Mega grote vieze harige spin in ons huis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:13

Ik kon geen spin meer vinden, maar deze zijn ook wel leuk :D
Afbeelding

Fearlien

Re: Mega grote vieze harige spin in ons huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:19

Lig je lekker te slapen..
Afbeelding
Afbeelding

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:43

Gadverdamme, dit is gewoon gemeen :')
*ontstipt huiverend*

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:48

Ik schrik altijd en vang ze meestal en zet ze buiten! Tenzij ze me echt overvallen, dan krijgen ze een knal. :')

Vriendlief is er banger voor als ik! :D

Maar als ik ze wil vangen en ze beginnen te rennen dan krijg ik wel de kriebels!

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:50

Oeii ik ben nog banger voor een mug kwam ik net achter
Vrezelijk irritant zijn die en ze zuigen bloed

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:55

Afbeelding

}:)

Een gewaarschuwd mens telt voor twee hè.
Nee maar even serieus, beter gewoon een groot object pakken en pletten dat ding.

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:59

Toen ik 11 was was ik een halfjaartje heel bang maar ik was eventjes alleen thuis omdat moeder spoedgeval had (dierenarts). Er zat een grote spin.. Ik plaatste er een pot omgekeerd op en verschoof hem zo dat hij onder de trap stond. De volgende dag was ie er opeens uit en lag de pot omgekeerd.. :oo :')

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:03

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:05

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:19

Gatver die spin nasty

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:24

Citaat:
Bokker uitgehongerd na eenzame opsluiting door versperring van spin.

Alsof dat beest je op het menu heeft staan.... vooral juist Die naieve bokkers die TS overhalen om toch haar angsten te overwinnen doen het goed bij spin. Spin kon zich intussen mooi opladen om uiteindelijk genadeloos toe te happen. grrrrrrr }:)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:27

_Forgetten schreef:
Voor de mensen die denken dat opzuigen werkt: je moet na het opzuigen van de spin ook wat kattengrind opzuigen, anders klimt hij er later weer uit. :+

Stofzuiger even aan laten staan werkt ook, ze ademen door hun huid en door de werking van de stofzuiger stikken ze. Mijn moeder heeft zo;n dyson, die hakselt ze gewoon :(:)

EDIT: Ze ademen uiteraard niet door hun huis :')
Laatst bijgewerkt door Azmay op 08-03-15 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:34

Azmay schreef:
_Forgetten schreef:
Voor de mensen die denken dat opzuigen werkt: je moet na het opzuigen van de spin ook wat kattengrind opzuigen, anders klimt hij er later weer uit. :+

Stofzuiger even aan laten staan werkt ook, ze ademen door hun huis en door de werking van de stofzuiger stikken ze. Mijn moeder heeft zo;n dyson, die hakselt ze gewoon :(:)

Stofzuiger laten doorlopen, gevolgd door fanatieke stofzuigronde in huis (hopelijk ligt er iets in huis wat de spin niet leuk vind) en vervolgens zuig ik een oude panty op en het uiteinde daarvan knoop ik om het mondstuk van de stofzuiger. Eventueel nog met tape. Hoezo spin loopt eruit???
Bij de volgende stofzuigbeurt doe ik eerst het apparaat even aan (goed opletten dat ik de panty niet helemaal opzuig :) ) en dan verwijder ik de barricade

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:37

Ik zat met mijn vriendin ( werkte toen bij mij) op een vergadering van ons werk.
Kroop er een spin op haar arm, zij was ook bang voor spinnen, slaat ze hem van haar arm af richting mij.
Viel bij mij zo in de hals van me trui.
Je wilt niet weten hoe snel ik in me BH zat.
Had me kleren zo uit. :o

Ik spuit eerst met haarlak, wordt die stijf van en dan zuig ik hem op.
Laatst bijgewerkt door Birdie60 op 08-03-15 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Verona2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:38

Azmay schreef:
_Forgetten schreef:

Stofzuiger even aan laten staan werkt ook, ze ademen door hun huis en door de werking van de stofzuiger stikken ze. Mijn moeder heeft zo;n dyson, die hakselt ze gewoon :(:)

