Hij is niet hetero, heeft volgens mij ook seks met hetzelfde geslacht gehad maar heeft een voorkeur voor vrouwen met een mannelijk geslachtsdeel. Valt dit dan onder fetisj of heeft dat ook een aparte benaming? Sorry als dit ongepast is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Hoi allemaal, sorry dat ik zo kom binnenvallen maar ik heb een vraagje, gaat niet over mijzelf maar iemand die ik ken. Zelf ben ik voor zover ik weet hetero, geen ervaringen met hetzelfde geslacht.
Hij is niet hetero, heeft volgens mij ook seks met hetzelfde geslacht gehad maar heeft een voorkeur voor vrouwen met een mannelijk geslachtsdeel. Valt dit dan onder fetisj of heeft dat ook een aparte benaming? Sorry als dit ongepast iswas benieuwd of hier een noemer voor is.
lifaya schreef:Hij zei zelf dat hij ladyboys ook erg aantrekkelijk vond, ofwel mannen die er voor het grootste gedeelte uitzien als een vrouw als ik het goed heb. Om het nog wat ingewikkelder te maken xD
StonedRomy schreef:Over een paar jaar komen er vast ook benamingen voor mensen die een relatie hebben met iemand die bv pan of bi is ( volg je me nog?) bedacht ik mij net... Zal ook een raar iets worden...
Overigens, na lang nadenken, denk ik dat ik wel met een trans een relatie zou kunnen hebben, maar wel nadat ze veranderd zijn... wat maakt me dat?
Dribbel schreef:platonic object(um) sexuality.
TE5 schreef:Dribbel schreef:platonic object(um) sexuality.
![]()
Ik ga geloof ik ook maar op zoek naar een bank
O, en verder:
Ik ben Tessa, 21 jaar en ik kan niet slapen en heb dus zojuist dit hele topic doorgelezen(Fantastisch, mijn wekker gaat over zes uur alweer..) Verder ben ik bi, al zou je er bijna aan gaan twijfelen na zo'n heel topic aan andere mogelijkheden
Maar inderdaad, te veel sci-fi gezien om "pan" zonder wel hele vreemde associaties te zien, haha..
Iemand nog iets interessants te zeggen op dit late uur?