Hoge rekening Vodafone klopt niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:11

Morganlefay schreef:
_xManadisx_ schreef:
Omg, nu snap ik wat er fout is gegaan. O, ik doe ze wat.
Ik heb de bundel aangezet om 20.01 australische tijd. Dat is 10.01 Nederlandse tijd. Nu hebben ze dat geregristreerd als Nederlandse tijd en mijn telefoontje hebben ze als australische tijd laten staan waardoor er in hun systeem 20.04 staat. En niet 10.04, zoals zou moeten. Stelletje oplichters dat het zijn, jezus. Nu ben ik helemaal link. Zou de winkel daar wat aan kunnen doen? Want dan stap ik zo op de fiets.

Ga eens naar een juridisch loket. Je eerste post deed bij mij al een lampje branden.

Kost me dit niet meer geld dan de rekening zelf?
Ik heb het desbetreffende telefoontje nog steeds in mijn geheugen staan, maar de tijd is nu dus omgezet naar nl tijd omdat mijn tel is aangepast. In mijn telefoon staat nu 10.04 omdat ik de tijdszone van mijn telefoon weer is aangepast. O, ik zie net dat ook de sms tijden zijn aangepast dus de tijden stemmen nog steeds gewoon op elkaar af op mijn telefoon :)

Anoniem

Re: Hoge rekening Vodafone klopt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:18

Ik en mijn moeder zijn echt al jaren klant bij Vodafone. En nog nooit problemen gehad.

Schrik hier dus wel van.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:23

Ik zou met een grote groep een rechtzaak beginnen, ze verdienen hier gewoon goud geld aan. %)

Ik ben heel blij met mijn spotgoedkope simpel abbo, met een ingesteld plafond van 30 euro. (abbo is 13.50)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:24

Vodafone maakt grote winst. Over de ruggen van onschuldige mensen.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:26

Als je Android zooi hebt, eerst terug naar fabrieksinstellingen of virusscan draaien. Zit vaak troep in die dit soort dingen veroorzaakt :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:27

Ze wilden mijn moeder toen ook een abbo aansmeren die heel duur was, het was of die dure of een goedkope waar niks bij zat.

En toen ik de telefoon overnam was er opeens wel een mogelijkheid... Heb er nog een mooie prijs van kunnen maken ook. Ze hebben gewoon precies door wie ze er in kunnen lokken. -:(-

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:42

_xManadisx_ schreef:
Bij mij is het op een andere manier verkeerd gegaan'. Ik was in Australië en moest mijn verzekering bellen vanwege een val. Ik heb toen mijn alles in 1 reisbundel aangezet. Ik kreeg van hun een sms dat die aangezet was en heb toen 17 minuten gebeld. Direct na mijn telefoontje heb ik de bundel weer uit gezet en ook daar een bevestiging van gekregen. Nu zeggen zij dat ik dat telefoontje 10 uur later heb gepleegd en daar voor moet betalen. Dit is echt bullshit en dat heb ik ook gezegd. Ik heb ook een printscreen hiervan dus dat slaat nergens op. Het staat zelfs nog op mijn telefoon, maar ik mag het zelf niet bewijzen.

Zit het tijdsverschil daarvoor niets tussen?

Edit: ja dus ;)

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:44

Als ik hier een aantal reacties lees is het dan niet zo dat vodafone standaard alle opties aanzet en je zelf moet zorgdragen dat je bepaalde functies uitzet?

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:50

Ik ben vorige maand naar ze over gestapt. Heb via iCloud copy terug gezet incl instellingen. Het enige wat ik anders ben gaan doen is meer WiFi gebruiken. Mijn verbruik zou dus lager moeten zijn. En niet bijna 10gb.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:03

MarlindeRooz schreef:
Ze wilden mijn moeder toen ook een abbo aansmeren die heel duur was, het was of die dure of een goedkope waar niks bij zat.

