Het kinderkleding topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:17

kwita schreef:
Ik vond name it erg fijn, verder was H&M en zeeman gewoon erg aanwezig.,
Nu vroeg ik me af welk budget besteden jullie per seizoen aan nieuwe/ andere kleertjes?
Ik denk dat ik ongv nu voorjaar/ zomer/gedeelte winterkleertjes,schoenen,laarsjes, echt alles 100 euro zit is dit veel?
Dat klinkt misschien gek maar ik hoorde vandaag zulke getallen dat mijn mond open viel, aan de ene kant veel meer sommigen heel veel minder...

Dat vind ik knap. Ben nu al minimaal 500 kwijt.voor de zomer.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:28

simongek schreef:
kwita schreef:
Ik vond name it erg fijn, verder was H&M en zeeman gewoon erg aanwezig.,
Nu vroeg ik me af welk budget besteden jullie per seizoen aan nieuwe/ andere kleertjes?
Ik denk dat ik ongv nu voorjaar/ zomer/gedeelte winterkleertjes,schoenen,laarsjes, echt alles 100 euro zit is dit veel?
Dat klinkt misschien gek maar ik hoorde vandaag zulke getallen dat mijn mond open viel, aan de ene kant veel meer sommigen heel veel minder...

Dat vind ik knap. Ben nu al minimaal 500 kwijt.voor de zomer.

en ik was vergeten de schoenen en sandaaltjes mee te tellen een kleine 200€ in totaal dus
(geen 100 zoals eerst vermeld)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:30

Geen vast budget. Ligt er maar net aan wat ik leuk vind of nodig ben ik koop ook niet alles in 1x maar vind het leuker om zo van alles wat bij elkaar te sprokkelen.
100 euro vind ik ook knap dat red ik nooooit. Kan me, ook al koop je alles bij zeeman, niet voorstellen dat je daar een complete garderobe voor hebt Incl schoenen enzo

D_Travis

Re: Het kinderkleding topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:30

Oh zie nu exclusief schoenen :)

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:22

Qua budget ligt het ook aan de maat. Hoe groter ze worden hoe duurder de kleding.
Geen idee wat ik per kind kwijt ben per seizoen. Voor winterschoenen iig rond de 125 per kind en dan hebben ze maar 1 paar.

Ik ben voor mijn zoon ( over 2 weken 3)vooral van de WE, soms hema, soms z8 (in de uitverkoop), h&m. Hier geen vingino en andere dure merken. Vind ik echt te duur.

Voor mijn dochter (5) zweer ik bij de broeken van de WE. Enige tot nu toe wat mooi zit, ze heeft echt spillebeentjes. Verder V&D, h&m, z8 (in de uitverkoop) en de hema.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:26

ik denk dat ik ook rond de 100,- zit per seizoen. Dan koop ik de meeste merkkleding in de sale. Ook schoentjes probeer ik in de sale te kopen en dan heb ik het wel over Ecco schoenen die goed zitten en die normaal gesproken boven de 65,- zijn.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:43

Maar een wintergarderobe zelfs in de uitverkoop lukt toch niet

Goedkope merkloze winterjas is bijv 25 euro. Goedkope schoenen 30. 2 broeken erbij en je zit op 100 euro.

Nog geen trui of shirt of ondergoed etc.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:04

Valt best mee hoor, ik heb nu een shirtje en een jurkje van Lief en een shirt van Benneton samen voor 18 euro, broekjes betaal ik nooit meer dan 15 euro voor, vooral hema maar ook V&D.
Vooral alles wat ik nu heb in maatje 74 heb ik hooguit 100 euro betaald, wel allemaal nieuw. Schoentjes heb ik nog niet gekocht, ze loopt alleen nog maar achter de loopkar, thuis op blote voetjes en op pad heeft ze slofjes aan.

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:11

Ik vond prenatal trouwens ook altijd erg leuk voor leuke prijsjes. Maar idd een winterjas was daar ook al snel 35 euro. En heb net een zomerjas voor beide bij de v&d gekocht en daar was ik 40 euro per stuk kwijt. Nee voor 100 euro ga ik het zeker niet redden.

Een spijkerbroek van de WE is al snel 30 euro. Trouwens bijna overal wel boven de 20 en daar heb je er toch al gauw een paar van nodig.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:12

Vind de Zara ook nog wel redelijk in ieder geval in kleine maatjes

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:13

Leuk topic! Ik ben gek op shoppen voor de kids! 1 meisje, 2 jongens.
Voornamelijk de merken Ninni Vi en flo zijn in trek voor onze dochter. De jongens dragen voornamelijk tumble N dry, name iT, noppies. Maar ook H&M, en Jola.

Nu voor de jongens nog zomerjasjes.

Qua budget zit ik voor de zomer denk ik al wel aan de €500 :+
Ik koop eigenlijk alles nieuw.

