Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:09

Op de verjaardag van mijn toenmalige vriend.. Hele avond zitten praten met hem, en was meteen helemaal weg van hem, maarja iets met al een vriend hebben.. Maar wist gewoon dat hij de ware was..
Binnen 2 maanden was die relatie over (was al slecht), binnen 3 maanden woonden we samen, en 1,5 jaar nadat ik hem leerde kennen trouwden we.. En dat is nu alweer 16 jaar geleden :D

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:10

Via de MSN van zijn broer haha. Daar kwam hij ineens online.... (L)
Heeft erna wel 3 jaar geduurd :P Doordat we allebei een relatie hadden/gedoe/privedingen enz.

Nu alweer 4,5 jaar samen :D En al 2,5 jaar samenwonend.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:11

In de garage :D

Mijn auto was kapot en hij moest mij vanaf de garage naar huis brengen. Iets later had hij me al gevonden op Facebook, bleek hij mijn broer te kennen en na een aantal dagen wat gechat te hebben via FB mocht ik dan eindelijk mijn auto ophalen! Niks gebeurd verder en die avond had ik een feestje. Toen ik naar huis wilde gaan, deed mijn auto het weer niet. Ik boos, had namelijk een dure rekening gehad van de garage en had weer geen auto om thuis te komen. Toen heb ik meneer na veel gepush van nieuwsgierige vriendinnen, toch maar een berichtje gestuurd en is hij meteen gekomen 's avonds laat om mijn auto te maken :D Uiteindelijk uren gekletst, gekust en sindsdien zijn we geen dag meer zonder elkaar geweest. Is nu bijna 10 maanden geleden, ben smoorverliefd en wonen sinds kort samen :)

MareVeer

Re: Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:12

Hij werkte in 't bedrijf van m'n vader _O-

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:13

Hij is een vriend van m'n zus :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:18

Tijdens een concert, hij is violist en speelde die avond met erg veel passie <3 na afloop liepen we elkaar tegen het lijf en het was gebeurd, inmiddels krijgen we samen een kind!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:19

Ik moet wel zeggen dat ik me minder zorgen ga maken wat betreft samenwonen. Ik zie dat sommige al na een aantal maanden samen gaan wonen.
Ik had m'n twijfels erover, maar ik en m'n vriend hebben het er wel eens over, dus zo raar is het niet als we "al" een jaar samen zijn haha. Overigens gaat het nog niet gebeuren voor mij :P

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 15:28

Dat dacht ik ook sharonnn. Wij hebben het ook vaak over samenwonen. Mijn vriend heeft net een huis gekocht en woont er nu een maand. Dus als we gaan samenwonen zal ik daar heen verhuizen. Ik heb wel aan mijn ouders en wat vrienden gevraagd wat ze er van zouden vinden als we na een jaar samen zouden wonen. Niemand kijkt er van op of vind het raar. Ik denk ook omdat we al wat ouder zijn. Ik 35 en mijn vriend 43.

xxlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:31

Tinder *\o/* deze maant 6 maanden samen.

Cubone

Hij zat bij mij aan de bar (ik ben barvrouw). Al een jaar lang, maar ik kon nooit zijn naam onthouden en vond hem eigenlijk maar een vervelend mannetje dus hij kreeg zijn bier en dan ging ik weer aan de andere kant van de bar staan beppen :o . Tot hij op een rustige avond vroeg hoe het nou eigenlijk met mijn vriend was. Ik zwaar beledigd: WAT?! Die pannenkoek?! Dat is allang over joh! En daarna kwam ie toch ineens wel heel dicht bij staan toen ik even een sigaretje ging roken :') We zijn 's ochtends om 11 uur samen de kroeg uitgelopen omdat we zo gezellig zaten te kletsen en zijn nu bijna een jaar een setje. Er is zelfs door een van de stamgasten die nacht een foto gemaakt met de woorden: DAAR BLOEIT WAT OP! DIT MOET IK VAST LEGGEN :') Nooit gedacht dat ik die man ooit ergens gelijk in zou moeten geven :Y)

Paisano

skvetta schreef:
Dat dacht ik ook sharonnn. Wij hebben het ook vaak over samenwonen. Mijn vriend heeft net een huis gekocht en woont er nu een maand. Dus als we gaan samenwonen zal ik daar heen verhuizen. Ik heb wel aan mijn ouders en wat vrienden gevraagd wat ze er van zouden vinden als we na een jaar samen zouden wonen. Niemand kijkt er van op of vind het raar. Ik denk ook omdat we al wat ouder zijn. Ik 35 en mijn vriend 43.