Stofzuiger laten doorlopen, gevolgd door fanatieke stofzuigronde in huis (hopelijk ligt er iets in huis wat de spin niet leuk vind) en vervolgens zuig ik een oude panty op en het uiteinde daarvan knoop ik om het mondstuk van de stofzuiger. Eventueel nog met tape. Hoezo spin loopt eruit???
Bij de volgende stofzuigbeurt doe ik eerst het apparaat even aan (goed opletten dat ik de panty niet helemaal opzuig :) ) en dan verwijder ik de barricade[/quote]

_O- Hier moest ik toch wel even heel hard om lachen hoor :')
Al die moeite voor 1 spin! Hahaha, maar hij komt er in ieder geval niet meer uit :+

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:43

ik ben ook zo'n mietje met spinnen!!

heb zelfs x om 11uur savonds mijn vader gebeld of die even naar mij kon komen de spin weg te halen ( 20min met de auto) hij heeft het gedaan naar nóg durfde ik daar niet te slapen. heb maar bij mn ouders geslapen :+ spin liep over de grond!!

tijdje later zat er weer 1. maar toen op de muur 30cm boven mijn hoofd boven het bed. ik was in 0.1sec aan de andere kant van het bed. gelukkig was mijn vriend bij mij :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:44

Heerlijk, zo'n vermakelijk topic op de late avond... Haha _/-\o_

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:44

IEEEEUW
Ik was nooit bang voor spinnen, maar jullie hebben me nu echt bang gemaakt :')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:50

WildDreams schreef:
IEEEEUW
Ik was nooit bang voor spinnen, maar jullie hebben me nu echt bang gemaakt :')

Schaam je niet! Zolang je niet brullend een buurman zijn bed uitjaagd met de mededeling dat er een enorme spin zit; wat dan als de buurman arriveert een leeg omhulsel van een vervelling van een spin blijkt te zijn; is er niets om je voor te schamen ;)

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:59

Hoe is het nu met de spin? Heb je hem inmiddels gevonden?

Ik ben ook als de dood voor spinnen, maakt niet uit hoe groot of klein ze zijn... een spin is een spin :p

@Vrouwke, zoiets heb ik ook ooit eens veroorzaakt:
Een hele tijd terug zat ik 's ochtends in de bus op weg naar stage. Ik voelde de hele tijd iets kriebelen/ prikken op mijn voorhoofd net bij m'n haargrens. Had er al een aantal keer met mijn hand langs gewreven maar steeds voelde ik het na een tijdje weer. Toen ik nog eens wreef voelde ik het op mijn hand. Ik keek en zag echt een mega spin op mijn hand zitten. :o Moest keihard op mijn lip bijten om niet te gaan gillen.
Heb hysterisch met mijn hand gewapperd en toen vloog de spin er af...... precies bij de man voor mij op de kraag van zijn jas..... Ik durfde hem eigenlijk niet zo goed te vertellen wat er zojuist gebeurd was, en nog voor ik kon bedenken wat ik ging zeggen zag ik hem zo floep in de kraag verdwijnen :o :o
Toen durfde ik het al helemaal niet meer te vertellen. De rest van de tijd in de bus zag ik die man wel steeds meer gaan wiebelen en krabbelen := :=

cavallo_uomo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:02

Bij mij hingen er opeens 3 grote harige spinnen aan het plafond. Ben gillend naar beneden gerend en moest toch ook wel even janken. Daarna naar de buurman gegaan die ook nog een vierde wat kleinere vond. Heb die nacht op een matras in de woonkamer geslapen :(

Ik was al als de dood voor spinnen maar nu nóg meer :=

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:18

Gezien de vele offtopic berichten, verplaats ik het topic naar het Kippenhok (KH). Daar mogen jullie naar hartenlust foto's en (enge := ) verhalen delen zonder dat er streng gemod moet worden op dergelijke berichten.
Veel plezier!

BB -> KH

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:22

Bah ik word nog banger dan ik al was brrrrr :') ;(

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:26

kirsten4 schreef:
Bah ik word nog banger dan ik al was brrrrr :') ;(

Sorry :(:)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:26

cavallo_uomo schreef:
Bij mij hingen er opeens 3 grote harige spinnen aan het plafond. Ben gillend naar beneden gerend en moest toch ook wel even janken. Daarna naar de buurman gegaan die ook nog een vierde wat kleinere vond. Heb die nacht op een matras in de woonkamer geslapen :(

Ik was al als de dood voor spinnen maar nu nóg meer :=

3????? En een halve????? :') Horror.... :brr: