Binnen 2 maanden was die relatie over (was al slecht), binnen 3 maanden woonden we samen, en 1,5 jaar nadat ik hem leerde kennen trouwden we.. En dat is nu alweer 16 jaar geleden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Uiteindelijk uren gekletst, gekust en sindsdien zijn we geen dag meer zonder elkaar geweest. Is nu bijna 10 maanden geleden, ben smoorverliefd en wonen sinds kort samen
. Tot hij op een rustige avond vroeg hoe het nou eigenlijk met mijn vriend was. Ik zwaar beledigd: WAT?! Die pannenkoek?! Dat is allang over joh! En daarna kwam ie toch ineens wel heel dicht bij staan toen ik even een sigaretje ging roken
We zijn 's ochtends om 11 uur samen de kroeg uitgelopen omdat we zo gezellig zaten te kletsen en zijn nu bijna een jaar een setje. Er is zelfs door een van de stamgasten die nacht een foto gemaakt met de woorden: DAAR BLOEIT WAT OP! DIT MOET IK VAST LEGGEN
Nooit gedacht dat ik die man ooit ergens gelijk in zou moeten geven
skvetta schreef:Dat dacht ik ook sharonnn. Wij hebben het ook vaak over samenwonen. Mijn vriend heeft net een huis gekocht en woont er nu een maand. Dus als we gaan samenwonen zal ik daar heen verhuizen. Ik heb wel aan mijn ouders en wat vrienden gevraagd wat ze er van zouden vinden als we na een jaar samen zouden wonen. Niemand kijkt er van op of vind het raar. Ik denk ook omdat we al wat ouder zijn. Ik 35 en mijn vriend 43.
Maar je moet je helemaal geen zorgen maken over de mening van anderen, als je samen maar gelukkig bent! 
_sharonnn schreef:Ik moet wel zeggen dat ik me minder zorgen ga maken wat betreft samenwonen. Ik zie dat sommige al na een aantal maanden samen gaan wonen.
Ik had m'n twijfels erover, maar ik en m'n vriend hebben het er wel eens over, dus zo raar is het niet als we "al" een jaar samen zijn haha. Overigens gaat het nog niet gebeuren voor mij
. Hij vroeg toen een keertje als we samen op dansles gingen maar ik mocht niet van me vriend van toen. Toen dat uit ging had ik gevraagd als we nog op dansles gingen. Dat was eigenlijk zo gezellig en kunnen het onwijs goed met elkaar hebben en zijn stapelgek op elkaar. Bijna alweer een half jaar samen.
maar ik dacht dat hij zo'n type was die dit elke week bij een ander deed, dus na die avond heb ik ook nooit meer iets laten horen of gereageerd op zijn sms'jes.
Sinds die dag is er wat opgebloeid.
we zijn anderhalf jaar geleden gaan samenwonen, en sinds anderhalve maand zijn we verloofd. skvetta schreef:Dat dacht ik ook sharonnn. Wij hebben het ook vaak over samenwonen. Mijn vriend heeft net een huis gekocht en woont er nu een maand. Dus als we gaan samenwonen zal ik daar heen verhuizen. Ik heb wel aan mijn ouders en wat vrienden gevraagd wat ze er van zouden vinden als we na een jaar samen zouden wonen. Niemand kijkt er van op of vind het raar. Ik denk ook omdat we al wat ouder zijn. Ik 35 en mijn vriend 43.
Je moet doen wat je hart en je gevoel je ingeeft, niet wat anderen wel of niet acceptabel vinden.
) Hij is eigen rijder en ik had een showtruck nodig voor een evenement waar ik uitgenodigd was. Heb toen om zijn auto gevraagd en zo raakten we aan de praat.
In juni een jaar samen & gaan dan ook samenwonen.