Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
spatter schreef:Ik zou het ook niet rond bazuinen, alleen de partner even op de hoogte stellen .
Ik snap echt niet dat mensen daar zo makelijk mee omgaan en ook nog denken:
Jaha, maar bij mij doet hij/zij dat niet hoor!
Wie hou je dan het meest voor de gek?
Maar goed, waarschijnlijk moeten een aantal eerst zelf flink bedrogen, lees op hun bek gaan, om er achter te komen hoe het is.
Kijk, met HC heb ik totaal geen moeite, dat gaat met wederzijds overleg en goedkeuring, al vraag ik me altijd af of beide er even blij mee zijn, maar mocht dat zo zijn , prima, ben heel ruimdenkend.
Palmera schreef:Spatter, bedrog overkomt je alleen als je je laat bedriegen. Als men de dingen meer bespreekbaar zou maken is er ook minder bedrog. Maar het aantal mensen dat na twee dates loopt te gillen "ik verlaat je als je vreemdgaat" is nogal een hoog aantal. Oftewel: niets is bespreekbaar. Oftwel: dan kom je terecht bij bedrog.
Ik bedrieg niemand en niemand bedriegt mij. 100% zeker. Omdat je ik eerlijk ben en opensta voor meningen. Men mag mij alles zeggen. Is een verademing hoor!
Palmera schreef:Als we het dan over vertrouwen moeten hebben vind ik juist dat de persoon die mijn seksuele privéleven naar buiten brengt, ongeacht aan wie, niet te vertrouwen.
Heeft een vriendin een probleem met mijn liefdeleven? Prima, mag ze dat in alle discretie met mij bespreken. Maar niet rondbazuinen in de buitenwereld. DAT is juist de definitie van niet te vertrouwen zijn
Palmera schreef:Spatter, bedrog overkomt je alleen als je je laat bedriegen. Als men de dingen meer bespreekbaar zou maken is er ook minder bedrog. Maar het aantal mensen dat na twee dates loopt te gillen "ik verlaat je als je vreemdgaat" is nogal een hoog aantal. Oftewel: niets is bespreekbaar. Oftwel: dan kom je terecht bij bedrog.
Ik bedrieg niemand en niemand bedriegt mij. 100% zeker. Omdat je ik eerlijk ben en opensta voor meningen. Men mag mij alles zeggen. Is een verademing hoor!
Palmera schreef:Cinnepin schreef:Wat ik met mijn beste vriendinnen bespreek, blijft tussen ons. Ongeacht wat het onderwerp is.
En zo hoort het ook. Een hoop mensen hier lijken mij geen goede vriend/vriendin.
jij wordt immers niet bedrogen...