Die van mij zien er ook wel echt gedragen uit, maar doe er dan ook echt alles op. Vooralsnog kan ik me niet voorstellen dat ze echt kapot gaan
Anoniem
Geplaatst: 31-03-15 16:47
Ik heb ze al een keer ingevet en ik heb al het model met soepeler leer. Ik denk dat ik ze gewoon nog wat vaker aan moet trekken.
Ik hoop wel dat ze onverwoestbaar zijn trouwens, want ik ben echt verliefd op m'n schoenen. Je krijgt er gelijk zelfvertrouwen bij als je ze aantrekt haha!
Anoniem
Geplaatst: 31-03-15 16:48
Heb alleen net deze kras achterop een van de laarzen gevonden:
Jolien87
Geplaatst: 31-03-15 16:50
Ik meld me ook!
Ik heb momenteel 6 paar in de kast staan: bordeauxrood, bruin, halfhoog zwart, halfhoog zwart met geborduurde rozen, zwart met bloemetjes en grijs die ik onlangs paars heb geverfd. Ik heb tot voor kort ook Union Jacks gehad maar die zaten toch net een fractie te krap. Ik heb niet echt een voorkeur voor welke ik het liefst draag, hoewel ik de halfhoge minder prettig vind zitten qua bewegingsvrijheid. Die heb ik dus ook praktisch nooit aan.
Ik heb ook nog nooit een paar kapot gelopen, volgens mij heb je die dingen voor het leven. Wat dat betreft kan de collectie alleen maar groter worden.
Anoniem
Geplaatst: 31-03-15 16:50
MorganeR schreef:
Heb alleen net deze kras achterop een van de laarzen gevonden: [ [url=m/A4d7ra.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geplaatst: 31-03-15 16:56
MorganeR schreef:
[ [url=m/igLXj6.jpg]Afbeelding[/url] ] Ze zijn binnen!!!
Anoniem
Geplaatst: 31-03-15 16:59
Dankjewel voor de tips! Ik ga ze, zodra de modder aan de zool gedroogd en eraf is, invetten met wat schoensmeer, even kijken of zwart of kleurloos.
Welkom bij de club jolien!
Dennis
Geplaatst: 31-03-15 17:18
Dit zijn de mijne van meer dan 15 jaar oud.
Niet prachtig meer, maar voor 15 jaar oud waarvan 5 jaar zwaar mishandeld zien ze er niet verkeerd uit. Originele veters zitten er zelfs nog in! Ze worden al 5 jaar bij de paarden gebruikt en zijn van de winter weer dik in t vet gezet (zwart simpel zadel vet bij gebrek aan blauw), klaar voor de lente als er minder bagger is (ze kunnen veel hebben, maar tot voorbij je enkels in de drek word te gek).
Mn zwarte soepele nette staan op de zaak als reserve schoenen als ik daar andere schoenen nodig heb, die zijn echt nog als nieuw.
De veters vind ik ook echt zo fijn! Mijn zebra's zijn 5 jaar oud nog niks aan te zien. Maar dat komt natuurlijk omdat ze een vachtbovenkant hebben en ik ze niet in de modder draag
Ik heb mijn martens tweedehands gekocht zodat ik ze niet hoefde in te lopen Heb ze nu al 3 jaar stevig gedragen, en daarvoor werden ze ook als werkschoenen gedragen. Helaas beginnen de zolen nu wel schuin af te slijten, maar ach zool genoeg, kan er nog wel een paar jaar mee.
Idd, 15 jaar. En nog lang niet versleten . Dat het mooie er af is is niet zo raar.
Ik loop bijna alleen op mn werkschoenen met veiligheids neuzen, s winters op stal op outdoor laarzen, zomers op stal mn dr martens en verder maar weinig op 'gewone' schoenen. Ik wil een paar in een leuk kleurtje er bij, maar die zijn dus echt niet nodig helaas .
Oh Dennis die heeft zus ook , maar dan al rond de 20 jaar .Zie haar nog geregeld erop lopen
dnieSz
Geplaatst: 30-04-15 09:57
Hello bokkers!
Sorry dat ik zomaar kom binnen vallen maaaaaar ik heb van de week eindelijk Dr.Martens gekocht, ik wilde ze al zoooo lang hebben, maar nu dan, het inlopen.. Ik heb er gister 10min opgelopen en meteen was de eerste blaar binnen.. hoe hebben jullie dit gedaan? en wat kan je doen om dit proces sneller te laten verlopen
Anoniem
Geplaatst: 30-04-15 10:43
Ik heb nooit blaren gehad. Heb ze gekocht en trok ze meteen aan en heb er gelijk de hele dag heel Nijmegen mee doorgewandeld.
Maar dikke sokken aantrekken en zoveel mogelijk dragen werkt het beste. Als je eventueel iemand kent met dezelfde schoenmaat die niet snel last heeft van blaren, kan je ook vragen of diegene ze even voor je een klein beetje in wil lopen. Ikzelf heb echt olifanten poten volgens mij, heb echt nooit blaren of iets dus ik heb wel eens een paar sneakers voor een vriendin ingelopen die er al blaren van kreeg als ze er naar keek bij wijze van spreken.
dnieSz
Geplaatst: 30-04-15 11:05
Dan heb jij mazzel!
Ze zijn echt zo stug nu nog.. maar ik hoor van alle kanten als je ze eenmaal ingelopen heb dat het echt net pantoffels zijn dus ik moet telkens maar langer er mee gaan lopen denk ik en mn hielen eerst maar in tapen
Ik vind ze trouwens niet als pantoffels lopen. Ze blijven natuurlijk wel vrij zwaar aan je voeten en ik vind bijv. mijn nikes echt veel lekkerder/zachter lopen, ook niet zo zwaar aan je voeten. Maar ze gaan wel echt fijn zitten inderdaad.
Welke heb je? Ik heb wel het pascal model, dus met soepeler leer. Misschien dat dat ook veel scheelt haha!
dnieSz
Geplaatst: 30-04-15 11:23
Dit zijn mijne Het zijn de zwarte Original
Fink
Geplaatst: 30-04-15 11:52
Dit waren trouwens mijn nieuwe docs Heb even geen betere foto.
Inlopen... Gewoon lopen tot je halve voeten open liggen, dan even laten genezen, weer aantrekken, voeten weer open lopen en als je voeten dan genezen zijn dan zitten ze als gegoten haha. Het is even een hel maar vind ze wel echt ontzettend lekker lopen nu. Kan er hele dagen op lopen zonder last van mn voeten te krijgen en dat zegt wat
Ja het inlopen is gewoon niet leuk, en er is niet zo veel wat je eraan kan doen. Blarenpleisters raad ik af omdat de schoen zich dan anders gaat vormen waardoor je alsnog weer blaren krijgt, dikke sokken zijn wel een uitkomst maar die gaan ook schuren en klemmen na een tijdje. Het is gewoon de eerste periode even rottig