WTF-momenten tijdens het uitgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 17:00

er waren maar 4 pagina's?
ik denk dat ji het WTFmomenten tijdens boodschappen doen edoeld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 17:03

Omg :')

Over iets uit de tas halen gesproken.
Een paar jaar terug ging ik nieuwsgierig naar een dubstepfeest in Paradiso. Geen idee wat ik kon verwachten... Toen we binnen waren gingen we eerst beneden chillen, toen al zag ik mensen een beetje raar doen, snapte er niks van. En iedereen zat aan de cola...
Toen ging ik naar de wc, en ik loop met 4 meiden op die misschien net aan 18 waren en ze gaan naast mij met zn 4en een wc in. Hoor ik ze zeggen 'ja je moet je vinger nat maken en dan er even in dopen en dan onder je tong houden. Ja t is wel vies hoor.' 'ielllll dat is echt vies!!!' 'Jaaa slik nou maar door!' Ik snapte er niks van tot dat ik boven kwam in de grote zaal. Ik geloof dat 60 tot 70% van de bezoekers drugs had gebruikt, wat een rare sfeer. Ik zag een van die meisjes later ook nog, die liep rond of ze wat kwijt was ofzo, heel raar :') Er werd ook heel veel water en cola aan de bar besteld, snapte het maar niet haha.

Heb uiteindelijk best een leuke avond gehad, maar toch ook wel raar :P

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 17:04

Ho, nee. Stopmaar :'). Ik heb nog ergens een stipje staan, met ook momenten met uitgaan.. Ik heb dit verward, oepsie, haaha. Laatmaar! :')

xTammyy

Re: WTF-momenten tijdens het uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 18:07

Ik werk in een discotheek. WTF momenten genoeg :')
Af en toe hebben we wel eens van die feestjes die je ook wel als drugs feestjes kan omschrijven. Had ik iemand voor mijn bar staan springen: "Kun je zien dat ik drugs op heb? Kun je zien dat ik drugs op heb?" Met van die grote ogen. Ik heel droog: "Welnee volgens mij ben je gewoon heel vrolijk" :+
Of dat je aan het werk bent, iemand iets besteld: "Ik wil een baco en een kus" Nee sorry krijg je niet.. :')
Heb ze wel eens brutaler gehad. Stond ik te werken en als er een gast komt moet je ff naar voren leunen zodat je ze verstaat. Heb het twee keer gehad dat diegene mij vastpakte en op mn bek wilde pakken. Kon ze op tijd weg duwen maar ik was echt flabbergasted, vooral omdat het twee keer in 1 week gebeurde :=

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 19:33

Haha Jolien _O- . Als ik iemand water of cola zie drinken op een fuif weet ik het al meteen, 9/10 keer is't iemand die wat genomen heeft :')

Mijn ouders zijn eigenaars van een discotheek, dus heb aan hun eens gevraagd of hier ook eens van die vreemde dingen gebeuren. Het grappigste wat ze ooit hebben meegemaakt wat toen er jaren geleden de burgemeester van onze stad hier op stap was gekomen. Toen ie buiten kwam, behoorlijk bezopen, ging hij meteen tegen een auto staan plassen, waarop onze parkingwachter hem aanspreekt dat dat niet kan. Daarop zegt beste burgemeester dus "weet jij wel wie ik ben? Ik ben wel de burgemeester van deze stad!" waarop onze parkingwachter doodleuk zegt "En ik ben burgemeester van deze parking, maak nu maar dat je wegkomt!". Ik denk niet dat ie nog terug is gekomen :=

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 19:39

Snollygoster schreef:
Haha Jolien _O- . Als ik iemand water of cola zie drinken op een fuif weet ik het al meteen, 9/10 keer is't iemand die wat genomen heeft :')

