Zoontje is gister van trap gevallen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joltsje

Re: Zoontje is gister van trap gevallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:49

inderdaad. ewrst maar focussen op je zoontje.

is er al meer nieuws over eventueel blijvende beperkingen?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:51

KM_Ris schreef:
Serieus?
Dus omdat ze gekozen heeft om daar te gaan wonen, heeft ze maar te slikken hoe moeders met haar zoontje om gaat?

Ik heb het hier net even met mijn moeder over gehad.. en tja. of ik nou bij haar woon of niet met mijn dochtertje.. zij accepteerd mijn verwachtingen in de omgang tussen haar en mijn dochtertje.. en zeker over zoiets gevaarlijks.

T is toch van de zotte dat Ts der moeder haar verwachtingen compleet negeert en gewoon verder gaat op haar manier "omdat zij wel weet hoe je een kind groot krijgt"?

En dan aan Ts gericht..
ik begrijp heel goed dat je nu boos bent op je moeder, maar probeer wel om je gevoelens weer op de rit te krijgen, want waarschijnlijk voelt je moeder zich ook hartstikke verdrietig en vooral schuldig.

Laat dit een leermoment zijn en ga met haar een goed gesprek aan.. uiteraard heb je daar nu misschien geen behoefte aan.. ik wens je veel sterkte met je zoontje en ik hoop dat hij er helemaal bovenop komt :(:)

Natuurlijk had moeder moeten luisteren naar haar dochter, niemand zegt dat haar moeder goed gehandeld heeft. Maar als de moeder vervolgens niet luistert en haar eigen plan trekt, kun je twee dingen doen; het accepteren en de gevolgen aanvaarden of zelf de verantwoording nemen en je kind niet meer alleen met je moeder laten, of iets rigoureuzer: verhuizen.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:59

Ik vind het nogal wat dat je open en boot op Internet gooit dat je moeder de schuldige is, dan kan je ook wel zeggen dat jij zelf mede verantwoordelijk bent omdat jij je moeder de verantwoordelijkheid gaf ook al wist je dat ze graag 'haar eigen plan trekt'. Het is natuurlijk hartstikke erg, maar het is een ongeluk, een heel naar ongeluk. Natuurlijk heb jij het zwaar en ben je emotioneel, maar je moeder zal zich ongetwijfeld ook al rot genoeg voelen zonder dat jij haar open en bloot schuldig verklaart. Ik hoop dat je zoontje heel voorspoedig herstelt en dat jullie dit gebeuren heel snel achter jullie kunnen laten.

Paisano

Re: Zoontje is gister van trap gevallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 14:44

Omdat dit topic is aangemaakt door een schaduwaccount, plaats ik hier een definitief slotje.