Morganlefay schreef:_xManadisx_ schreef:Omg, nu snap ik wat er fout is gegaan. O, ik doe ze wat.
Ik heb de bundel aangezet om 20.01 australische tijd. Dat is 10.01 Nederlandse tijd. Nu hebben ze dat geregristreerd als Nederlandse tijd en mijn telefoontje hebben ze als australische tijd laten staan waardoor er in hun systeem 20.04 staat. En niet 10.04, zoals zou moeten. Stelletje oplichters dat het zijn, jezus. Nu ben ik helemaal link. Zou de winkel daar wat aan kunnen doen? Want dan stap ik zo op de fiets.
Ga eens naar een juridisch loket. Je eerste post deed bij mij al een lampje branden.
Kost me dit niet meer geld dan de rekening zelf?
Ik heb het desbetreffende telefoontje nog steeds in mijn geheugen staan, maar de tijd is nu dus omgezet naar nl tijd omdat mijn tel is aangepast. In mijn telefoon staat nu 10.04 omdat ik de tijdszone van mijn telefoon weer is aangepast. O, ik zie net dat ook de sms tijden zijn aangepast dus de tijden stemmen nog steeds gewoon op elkaar af op mijn telefoon
normaal krijg ik die altijd met de naam ban degene die me geholpen heeft erbij. Ik denk dat ik aan de telefoon wel duidelijk ben geweest