Mijn ouders zijn eigenaars van een discotheek, dus heb aan hun eens gevraagd of hier ook eens van die vreemde dingen gebeuren. Het grappigste wat ze ooit hebben meegemaakt wat toen er jaren geleden de burgemeester van onze stad hier op stap was gekomen. Toen ie buiten kwam, behoorlijk bezopen, ging hij meteen tegen een auto staan plassen, waarop onze parkingwachter hem aanspreekt dat dat niet kan. Daarop zegt beste burgemeester dus "weet jij wel wie ik ben? Ik ben wel de burgemeester van deze stad!" waarop onze parkingwachter doodleuk zegt "En ik ben burgemeester van deze parking, maak nu maar dat je wegkomt!". Ik denk niet dat ie nog terug is gekomen :=

België? hahah jij woont toevallig niet in Antwerpen? :')

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 19:40

Zoe_97 schreef:
Snollygoster schreef:

Neen ben van Limburg :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 19:41

Ik heb tijdens een Koninginnenacht geleerd hoe erg ik mijn lengte mee heb...

We stonden in Groningen op de Grote Markt geloof ik. Vlakbij het podium. Ik hou van ruimte om me heen, maar het werd natuurlijk steeds drukker. Een klein meisje achter mij begon mij weg te duwen. Na twee keer had ik het wel gezien en gaf ik een elleboogje terug. Meisje ging daarop wat grover te werk. Dus even later duw ik wat harder terug. Kennelijk stonden we met onze ruggen tegen elkaar, want toen de maat voor ons allebei vol was draaien we ons om. Ik keek een halve meter om laag en zij dezelfde afstand omhoog. En liep toen heel snel weg.

Dus sindsdien snap ik ook waarom ik weinig indrukwekkends mee heb gemaakt...

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 19:44

Snollygoster schreef:
Zoe_97 schreef:

hahah met dat burgemeester verhaal was dat de enige politicus waaraan ik kon denken :p

Hier amper WTF momenten. Hooguit de grootste fuif hier in de omgeving waar je om de 5 minuten iemand weg ziet gedragen worden naar de EHBO

Neen ben van Limburg :)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 22:21

Janine1990 schreef:

We stonden in Groningen op de Grote Markt geloof ik. Vlakbij het podium. Ik hou van ruimte om me heen, maar het werd natuurlijk steeds drukker. Een klein meisje achter mij begon mij weg te duwen. Na twee keer had ik het wel gezien en gaf ik een elleboogje terug. Meisje ging daarop wat grover te werk. Dus even later duw ik wat harder terug. Kennelijk stonden we met onze ruggen tegen elkaar, want toen de maat voor ons allebei vol was draaien we ons om. Ik keek een halve meter om laag en zij dezelfde afstand omhoog. En liep toen heel snel weg.

Herkenbaar hier _O- _O- _O- _O-

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 20:39

guusje_h schreef:
Janine1990 schreef:

Herkenbaar hier _O- _O- _O- _O-

Hahaha ja voor mij ook!

Tijdens de zomerfeesten aantal jaar terug kwam dr een dronken vent naar me toe. Hij was zijn vriending kwijt, of ik zijn nieuwe vriendin wilde zijn. Tuurlijk joh, wat jij wil :') 10 min later komt die weer, ja sorry maar ik heb mijn vriendin gevonden dus ik hoef je niet meer :')

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 21:21

Ik ben net terug van kingsland en heb toch wel wat wtf momenten meegemaakt.

De eerste was toen een jongen mij attendeerde op het feit dat m'n veter los zat. Super tof van hem natuurlijk. Ik wilde hem bedanken en voor ik het wist was hij mijn veters aan het strikken. Vervolgens viel er een andere jongen over ons heen, maar de veterstrik jongen was vast besloten om mijn veters te strikken. Met aardig wat moeite (door de drank), had ik vijf minuten later een hele mooie dubbele knoop in m'n veters :D. De veterstrik jongen heeft het half uur daarna de veters gestrikt van nog drie mensen, toen was hij helaas ineens verdwenen :(.

