wordt zal ook niemand uit zijn plaat gaan als hij of zij een van de leden tegen komt op straat.
Voor de prinsesjes lijkt het me ook prettig dat ze zo normaal als mogelijk opgroeien, ik meen me te herrinneren dat Willem Alexander vroeger een pesthekel had aan de media aandacht en Beatrix is eens zó klaar geweest met alle regels dat ze verkleed de wallen op gegaan is.
Ik gok zomaar dat Oma en Papa de meisjes een stuk meer vrijheid gunnen omdat strak houden vaak juist tot problemen leidt. Bovendien krijg je er een niet bijzonder blij prinsesje voor terug.
Dat over Beatrix klopt niet helemaal. Ze is niet "verkleed" , maar incognito de straat op gegaan, en niet omdat ze de regels zat was, maar omdat ze tussen de " gewone" mensen wilde zijn.
LauraSaskia schreef:Nikass schreef:Laurasaskia als er een keer in het koninklijk huis een kind geboren wordt met een IQ rond de 70 dan is dat wel degelijk "een vast staand iets" en zo'n kind zal nooit de universiteit halen.
Zeker niet, je IQ staat nooit vast. Met de goede mindset kun je alles leren wat je wilt.
LauraSaskia schreef:Nikass schreef:Laurasaskia als er een keer in het koninklijk huis een kind geboren wordt met een IQ rond de 70 dan is dat wel degelijk "een vast staand iets" en zo'n kind zal nooit de universiteit halen.
Zeker niet, je IQ staat nooit vast. Met de goede mindset kun je alles leren wat je wilt.