Ayasha schreef:ShadowO ik vraag me altijd af of jij die theorieën ook in de praktijk zo toe past als je ze hier neer schrijft.
Diablo geeft aan dat het prima werkt, waar bemoeooki jij je dan eigenlijk mee?Haar kinderen, haar huis, haar manier van opvoeden. Een manier die voor hen blijkbaar werkt.
Imo ben je ook gewoon zwaar aan het muggenziften en gewoon over woordkeuzes aan het vallen zonder ook maar enige basis te hebben om verder te oordelen zoals je nu doet.
Die theorieën zijn inderdaad ook heel leuk en soms zal het ook best werken, met redelijk denkende mensen. Maar dat is het nou net, mensen van 18 zijn niet altijd zo redelijk als je wel zou willen.
Ik ben volgens mij best redelijk, volgens mij kunnen mijn kinderen best heel goed met ons leven, ondanks de regels die ze natuurlijk ook niet altijd leuk vinden.
Maar ik weeg mijn woorden niet altijd op een goudschaaltje af. Het is mijn huis, waar mijn regels gelden en waar ik leef zoals ik wil. En tot nu toe werkt dat prima, zoals Ayasha ook zegt.
Haar kinderen, haar huis, haar manier van opvoeden. Een manier die voor hen blijkbaar werkt.
Allebei nogal verstrooid, gestrest en druk af en toe en dan wil het nog wel eens gebeuren dat we dus uit automatisme het pak weer terug de koelkast inzetten.. Inmiddels al een stuk minder maar he, het overkomt meer dan genoeg mensen
Ook als je aangeeft dat je broertje altijd bezig is met z'n iPad e.d. en gewoon lekker midden in z'n "PFFFFFFFFFFT" periode zit... Kijk ik er niet van op
Tuurlijk het is vervelend maar elke gek heeft zo z'n gebrek 
Bedankt voor de tip!
maar heb wel te dealen met drie jongeren die een eigen mening en eigen ideeën hebben en moeten ontwikkelen maar wel in mijn huis.
maar dat zal ook wel weer ergens aan liggen, gok op leeftijd. Ondanks dat ik op zijn leeftijd ook niet op en neer gereden werd. Ik moest toen ook gewoon fietsen. Maar goed niet over klagen heeft toch geen nut.
anders had ik dat wel gedaan.