Young & out

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 00:36

Hoi allemaal, sorry dat ik zo kom binnenvallen maar ik heb een vraagje, gaat niet over mijzelf maar iemand die ik ken. Zelf ben ik voor zover ik weet hetero, geen ervaringen met hetzelfde geslacht.

Hij is niet hetero, heeft volgens mij ook seks met hetzelfde geslacht gehad maar heeft een voorkeur voor vrouwen met een mannelijk geslachtsdeel. Valt dit dan onder fetisj of heeft dat ook een aparte benaming? Sorry als dit ongepast is :)) was benieuwd of hier een noemer voor is.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 00:40

lifaya schreef:
Hoi allemaal, sorry dat ik zo kom binnenvallen maar ik heb een vraagje, gaat niet over mijzelf maar iemand die ik ken. Zelf ben ik voor zover ik weet hetero, geen ervaringen met hetzelfde geslacht.

Hij is niet hetero, heeft volgens mij ook seks met hetzelfde geslacht gehad maar heeft een voorkeur voor vrouwen met een mannelijk geslachtsdeel. Valt dit dan onder fetisj of heeft dat ook een aparte benaming? Sorry als dit ongepast is :)) was benieuwd of hier een noemer voor is.

Vragen staat vrij in dit topic. Ik ga er bij deze vanuit dat hij niet gender-fluid oid is. Hij is een man, die seks heeft met vrouwen, maar voorkeur voor trans m2f/shemale. Dat is dus een eigenlijk een hetro-pan of gewoon pan, maar met voorkeur voor vrouw. Zelke kwestie (ongeveer) al eerder gehad. Pan, maar voorkeur voor vrouwelijke of mannelijke richting (in al zijn variaties). Dat is pan met een *. Hey! Dat is het. Niet omni, maar pan*. Een fetish zou ik het in zo'n geval niet willen noemen eigenlijk, al zien sommige mensen dat waarschijnlijk anders.

Iemand die daar nog iets aan toe wil voegen?
Laatst bijgewerkt door Dribbel op 09-03-15 00:47, in het totaal 1 keer bewerkt

BlauweSteen

Re: Young & out

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 00:47

Ik zou zeggen gewoon hetero gezien hij op vrouwen valt en zelf man is. En ik denk dat het 'gewoon' een fetish is.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 00:49

Eigenlijk is dit zo'n maar maar maar geval. Hetro, maar; pan maar; en eventueel man, maar. %) Hij is mens.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 00:50

Hij zei zelf dat hij ladyboys ook erg aantrekkelijk vond, ofwel mannen die er voor het grootste gedeelte uitzien als een vrouw als ik het goed heb. Om het nog wat ingewikkelder te maken xD

BlauweSteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 00:52

Hoezo pan? Een vrouw met een penis is ook een vrouw.
nu is man die er voor het grootste gedeelte uitziet als een vrouw wel weer wat anders dan een vrouw met een penis.

Valt hij niet gewoon op vrouwelijk presenterende personen met een penis? Want dan zou hij inderdaad pan/bi met een voorkeur zijn.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 00:52

lifaya schreef:
Hij zei zelf dat hij ladyboys ook erg aantrekkelijk vond, ofwel mannen die er voor het grootste gedeelte uitzien als een vrouw als ik het goed heb. Om het nog wat ingewikkelder te maken xD

tja, ladyboy is ook weer zo'n vage titel, want dat kan ook weer van alles zijn. Ladyboys waar ik dan weer op val zijn gewoon meer van het androgyne type, maar fysiek wel man. Pan is dan een redelijke gok voor hem, maar ik wil het dan toch gewoon bij mens houden, want dit kan alle kanten op.

Pan omdat de persoon waar hij op valt zich identificeerd als shemale, dat is vaak wat betreft identificering net wat anders dan mtf, maar het zit hem daar in de details en ook dat verschilt per persoon, want je hebt het dan eigenlijk over genderfluid/mix/3e gender. %)

Mens, hij is een mens. :)
Laatst bijgewerkt door Dribbel op 09-03-15 00:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 00:54

Ik heb geen idee waar ik op val en ik heb ook nog nooit behoefte gehad aan een relatie met iemand omdat alle jongens in mijn omgeving lompe horken zijn, en alle meiden vallen op die lompe horken. Ik denk dat ik 'pan' ben want het idee van een relatie met iemand die niet onder 'man' of 'vrouw' staat schrikt mij niet af. Ik heb eigenlijk gewoon nog geen gevoelens voor iemand gehad (misschien omdat ik in de maatschappelijke dienstverlening zit en ik zo veel problemen aanhoor dat ik de mijne niet meer kan overzien). Je blijft of tot je dood bij elkaar, of je gaat uit elkaar met de nodige liefdesverdriet. Mij niet gezien.
Wie oh wie durft hier een benaming aan te geven, want ik zou het niet meer weten. :D

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 00:57

Denk dat pan dan aardig in de buurt komt Danique. Al kan dat in de loop de tijd toch veranderen via je eigen inzicht. Alles kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 01:00