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:21

Leuk topic hier meisje van 3. Favoriet zijn hier de merken mimpi, ninni vi en z8. Vaak combineer ik met zara, h&m, primark. Maar ook heb ik leuke setjes van Jola ( persival )en zelfs de wibra en zeeman is soms verrassend leuk!
Budget let ik eigenlijk niet op. Ik koop wat ze nodig heeft of wat ik leuk vind maar verkoop het vaak ook weer erg goed.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:27

Leuk topic :D ik meld mij ook.
Moeder van een zoontje die bijna 10 maanden is. Hij zit nu in maat 74. Nog weinig zelf gekocht omdat ik heel veel had gekregen van iemand. Heb nu ook alweer dozen vol op zolder staan met maat 86/92 en 104.

Maar ben gek op name it, en feetje. En voor de rest gewoon zeeman of bertus ten hoor. De kleding gaat nog niet echt af nu, omdat hij alleen nog maar tijgert. Hoop dat als het mooi weer is dat hij loopt haha

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:37

Spijkerbroeken koop ik voor 10,- per stuk bij de Hema of H&M.
Winterjas koop ik afgeprijsd net als de rest. Ik weet hoe snel mijn zoontje gemiddeld groeit en koop daarom veel kleertjes al eerder in de sale.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:52

Ik ben heel slecht in shoppen in de sale. Vind de nieuwe collectie altijd veel leuker :+. Maar dat heb ik voor mezelf ook!

Laura123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:57

Oké ik heb een gat in mijn hand wat kinderkleding betreft maar ik ben dan ook gek op kleding van moodstreet, noppies , z8 en babyface. En als je goed de websites in de gaten houdt kwa acties ben je veel minder geld kwijt dan als je Bv bij de HEMA of h&m kleding koopt.

Zeeman wibra en c&a koop ik geen kleding. Niet mijn smaak.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:58

Anouk_17 schreef:
Leuk topic hier meisje van 3. Favoriet zijn hier de merken mimpi, ninni vi en z8. Vaak combineer ik met zara, h&m, primark. Maar ook heb ik leuke setjes van Jola ( persival )en zelfs de wibra en zeeman is soms verrassend leuk!
Budget let ik eigenlijk niet op. Ik koop wat ze nodig heeft of wat ik leuk vind maar verkoop het vaak ook weer erg goed.

Dat verkopen lukt hier dus niet.. laatst alles weer van mp afgehaald. Kreeg zulke flut biedingen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:59

Ik moet trouwens zeggen dat ik liever 22-23 euro voor name it broek betaal dan 20 euro voor een prenatal broek.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:34

Met zulk weinig prijsverschil doe ik dat ook. Een tijdje geleden nog een Name it broekje gekocht bij de Prenatal. Ipv 35,- betaalde ik 8,- dat is nog goedkoper dan een Hema/H&M broekje.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:44

De goede merken krijg ik wel altijd goed verkocht :j Hema en prenatal niet.
Ik betaal ook liever een paar euro meer voor een goed merk dan. Laatst name it broekjes de 2e 50% korting. Dat is leuk :D

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 23:04

D_Travis schreef:
Anouk_17 schreef:

Dat verkopen lukt hier dus niet.. laatst alles weer van mp afgehaald. Kreeg zulke flut biedingen

Ik verkoop veel via groepjes op facebook. Zo heeft ieder merk wel een facebook verkoop groepje. Echt fijn!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 01:50

Ja dat is miss beter dan kennen ze de waarde ook

tassie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 06:57

Ben helemaal gek van de name it limited en litte pieces.....zo leuk !! Heb daar ook weer dingen van gehaald vorige week. Ben nu aan t zoeken naar een Zomerjas

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:32

D_Travis schreef:
Anouk_17 schreef:

Je moet inderdaad geluk hebben juiste maat en juiste smaak,het kan ook best even duren voor iemand reageert. Meestal zet ik een vaste prijs en dan ga ik kijken als er geboden is wat...
lukt het niet op mp gaat het naar de lokale 2e hands beurzen zelfde prijs gek genoeg gaat het dan wel.
omdat er altijd verschillende zijn probeer ik de overblijvers ook nog wel eens elders,net een beetje goedkoper en wat dan overblijft gaat naar polen een azc of soms laat ik een buurvrouw eerst nog kiezen met 5 kindjes heb je altijd wat nodig!en die zit echt heel krap.

D_Travis schreef:
Ja dat is miss beter dan kennen ze de waarde ook

Ja de goede merken wil iedereen , maar dan moet het er ook nog tip top uitzien anders blijft het net zo goed hangen. maar prenatal, hema en h& m gaan hier 2e hands ook goed gelukkig

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:37

Ik ga veel naar de duitse Takko en de Kik.Ik woon vlak bij de grens.