Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Bokker uitgehongerd na eenzame opsluiting door versperring van spin.
_Forgetten schreef:Voor de mensen die denken dat opzuigen werkt: je moet na het opzuigen van de spin ook wat kattengrind opzuigen, anders klimt hij er later weer uit.

Azmay schreef:_Forgetten schreef:Voor de mensen die denken dat opzuigen werkt: je moet na het opzuigen van de spin ook wat kattengrind opzuigen, anders klimt hij er later weer uit.
Stofzuiger even aan laten staan werkt ook, ze ademen door hun huis en door de werking van de stofzuiger stikken ze. Mijn moeder heeft zo;n dyson, die hakselt ze gewoon
) en dan verwijder ik de barricade 
Azmay schreef:_Forgetten schreef:Voor de mensen die denken dat opzuigen werkt: je moet na het opzuigen van de spin ook wat kattengrind opzuigen, anders klimt hij er later weer uit.
Stofzuiger even aan laten staan werkt ook, ze ademen door hun huis en door de werking van de stofzuiger stikken ze. Mijn moeder heeft zo;n dyson, die hakselt ze gewoon
) en dan verwijder ik de barricade[/quote]
Hier moest ik toch wel even heel hard om lachen hoor
spin liep over de grond!!
WildDreams schreef:IEEEEUW
Ik was nooit bang voor spinnen, maar jullie hebben me nu echt bang gemaakt
Moest keihard op mijn lip bijten om niet te gaan gillen.

) verhalen delen zonder dat er streng gemod moet worden op dergelijke berichten. cavallo_uomo schreef:Bij mij hingen er opeens 3 grote harige spinnen aan het plafond. Ben gillend naar beneden gerend en moest toch ook wel even janken. Daarna naar de buurman gegaan die ook nog een vierde wat kleinere vond. Heb die nacht op een matras in de woonkamer geslapen
Ik was al als de dood voor spinnen maar nu nóg meer
Horror....