Mama3 schreef:Ik dacht altijd dat mijn vriend het meeste betaalde omdat hij altijd rood staat:-) Maar niks is minder waar..
Hij betaald de hypotheek, gas licht elektra water, o.g. Bel, loterij, wegenbelasting, autovz en rechtsbijstand
Ik betaal; woonvz, autovz, wegbel, benzine, telefoon, mobiel, tv ab, sporten, sporten kids en alle kleding, schoenen, etc feestjes, verjaardagscadeaus, verjaardagen fam, vrienden, boodschappen, eigen sporten, vakanties, uitstapjes
Ik heb toevallig zondag een berekening gemaakt van de kosten, hij houd 1000 over, ik 200 pmnd...
Binnenkort maar eens in de groep gooien. Wij zijn trouwens 17 jaar samen, wonen, 15 jr samen en hebben 3 kinderen
Dat vind ik persoonlijk altijd een erg vreemde regeling. Want hoe kan je dan vergelijken wie hoeveel betaalt? Jij hebt nu de rekening gemaakt, maar ik kan me voorstellen dat de kosten niet elke maand hetzelfde zijn. Verjaardagen zijn er bijvoorbeeld de ene maand meer dan de andere. Niet om kritiek te geven hoor, maar bij zo'n regeling zou ik me zelf niet goed voelen. Als je beide een vast bedrag in de pot doet (dan laat ik in het midden of dat afhankelijk is van het loon of gewoon elk evenveel), kan je daar toch makkelijk alles van betalen. Of, zo zie ik het toch