Het tweede wtf moment was toen ik aan het wachten was op een vriendinnetje die op de wc zat. Een meisje met een wc rol kwam naar mij toe of ik toevallig een sigaretje wilde ruilen voor wc papier (het wc papier was nogal schaars). Ik had sigaretten genoeg dus ik gaf haar er twee, ze was mij zo dankbaar dat ik de hele rol wc papier kreeg :') . Goede deal vond ik zelf, twee sigaretten voor een rol wc papier. Vooral tijdens het eten kwam het van pas, ik heb een half uur lang wc papier uitgedeeld aan mensen met vette en vieze vingers :j .

Verder nog ontelbare wtf momenten van mensen die onwijs dronken waren, mensen die goed strak stonden en mensen die iets minder lekker gingen. Heel goed vermaak altijd :j

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 22:00

mijn wtf moment:

Ik was keer opstap in een discotheek met mijn vriend en we stonden wat te dansen en me vriendin ging ineens weg na de wc.

Het was vrij donker in de discotheek waar we waren ivm halloween thema.

Dus even later komt er iemand terug en slaat zijn arm om mijn middel.

en ik hoor iemand zegge ben er weer schatje. En de stem was gelijk aam die van mijn vriend. dus ik draai me half om kijk um aan en zeg hoi en ga weer verder met me gesprek met de persoon naast me.

Hoor ik ineens naast me uu lukt het? Dus kijk op zij staat me vriend daar .

Dus ik denk wtf draai ik me om staat er een kerel achter me dat kon wel de tweeling broer van em toenmalige vriend zijn. Zijn vriendin vond het niet erg leuk mijn vriend die stond zich dood te begaaien om mij gezicht. Dat was schijnbaar hilarisch.

Die jongen was zijn vriendin kwijt maar aan me vriend een goeie vriend rijker.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 00:23

Wauw ben nog maar 2 uur aan t werk en al 2 wtf momenten. Eerste was een gast die wilde betalen met een half briefje van 5. Dacht dat ie wad dubbel gevouwen maar nee was echt een half briefje. En net is er een meisje uit gezet omdat ze zo dronken was dat ze d'r eigen pincode niet meer wist en wilde dat ik t deed.. Dom wijf bleef een half uur staan en ging nog in discussie met de beveiliging ook toen ik die had gehaald :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 03:26

Ik kwam zojuist de dameswc in lopen en toen kwamen er drie overduidelijk hetero-mannen uit één wc..

To be continued, kelder-alternatieve-feestjes beste feestjes!

Floemii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 09:15

prinsjesnacht was me ook wel wat zeg...
Het was behoorlijk druk waar ik was en op een gegeven moment beukt zich een of andere wilde zich met een rotvaart langs ons heen. Dus ik mompel voor me uit: ja hoor natuurlijk mag je er even langs.
Ondertussen liepen we gewoon door. krijg ik me toch een duw in m'n rug. Ik draai me om staat er een of andere smurf van 2 koppen kleiner tegen me aan te loeien: JA wat dacht je nou wat dacht je nou. Ik was te verbouwereerd om ook maar iets terug te zeggen. En voordat ik mijn hersens op standje verdediging kon zetten, werd ze al met twee armen om zich heen letterlijk weggesleurd door haar (denk ik) vriendje die luid en duidelijk sorry sorry tegen me zei.

mmm WTF. Arme jongen als je je vriendinnetje zo in de gaten moet houden omdat ze agressief dronken is.

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:59

Ik heb het een tijdje geleden meegemaakt.
Was een jongen die opeens naar mij toe komt en begint te zingen wij hebben straks seks op de fiets. Dus ik zeg voor de grap nou oké ik zie je zo (je kon aan me zien dat ik dit niet meende). Ik dacht die zie ik nooit meer, het was zo groot dat je je eigen vrienden niet normaal kon vinden. Komt hij later naar me toe om serieus te vragen of ik nou nog mee kom. Heb hem uitgelegd dat ik dit niet zo bedoelde en dit een groot misverstand Was. Was hij ook nog is zeer geïrriteerd. Haha

