Binnen 2 maanden was die relatie over (was al slecht), binnen 3 maanden woonden we samen, en 1,5 jaar nadat ik hem leerde kennen trouwden we.. En dat is nu alweer 16 jaar geleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
skvetta schreef:Dat dacht ik ook sharonnn. Wij hebben het ook vaak over samenwonen. Mijn vriend heeft net een huis gekocht en woont er nu een maand. Dus als we gaan samenwonen zal ik daar heen verhuizen. Ik heb wel aan mijn ouders en wat vrienden gevraagd wat ze er van zouden vinden als we na een jaar samen zouden wonen. Niemand kijkt er van op of vind het raar. Ik denk ook omdat we al wat ouder zijn. Ik 35 en mijn vriend 43.
_sharonnn schreef:Ik moet wel zeggen dat ik me minder zorgen ga maken wat betreft samenwonen. Ik zie dat sommige al na een aantal maanden samen gaan wonen.
Ik had m'n twijfels erover, maar ik en m'n vriend hebben het er wel eens over, dus zo raar is het niet als we "al" een jaar samen zijn haha. Overigens gaat het nog niet gebeuren voor mij
skvetta schreef:Dat dacht ik ook sharonnn. Wij hebben het ook vaak over samenwonen. Mijn vriend heeft net een huis gekocht en woont er nu een maand. Dus als we gaan samenwonen zal ik daar heen verhuizen. Ik heb wel aan mijn ouders en wat vrienden gevraagd wat ze er van zouden vinden als we na een jaar samen zouden wonen. Niemand kijkt er van op of vind het raar. Ik denk ook omdat we al wat ouder zijn. Ik 35 en mijn vriend 43.