Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Captain schreef:Iedereen gaat er nu vanuit dat hij verliefd is op de TS én een ander meisje.. Maar wie zegt dat hij verliefd is op de TS? Ik denk dat hij het gezellig vind om te praten, niks meer. TS is degene die er zo'n punt van maakt.
RusselNuwell schreef:Mannen zijn over het algemeen niet zo moeilijk. Als een man zegt 'Ik wil geen relatie', betekent dat ofwel letterlijk 'Ik wil geen relatie' of 'ik wil geen relatie met jou'. Daarom kan een man het nog heel fijn vinden om te praten. Die behoefte wordt al vervuld als hij aan het daten is, dan heeft hij immers een ander meisje om tegen te praten. Nu is hij single en wordt zijn behoefte om te praten niet meer vervult. Dus dan maar weer tegen jou. Dat betekent niet dat hij een relatie met je wil.
anoniem_girl schreef:[00:02 19-03-2015] hij: Tja ik had het ook zien aankomen maar zodra zulke dingen fout gaan ben ik altijd zo ff een tijdje
[00:02 19-03-2015] hij: En dan laat ik het weer toe en dan word ik helemaal verliefd en dan bam gaat het opnieuw fout
anoniem_girl schreef:[23:57 18-03-2015] hij: Ik ben een beetje gestopt met liefde eigenlijk
[00:02 19-03-2015] hij: Tja ik had het ook zien aankomen maar zodra zulke dingen fout gaan ben ik altijd zo ff een tijdje
[00:02 19-03-2015] hij: En dan laat ik het weer toe en dan word ik helemaal verliefd en dan bam gaat het opnieuw fout
jansje73 schreef:Hoi TS , ik heb je topic gelezen en gauw door de reacties gelezen. Ik weet het niet of er al is gevraagd hoe oud dat hij is ? ( misschien heb ik dat over het hoofd gezien.) Als jullie chatten zie je hem dan ook ? 3 weken is wel heel kort , wat ik denk dat hij maar op een ding uit is ! Hoe heb je hem leren kennen via internet ?

Doubtless schreef:anoniem_girl schreef:[23:57 18-03-2015] hij: Ik ben een beetje gestopt met liefde eigenlijk
[00:02 19-03-2015] hij: Tja ik had het ook zien aankomen maar zodra zulke dingen fout gaan ben ik altijd zo ff een tijdje
Als hij open staat voor liefde kan hij tot over z'n oren verliefd raken, maar hij heeft de ervaring dat als hij verliefd wordt, hij teleurgesteld wordt.
Ik lees hier verder niets over het aantal x dat hij verliefd is geweest oid