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 23:09

Afgelopen koningsnacht was 't lekker druk in de kroeg, bij een wat ruiger nummer was iedereen een beetje aan 't springen. Knalt m'n vriend per ongeluk tegen een meisje op (werd geduwd) , krabt ze zomaar zijn arm open :oo. Drie dikke krassen := , hij heeft haar vierkant uit staan lachen. Maf wijf :')

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 23:23

Hahaha ik heb gister op Kingsday ook een hoop gekke en strakke mensen gezien, die ik eigenlijk altijd wel vermakelijk vind om naar te kijken :o
Het gekste was voor mij dat we tijdens de hoofdact die ik heeeel graag wou zien aan de praat raakten met een aantal jongens, na een tijdje vragen ze waar we vandaan komen, en wat bleek nou.. Ik zei: uit Hoogeveen, hij zei: echt?! ik heb in Echten gewerkt, bij stal Zoer! Waar ik dus ook heb stage gelopen en gewerkt. :Y) Het bleken dus paardenjongens te zijn /3 Daarna heb ik de hele hoofdact gemist omdat die jongen maar tegen me aan bleef praten over de paarden die hij rijdt en wat ik dan doe etc. (heb zelfs z'n kaartje van Agerberg bodems gekregen waar hij nu bij werkte) Normaal vind ik het wel leuk over paarden praten, maar nu echt niet.. |o
Was trouwens ook niet zo'n knapperd, helaas... -O-

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 23:26

Judass schreef:
Afgelopen koningsnacht was 't lekker druk in de kroeg, bij een wat ruiger nummer was iedereen een beetje aan 't springen. Knalt m'n vriend per ongeluk tegen een meisje op (werd geduwd) , krabt ze zomaar zijn arm open :oo. Drie dikke krassen := , hij heeft haar vierkant uit staan lachen. Maf wijf :')

Djeez, die is nog een tikkeltje erger dan die van mij. Ik denk dat ik die meteen met d'r haren over de vloer had gesleurd :7

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 23:32

Snollygoster schreef:
Judass schreef:

Djeez, die is nog een tikkeltje erger dan die van mij. Ik denk dat ik die meteen met d'r haren over de vloer had gesleurd :7

even serieus wat had je ermee bereikt? je vent kan toch wel zelf oplossen?

wtf moment... zo hard bij mijn broek vast gegrepen worden omdat jongen tegen mij aan wou schuren en ik weg wou lopen dat de blauwe plekken op mijn heup staan

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 23:36

Gianti schreef:
even serieus wat had je ermee bereikt? je vent kan toch wel zelf oplossen?

Tuurlijk kan ie dat zelf oplossen, maar ík zou niet dulden dat zo'n maf wijf aan mijn vent zou zitten. Mijn moeder heeft vroeger voor minder ruzie gehad als 't om mijn vader ging :')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 23:45

Ik ken je gevoel hoor, tuurlijk kan ie 't zelf oplossen, betekent niet dat je je mening niet mag geven :Y)
Overigens heb ik het zelf niet gezien.

Rowenah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 01:06

Ts: ik snap je reactie eigenlijk best hoor! Zo zijn ruzies nu eenmaal en Soms gaan mensen toch iets te ver. Ze zal wel te veel bier op hebben gehad...

Mijn wtf-moment was toen ik zestien was en ik plots door een dronken vrouw van in de vijftig vol op mijn bek gepakt werd waar al mijn vriendinnen van school bij waren! Daarna lalde ze vrolijk dat ik een "lekker ding" was en ging weer weg. Ik bleef echt versteend staan van: what...the....fiets!
Ik kon er wel om lachen, en mij vriendinnen ook. Ik hoor het nu nog als ze op bezoek komen:p

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 01:32

Mijn vriend zou die oliebol prima zelf op kunnen lossen. Oh wacht. Ik heb nog geen vriend. :')

Gisteren tijdens het stappen; weirdass dreadlockdodochickie die bij elk moshpitnummer tegen mij en mijn vrienden riep: 'Dit is echt mijn lievelings!' En vervolgens zichzelf met een doodsworp de moshpit in gooide. _O-