Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
XiiaaooNaa schreef:Ik veroordeel ze op zekere zin toch denk ik wel...
Eens een cheater altijd een cheater...
Tjaa...als iemand het 1x kan doen.. Waarom dan geen 2e keer...
(ik ken iemand die...naja...zo is...)
XiiaaooNaa schreef:Je zou zelf dus de vriend van je beste vriendin overnemen omdat jij die leuk vindt?
Je kan hem best overnemen als hij het uit maakt met zn vriendin...
En dan zou het eigenlijk ook netjes zijn als jij toestemming vraagt aan je vriendin, gewoon voor het jdee
ingedebruijn schreef:Nou been there done that maar nu al jaren een super relatie en t komt niet eens in me op. Dus ik denk toch dat dat alleen gebeurd als je niet tevreden bent in je relatie.
Cayenne schreef:eenitraM schreef:Vreemdgaan is een bewuste keuze. Openstellen om verliefd te worden ook.
Maar wat nou als je teveel gezopen hebt? (of wat anders..). Dan zijn je remmingen toch minder?
Brainless schreef:Knoffer schreef:Hahaha, iig vast een hoop gelul over hoe heilig het huwelijk is. En vergeet niet jongens en meisjes, geen seks voor het huwelijk!
Jammer dat je er zo denigrerend/lacherig over doet.
Ik ken genoeg mensen die bewust maagd zijn gebleven.
Eight schreef:Ik kan me niet voorstellen dat je geen seconde aan je eigen man/vrouw denkt tijdens je weg naar bedrog.. Een bewuste keuze dus imo.
Palmera schreef:Hoe dan ook. Mij persoonlijk interesseert het weinig om een hele eenvoudige reden: hoe haalt men het in zijn hoofd om een ander mens te verplichten om zijn leven lang trouw te blijven aan één en dezelfde persoon? Omdat het zo hoort? En wie bepaald dat dan? Om het maar cru te zeggen: wie heeft het lef om mij te vertellen wat ik moet doen? Voor de rest van mijn leven? Ik vind het toch zoiets achterlijks..... Ik ben best in staat een relatie te hebben, en dat kan heel lang goed gaan. Maar beloven dat ik dan nooit meer mijn benen ergens anders omheen sla..... kom op zeg.
Het fenomeen trouw zijn is wat mij betreft achterhaald. Ik zal niemand verplichten en aanzetten tot vreemdgaan maar ik begrijp het heel goed als het gebeurd.
amoj schreef:Eight schreef:Ik kan me niet voorstellen dat je geen seconde aan je eigen man/vrouw denkt tijdens je weg naar bedrog.. Een bewuste keuze dus imo.
Om even in te haken hier op...
Ken ook iemand die is vreemd gegaan en tijdens een heftige vrijpartij de dame in kwestie aansprak met de naam van zijn vrouw...
Ja, ik vind vreemd gaan een bewuste keuze. Maar ik vind het niet gek als iemand vreemd gaat. Ik kan me niet voorstellen dat je 30/40/50 jaar met dezelfde partner kunt leven.