Alles kan als pan! :')
Misschien ga ik gewoon niet met de juiste mensen om of ben ik te gecompliceerd. Er hoeft van mij niet zo zeer een labeltje aan hoor, was gewoon benieuwd! Ik zie het wel gebeuren! :D

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 01:01

Danique schreef:
Alles kan als pan! :')
Misschien ga ik gewoon niet met de juiste mensen om of ben ik te gecompliceerd. Er hoeft van mij niet zo zeer een labeltje aan hoor, was gewoon benieuwd! Ik zie het wel gebeuren! :D

Die gaat in mijn onderschrift!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 01:03

Haha! Da's een hele eer!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 01:05

Wel in regenboog he Anna :p

Jullie en jullie lgbtq+ hersenkrakers

Edit: kan niet wachten tot de bokkers in het 1 april topic die zin zien... Die draaien door :')

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 01:10

Done! En gelijk maar even het 1 april topic de goede richting op gestuurd :D
Laatst bijgewerkt door Dribbel op 09-03-15 01:13, in het totaal 1 keer bewerkt

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 01:12

Pannenkoeken bakken? Hebben wij vandaag met coc nog gedaan :')

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 01:19

:9 :9 :9 :9

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 01:22

Over een paar jaar komen er vast ook benamingen voor mensen die een relatie hebben met iemand die bv pan of bi is ( volg je me nog? :') ) bedacht ik mij net... Zal ook een raar iets worden...

Overigens, na lang nadenken, denk ik dat ik wel met een trans een relatie zou kunnen hebben, maar wel nadat ze veranderd zijn... wat maakt me dat?

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 01:25

StonedRomy schreef:
Over een paar jaar komen er vast ook benamingen voor mensen die een relatie hebben met iemand die bv pan of bi is ( volg je me nog? :') ) bedacht ik mij net... Zal ook een raar iets worden...

Overigens, na lang nadenken, denk ik dat ik wel met een trans een relatie zou kunnen hebben, maar wel nadat ze veranderd zijn... wat maakt me dat?

pan* of hetro* :P

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 01:43

Ik kom ook maar eens binnenvallen dan!
Zal maar meteen even voorstellen: Ilana - 19 jaar - achterhoek

Wat een benamingen haha, nooit in verdiept eerlijk gezegd. Ben zelf gewoon bi, wel zo makkelijk haha.
Leuk topic!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 01:46

Ik ben met mijn 30 jaar wsl wat aan de oude kant voor dit topic. :+
Ik identificeer mezelf als lesbisch, maar zou ook gerust met een trans daten, wel mtf dan.
Maar mocht ik een relatie met een vrouw hebben die later besluit toch als man verder te willen dan zal ik de relatie er niet om beëindigen.
Met een man zie ik mezelf niet (meer) een relatie ingaan, word daar doodongelukkig van.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 01:48

:wave: Hallo ilaan. Heb je echt die 5 pagina's met pannen, aliens, fossielen en termen gelezen? Nog iets geleerd?

Hallo lor1_1984. Je bent misschien aan de oude kant, maar vast niet minder welkom

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 01:56

Ik ben bankgender. 8-)
Mijn bank en ik hebben een platonische liefdesrelatie. <3

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 02:01

platonic object(um) sexuality. :')

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 02:15

Dribbel schreef:

:')

Ik ga geloof ik ook maar op zoek naar een bank :+

O, en verder: :wave:
Ik ben Tessa, 21 jaar en ik kan niet slapen en heb dus zojuist dit hele topic doorgelezen :P (Fantastisch, mijn wekker gaat over zes uur alweer..) Verder ben ik bi, al zou je er bijna aan gaan twijfelen na zo'n heel topic aan andere mogelijkheden :)) Maar inderdaad, te veel sci-fi gezien om "pan" zonder wel hele vreemde associaties te zien, haha.. "Out" zou ik mezelf trouwens niet echt noemen, "in" ook niet. Als het ter sprake komt noem ik nog wel eens dat ik bi ben, maar eigenlijk maakt het uiteindelijk weinig uit wat je nou bent, dus ik vermoed dat veel mensen ook zullen denken dat ik alleen op mannen val :)

Iemand nog iets interessants te zeggen op dit late uur? :Y)
Laatst bijgewerkt door TE5 op 09-03-15 02:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 02:20

TE5 schreef:
Dribbel schreef:

:')

Ik ga geloof ik ook maar op zoek naar een bank :+

O, en verder: :wave:
Ik ben Tessa, 21 jaar en ik kan niet slapen en heb dus zojuist dit hele topic doorgelezen :P (Fantastisch, mijn wekker gaat over zes uur alweer..) Verder ben ik bi, al zou je er bijna aan gaan twijfelen na zo'n heel topic aan andere mogelijkheden :)) Maar inderdaad, te veel sci-fi gezien om "pan" zonder wel hele vreemde associaties te zien, haha..

Iemand nog iets interessants te zeggen op dit late uur? :Y)

:') Voor altijd verpest.