Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fiffill schreef:Als jij je op je kop zou laten zitten door een vrouw die allemaal eisen stelt waar je niet aan kan voldoen zou ik op zoek gaan naar eentje die wel bij je past, en dat geldt andersom uiteraard ook
Niet dat ik er wat mee zou moeten want ik heb immers een vriend maar dan nog. Het was heel teleurstellend. Had een knappe lange jongen verwacht met een sixpack
het was alles behalve dat haha! lifaya schreef:Zo werkt het nou eenmaal, altijd al gedaan. Zelfs binnen de dierenwereld zal het knapste mannetje de meeste vrouwtjes krijgen. Het is een instinctief iets, je wilt mooi nageslacht op de wereld brengen en zoek je dus een mannetje die jou aanvult.
PowerReiner schreef:Moeilijke discussie. Iemand afwijzen omdat je die niet aantrekkelijk vind moet kunnen, maar tegelijkertijd is het natuurlijk wel een belediging.
PowerReiner schreef:Moeilijke discussie. Iemand afwijzen omdat je die niet aantrekkelijk vind moet kunnen, maar tegelijkertijd is het natuurlijk wel een belediging.
Huertecilla schreef:PowerReiner schreef:Moeilijke discussie. Iemand afwijzen omdat je die niet aantrekkelijk vind moet kunnen, maar tegelijkertijd is het natuurlijk wel een belediging.
Dat laatste krijg ik niet mee.
Jij schrijft 'nauurlijk' maar....![]()
Kan je dit uitleggen?
Waarom zou het een belediging zijn?
Stel je vindt blauw een mooiere kleur dan groen. Kiest blauwe schoenen. Is dat beledigend voor het groene paar?
Ik knap totaal af op fors overgewicht. Wat is daar natuurlijk beledigend aan voor iemand met fors overgewicht?
Wat mis ik?
PowerReiner schreef:Even anders gezegd dan:
Jongen wijst meisje af omdat ze te dik is, terwijl meisje maat 38 heeft.
Zou het meisje niet beledigd zijn? Ik denk van wel namelijk.
Sizzle schreef:...knip..
Dan heb je enkele dingen niet goed begrepen geloof ik.
PowerReiner schreef:Jij knapt af op fors overgewicht, zou je dat ook tegen diegene zeggen? Terwijl hij alle andere kwaliteiten wel in huis heeft. Dat is toch beledigend of zie ik dat verkeerd? Ik denk dat menig persoon flink op de tenen zou zijn getrapt wanneer ze dat zouden horen.
Sizzle schreef:Je kiest toch geen partner omdat deze goed is voor je carriere en verder nergens voor?
danoesje schreef:Hmmm leuke discussie!
Ik viel enorm op mannen-mannen: type lang, donker, gespierd, ambitieus en stoere hobby's. Dat waren niet per definitie knappe mannen, maar wel aantrekkelijk, in mijn ogen. En daar zit m nu net het verschil denk ik: een knap uiterlijk hoeft niet aantrekkelijk te zijn en omgekeerd.
Inmiddels ben ik 4,5 jaar samen met de liefste van de wereld, maar redelijk klein (wel langer dan ik) slank gebouwd, blond en groene ogen.
Ik heb inmiddels gemerkt dat het type man dat ik vaak woest aantrekkelijk vind, niet het type is dat me gelukkig maakt. Waarbij dus uiterlijk/lichamelijk veel aantrekkingskracht is, maar waar ik emotioneel niet meer door 1 deur kan zonder mezelf weg te cijferen. Overigens ga ik de vriend die ik nu heb alleen maar steeds knapper vinden (en hij was al bepaald niet lelijk) , zeker sinds ie een baardje laat staan
dus ik vind dat hij het er af moet halen. Vind hem dan ook meteen een stuk aantrekkelijker en merk dat ook meteen. Als hij zijn baard en snor(cavia) er af heeft dan zoen ik hem veel liever dan dat hij het laat staan.