Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jessdaniels schreef:ElineS schreef:waarna ze hem sloeg, waardoor hij haar tegen de muur heeft gedrukt met zijn arm tegen haar keel en heeft tegen haar geschreeuwd dat ze nu naar bed moest want anders.
Excuseer?!
jessdaniels schreef:ElineS schreef:waarna ze hem sloeg, waardoor hij haar tegen de muur heeft gedrukt met zijn arm tegen haar keel en heeft tegen haar geschreeuwd dat ze nu naar bed moest want anders.
Excuseer?!
meintje schreef:Als deze situatie andersom was geweest had iedereen staan juichen dat t meisje van zich af sloeg... Weet niet hoor, maar ik kan me voorstellen dat als er iemand zomaar in je bed kruipt, je even je tanden laat zien. Zeker als ze al die tijd al handtastelijk was en daar ook op is aangesproken!

moyra schreef:fransje23 schreef:Hij had het misschien voor kunnen zijn en de deur van zijn kamer op slot kunnen doen? Was niet zo gek idee geweest, en
Dat is het zelfde als "dan had ze maar geen rokje moeten dragen ".
Is een gewoon huis, zitten geen sloten op de deuren ElineS schreef:Dan ga je er vanuit dat die op slot kanIs een gewoon huis, zitten geen sloten op de deuren
Emmaa_ schreef:Ik woon nu in mijn derde studentenhuis en ik kan nu voor het eerst mijn deur op slot draaien. Een verplichting? Ja. Of huisbazen zich daar ook aan houden? Totaal niet...
fransje23 schreef:Emmaa_ schreef:Ik woon nu in mijn derde studentenhuis en ik kan nu voor het eerst mijn deur op slot draaien. Een verplichting? Ja. Of huisbazen zich daar ook aan houden? Totaal niet...
Huurcommissie langs laten komen kan wonderen doen. Doet de verstandhouding met je huis baas alleen geen goed, zeg ik uit ervaring
Heb een paar jaar geleden ineens een zieke huurverhoging gekregen omdat ik een keer mijn mond opentrok over de slechte leidingen. Ben toen echt letterlijk weggepest en hij gooide het op inflatie Emmaa_ schreef:Zoals ik al zei heb ik nu wel gewoon sloten, en daarbuiten hou ik mijn huisbazen over het algemeen liever te vriendHeb een paar jaar geleden ineens een zieke huurverhoging gekregen omdat ik een keer mijn mond opentrok over de slechte leidingen. Ben toen echt letterlijk weggepest en hij gooide het op inflatie