Ik ben na een half jaar al officieel bij mijn vriend ingetrokken, ik was toen 19 en hij 26. Mijn vader zag het allang aankomen ("Hoezo gaan samenwonen? Dat doen jullie nu toch al!") en vond het alleen maar leuk voor ons :D Maar je moet je helemaal geen zorgen maken over de mening van anderen, als je samen maar gelukkig bent!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:32

Wij zijn na een maand of 3 gaan samenwonen :P Niet dat dit aan te raden is hoor maar onze relatie heeft er niet onder geleden :)

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:33

_sharonnn schreef:
Ik moet wel zeggen dat ik me minder zorgen ga maken wat betreft samenwonen. Ik zie dat sommige al na een aantal maanden samen gaan wonen.
Ik had m'n twijfels erover, maar ik en m'n vriend hebben het er wel eens over, dus zo raar is het niet als we "al" een jaar samen zijn haha. Overigens gaat het nog niet gebeuren voor mij :P

Je moet doen waar je je goed bij voelt, als je wilt samenwonen moet je dat gewoon doen!

Mijn vriend en ik zijn eigenlijk vanaf dag 1 al samenwonend, na 2 weken was dit definitief en nu 2,5 jaar later nog steeds gelukkig met elkaar.

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:34

Op me werk.

Ik werkte op het bedrijf al 3 jaar en spraken elkaar nooit eigenlijk. Alleen als we elkaar tegen kwamen in de kroeg konden we uren met elkaar teuten :+ . Hij vroeg toen een keertje als we samen op dansles gingen maar ik mocht niet van me vriend van toen. Toen dat uit ging had ik gevraagd als we nog op dansles gingen. Dat was eigenlijk zo gezellig en kunnen het onwijs goed met elkaar hebben en zijn stapelgek op elkaar. Bijna alweer een half jaar samen.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:36

Via een Facebook groep :')

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:37

Ik ontmoette mijn vriend voor het eerst tijdens het uitgaan, in een discotheek. Hij hing de hele avond rond me en hij vond me toch zo leuk, de schat :') maar ik dacht dat hij zo'n type was die dit elke week bij een ander deed, dus na die avond heb ik ook nooit meer iets laten horen of gereageerd op zijn sms'jes.

Twee jaar daarna kwam ik hem toevallig tegen bij een gemeenschappelijke vriendin thuis. Ik herkende hem eigenlijk niet, hij moest m'n geheugen opfrissen := Sinds die dag is er wat opgebloeid.

Inmiddels zijn we 5 jaar samen :D we zijn anderhalf jaar geleden gaan samenwonen, en sinds anderhalve maand zijn we verloofd.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:42

Paisano, ik had je hier al verwacht :')

Hier via de keet van mijn ex.
dit was in 2009

Over 2 dagen zijn we precies 6 jaar samen!
Wat een tijd :D en over 4 maanden ongeveer gaan we samen wonen.
Laatst bijgewerkt door Ylvy op 09-04-15 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:44

skvetta schreef:

Ben na de eerste nacht nooit meer weggegaan :') Je moet doen wat je hart en je gevoel je ingeeft, niet wat anderen wel of niet acceptabel vinden.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:48

In principe via een vriendin, maar eigenlijk via het werk (chauffeur beide - al ben ik dat parttime ;) ) Hij is eigen rijder en ik had een showtruck nodig voor een evenement waar ik uitgenodigd was. Heb toen om zijn auto gevraagd en zo raakten we aan de praat.

Oh en over het samenwonen, wij woonden na 2 maanden ook al samen door de omstandigheden. Wat djuulsie zegt, je moet je zeker niet druk maken om wat anderen denken of acceptabel vinden, het is jouw leven en niet die van hen. :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:53

Op mijn toenmalige werk... ik heb de gave om computers, printers, etc. vast te laten lopen... en hij werkte daar op de helpdesk... :D

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:56

Via een collega.
Ik had een brommer. Die brommer werd gestolen en na een aantal maanden vond de politie de brommer terug.
Ik wilde hem nagekeken hebben en mijn collega wist wel een manneke, namelijk zijn broertje die heel errug leuk bleek te zijn.
We zijn nu ruim 17,5 jaar samen waarvan 15 jaar samenwonend :D

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 15:57

Via farmdate...

Zag zijn foto en stuurde een klompje.
Kreeg een groen klompje terug en zijn heen en weer gaan mailen.
Na een tijdje ook via facebook toegevoegd en toen bleken we gemeenschappelijke vrienden te hebben.
De man die bij hem de koeien scant op dracht is dezelfde man die zijn hengsten naar limburg verhuurd die ik altijd gebruik.

Een jongen die ik van keuringen ken blijkt zijn buurjongen te zijn.

En hij woont gewoon bij mijn oom in het dorp.

Een vrouw bij hem op toneel is een vriendin van mijn tante.

Kennen elkaar sinds begin januari,eind januari voor het eerst een dagje daar geweest en het klikte meteen.
Sinsdien reis ik om het weekend naar drenthe vanuit limburg en zijn we gek op elkaar.

Lisanne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 16:01

World of Warcraft :D

en al 7 jaar heel gelukkig samen *\o/*

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 16:16

Via relatieplanet. Alweer bijna 3 jaar samen. Gingen samen wonen na een half jaar, huis gekocht en volgend jaar mei gaan we trouwen.

Mooie is dat ik hem in het begin helemaal niet leuk vond :') En nu..zou niet weten wat ik zonder hem moet <3

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 16:18

Tinder. ;) In juni een jaar samen & gaan dan ook samenwonen. <3