Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Er werd ook heel veel water en cola aan de bar besteld, snapte het maar niet haha.

. Als ik iemand water of cola zie drinken op een fuif weet ik het al meteen, 9/10 keer is't iemand die wat genomen heeft
Snollygoster schreef:Haha Jolien. Als ik iemand water of cola zie drinken op een fuif weet ik het al meteen, 9/10 keer is't iemand die wat genomen heeft
![]()
Mijn ouders zijn eigenaars van een discotheek, dus heb aan hun eens gevraagd of hier ook eens van die vreemde dingen gebeuren. Het grappigste wat ze ooit hebben meegemaakt wat toen er jaren geleden de burgemeester van onze stad hier op stap was gekomen. Toen ie buiten kwam, behoorlijk bezopen, ging hij meteen tegen een auto staan plassen, waarop onze parkingwachter hem aanspreekt dat dat niet kan. Daarop zegt beste burgemeester dus "weet jij wel wie ik ben? Ik ben wel de burgemeester van deze stad!" waarop onze parkingwachter doodleuk zegt "En ik ben burgemeester van deze parking, maak nu maar dat je wegkomt!". Ik denk niet dat ie nog terug is gekomen
Zoe_97 schreef:Snollygoster schreef:Haha Jolien. Als ik iemand water of cola zie drinken op een fuif weet ik het al meteen, 9/10 keer is't iemand die wat genomen heeft
![]()
Mijn ouders zijn eigenaars van een discotheek, dus heb aan hun eens gevraagd of hier ook eens van die vreemde dingen gebeuren. Het grappigste wat ze ooit hebben meegemaakt wat toen er jaren geleden de burgemeester van onze stad hier op stap was gekomen. Toen ie buiten kwam, behoorlijk bezopen, ging hij meteen tegen een auto staan plassen, waarop onze parkingwachter hem aanspreekt dat dat niet kan. Daarop zegt beste burgemeester dus "weet jij wel wie ik ben? Ik ben wel de burgemeester van deze stad!" waarop onze parkingwachter doodleuk zegt "En ik ben burgemeester van deze parking, maak nu maar dat je wegkomt!". Ik denk niet dat ie nog terug is gekomen
België? hahah jij woont toevallig niet in Antwerpen?
Snollygoster schreef:Zoe_97 schreef:
België? hahah jij woont toevallig niet in Antwerpen?
hahah met dat burgemeester verhaal was dat de enige politicus waaraan ik kon denken :p
Hier amper WTF momenten. Hooguit de grootste fuif hier in de omgeving waar je om de 5 minuten iemand weg ziet gedragen worden naar de EHBO
Neen ben van Limburg
Janine1990 schreef:Ik heb tijdens een Koninginnenacht geleerd hoe erg ik mijn lengte mee heb...
We stonden in Groningen op de Grote Markt geloof ik. Vlakbij het podium. Ik hou van ruimte om me heen, maar het werd natuurlijk steeds drukker. Een klein meisje achter mij begon mij weg te duwen. Na twee keer had ik het wel gezien en gaf ik een elleboogje terug. Meisje ging daarop wat grover te werk. Dus even later duw ik wat harder terug. Kennelijk stonden we met onze ruggen tegen elkaar, want toen de maat voor ons allebei vol was draaien we ons om. Ik keek een halve meter om laag en zij dezelfde afstand omhoog. En liep toen heel snel weg.
Dus sindsdien snap ik ook waarom ik weinig indrukwekkends mee heb gemaakt...
guusje_h schreef:Janine1990 schreef:Ik heb tijdens een Koninginnenacht geleerd hoe erg ik mijn lengte mee heb...
We stonden in Groningen op de Grote Markt geloof ik. Vlakbij het podium. Ik hou van ruimte om me heen, maar het werd natuurlijk steeds drukker. Een klein meisje achter mij begon mij weg te duwen. Na twee keer had ik het wel gezien en gaf ik een elleboogje terug. Meisje ging daarop wat grover te werk. Dus even later duw ik wat harder terug. Kennelijk stonden we met onze ruggen tegen elkaar, want toen de maat voor ons allebei vol was draaien we ons om. Ik keek een halve meter om laag en zij dezelfde afstand omhoog. En liep toen heel snel weg.
Dus sindsdien snap ik ook waarom ik weinig indrukwekkends mee heb gemaakt...
Herkenbaar hier![]()
![]()
![]()
10 min later komt die weer, ja sorry maar ik heb mijn vriendin gevonden dus ik hoef je niet meer
. De veterstrik jongen heeft het half uur daarna de veters gestrikt van nog drie mensen, toen was hij helaas ineens verdwenen
.
. Goede deal vond ik zelf, twee sigaretten voor een rol wc papier. Vooral tijdens het eten kwam het van pas, ik heb een half uur lang wc papier uitgedeeld aan mensen met vette en vieze vingers
.
Het bleken dus paardenjongens te zijn
Daarna heb ik de hele hoofdact gemist omdat die jongen maar tegen me aan bleef praten over de paarden die hij rijdt en wat ik dan doe etc. (heb zelfs z'n kaartje van Agerberg bodems gekregen waar hij nu bij werkte) Normaal vind ik het wel leuk over paarden praten, maar nu echt niet..
Judass schreef:Afgelopen koningsnacht was 't lekker druk in de kroeg, bij een wat ruiger nummer was iedereen een beetje aan 't springen. Knalt m'n vriend per ongeluk tegen een meisje op (werd geduwd) , krabt ze zomaar zijn arm open. Drie dikke krassen
, hij heeft haar vierkant uit staan lachen. Maf wijf
Snollygoster schreef:Judass schreef:Afgelopen koningsnacht was 't lekker druk in de kroeg, bij een wat ruiger nummer was iedereen een beetje aan 't springen. Knalt m'n vriend per ongeluk tegen een meisje op (werd geduwd) , krabt ze zomaar zijn arm open. Drie dikke krassen
, hij heeft haar vierkant uit staan lachen. Maf wijf
Djeez, die is nog een tikkeltje erger dan die van mij. Ik denk dat ik die meteen met d'r haren over de vloer had gesleurd