Buurmeisje hartstikke dronken, gillen, bonken...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

laliz

Re: Buurmeisje hartstikke dronken, gillen, bonken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:26

Pfff volgende keer moeten ze jou bellen om eens een goede smack uit te delen. Onuitstaanbaar.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:13

jessdaniels schreef:
ElineS schreef:
waarna ze hem sloeg, waardoor hij haar tegen de muur heeft gedrukt met zijn arm tegen haar keel en heeft tegen haar geschreeuwd dat ze nu naar bed moest want anders.

Excuseer?! :wow:

Wie slaat kan wat terug verwachten.

Ik denk dat het erg slim is dat ze de huisbaas erbij betrekken.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 09:04

jessdaniels schreef:
ElineS schreef:
waarna ze hem sloeg, waardoor hij haar tegen de muur heeft gedrukt met zijn arm tegen haar keel en heeft tegen haar geschreeuwd dat ze nu naar bed moest want anders.

Excuseer?! :wow:

Als deze situatie andersom was geweest had iedereen staan juichen dat t meisje van zich af sloeg... Weet niet hoor, maar ik kan me voorstellen dat als er iemand zomaar in je bed kruipt, je even je tanden laat zien. Zeker als ze al die tijd al handtastelijk was en daar ook op is aangesproken!

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 09:13

meintje schreef:
Als deze situatie andersom was geweest had iedereen staan juichen dat t meisje van zich af sloeg... Weet niet hoor, maar ik kan me voorstellen dat als er iemand zomaar in je bed kruipt, je even je tanden laat zien. Zeker als ze al die tijd al handtastelijk was en daar ook op is aangesproken!

Inderdaad :j

Ik snap die jongen heel goed, het is niet heel netjes, maar als hij aangeeft dat hij er spijt van heeft.. Ik had dat misschien ook wel gedaan.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 09:45

Hij had het misschien voor kunnen zijn en de deur van zijn kamer op slot kunnen doen? Was niet zo gek idee geweest, en

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 10:37

fransje23 schreef:
Hij had het misschien voor kunnen zijn en de deur van zijn kamer op slot kunnen doen? Was niet zo gek idee geweest, en

Dat is het zelfde als "dan had ze maar geen rokje moeten dragen ".
8)7

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 10:59

Volgende keer gewoon de politie bellen.
5 of 10 minuten best maar als het allemaal zo langdurig duurt en het gaat vaker gebeuren....

De buurjongen bij ons had eens zijn verkering uitgemaakt.
Wat een drama.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:14

moyra schreef:
fransje23 schreef:

Dat is het zelfde als "dan had ze maar geen rokje moeten dragen ".
8)7

Nee vind ik niet, je zit de hele avond met iemand die is doorgedraaid en dan weer agressief dan weer aanhalig wordt. Lijkt mij dan geen gek idee om je deur van je kamer op slot te doen om problemen voor te zijn.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 15:36

Dan ga je er vanuit dat die op slot kan ;) Is een gewoon huis, zitten geen sloten op de deuren

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:51

ElineS schreef:
Dan ga je er vanuit dat die op slot kan ;) Is een gewoon huis, zitten geen sloten op de deuren

Dta is wel erg bijzonder, heb in diverse studentenhuizen gewoon alleen eenzinswoning en overal kon de deur van de kamers op slot. het zijn tenslotte apart verhuurde leefruimtes. Sterker nog volgens mij is dat zelfs een verplichting aan de verhuuurder om daar voor te zorgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:53

Ik woon nu in mijn derde studentenhuis en ik kan nu voor het eerst mijn deur op slot draaien. Een verplichting? Ja. Of huisbazen zich daar ook aan houden? Totaal niet...

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:56

Emmaa_ schreef:
Ik woon nu in mijn derde studentenhuis en ik kan nu voor het eerst mijn deur op slot draaien. Een verplichting? Ja. Of huisbazen zich daar ook aan houden? Totaal niet...

Huurcommissie langs laten komen kan wonderen doen. Doet de verstandhouding met je huis baas alleen geen goed, zeg ik uit ervaring :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 15:59

Wij hebben ook geen sloten op de deuren in huis en ik vind het wel prima. Vertrouw mijn huisgenoten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:07

fransje23 schreef:
Emmaa_ schreef:

Huurcommissie langs laten komen kan wonderen doen. Doet de verstandhouding met je huis baas alleen geen goed, zeg ik uit ervaring :D

Zoals ik al zei heb ik nu wel gewoon sloten, en daarbuiten hou ik mijn huisbazen over het algemeen liever te vriend :) Heb een paar jaar geleden ineens een zieke huurverhoging gekregen omdat ik een keer mijn mond opentrok over de slechte leidingen. Ben toen echt letterlijk weggepest en hij gooide het op inflatie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:19

Emmaa_ schreef:
Zoals ik al zei heb ik nu wel gewoon sloten, en daarbuiten hou ik mijn huisbazen over het algemeen liever te vriend :) Heb een paar jaar geleden ineens een zieke huurverhoging gekregen omdat ik een keer mijn mond opentrok over de slechte leidingen. Ben toen echt letterlijk weggepest en hij gooide het op inflatie

Is er niet een maximum toegestaan percentage voor huurverhoging?