En toen ik de telefoon overnam was er opeens wel een mogelijkheid... Heb er nog een mooie prijs van kunnen maken ook. Ze hebben gewoon precies door wie ze er in kunnen lokken. -:(-

Die ervaring heb ik helemaal niet, bij mijn denken ze altijd goed mee, en zou beter lager kunnen volgend hun. Hadden ze ook gelijk in.
Ik geloof niet dat dit alleen bij Vodafone gebeurd

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:05

Ik ben benieuwd of ik een reactie krijg op facebook!
Ik heb gisteren ook geen smsje gehad of ik tevreden was met de klantenservice :') normaal krijg ik die altijd met de naam ban degene die me geholpen heeft erbij. Ik denk dat ik aan de telefoon wel duidelijk ben geweest :')

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 12:11

StalNollie schreef:
Knert schreef:
Meteen inzage eisen. Laat hun maar met bewijzen komen. En zeker schriftelijk doen. Heb jij rechtsbijstand? Even wat navraag doen!

via de site kun je zelf alles nakijken, je inzage heb je dus altijd daar staan alle nummers etc bij.

ts misschien ooits iets gedownload waar je via een sms een stop bericht of dergelijke moet verzenden?
dat heb ik namelijk wel ooits gehad, was ergens op aangemeld wat me iedere maand geld kostte maar dat was ik vergeten, Vodafone gebeld en hun konden mijn dit vertellen,
overigens heb ik nooit problemen ondervonden met Vodafone.

nee had ik al naar gekeken. Is echt gebeld maar in mijn bellijst staat niks. Heel vreemd. Heb antwoord van ze gehad nu via facebook. Waar ik de klacht had ingediend en moest even op ene site kijke of er betaaldiensten aan mijn nummer staan gekoppeld. Ook niets. Printscreen gestuurd. Krijg ik weer een reactie: heb je al op de site gekeken die mijn collega net heeft gestuurd? (Gaf er net een reactie op met ene printscreen zucht) ja mevrouw staat hierboven

Ook heb ik al een vrij duur abbonement dus ga hem niet verhogen omdat zij fouten maken. Heb 1GB internet (hiervoor had ik simpel, ging er nooit overheen en ben m8jn telefoon niet anders gaan gebruiken of zo) , 500 belminuten (kom per maand nog niet eens aan 100) en onbeperkt sms

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:24

Klopt. Vodafone blokkeert je nummers. Ik kreeg een afrekening van hun omdat ik een paar keer een rekening van over de 100 euro had gekregen en wilde dit checken. Myvodafone geblokkeerd.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:29

Ik heb een reactie terug gekregen waar ik echt helemaal niets mee kan.
Maar ze hebben wel hun excuses aangeboden voor het onbeschofte gedrag gisteren aan de telefoon.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:35

Jaaaaren geleden had ik precies hetzelfde. Daarna never nooit meer vodafone gehad. Oplichters.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 12:48

purny schreef:
Klopt. Vodafone blokkeert je nummers. Ik kreeg een afrekening van hun omdat ik een paar keer een rekening van over de 100 euro had gekregen en wilde dit checken. Myvodafone geblokkeerd.

Myvodafone kan ik vanaf het begin al niet op. Heb wel het rekening overzicht gehad maar daar staat alleen het nummer op dat ik zogrnaamd gebeld heb en hoelang (2x precies een half uur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:51

bliver schreef:
Als ik hier een aantal reacties lees is het dan niet zo dat vodafone standaard alle opties aanzet en je zelf moet zorgdragen dat je bepaalde functies uitzet?

Bij alle mobiele aanbieders is het verstandig naast de instellingen in je telefoon ook de instellingen op je eigen pagina aan te passen. En nooit zomaar updates draaien. Altijd op handmatig zetten zodat dat niet effe tussendoor gaat.
Juridisch loket is kosteloos.

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:53

Ik gebruik internet explorer en daarmee kon ik ook niet op mijn vodafone komen, maar heb Firefox gedownload en daarmee kon ik wel op die site komen, en heb op fb ook aangegeven dat ik het geen stijl vond dat ik een andere internet browser moet downloaden voor alleen hun site. Maar kreeg alleen een reactie terug over het verwijderen van cookies enzo.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:55

Vodafone.... Power to you! Om Ze een schop onder hun achterste te geven ja

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:08

Nou, ik heb mijn printscreens mogen geven hoor, hoop dat ze er nu echt werk van gaan maken. Want dit is absurd.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 13:19

heb na mijn laatste post geen reactie meer van ze gehad, aangezien ik liet zien dat er dus geen betaaldienst openstond op mijn nummer.

en aangezien het probleem dan inderdaad vanuit hun komt krijg ik maar meteen geen reactie meer,
aarrrgggghhhh voor mij nooit meer vodafone hierna! wat een gepiep!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:21

Mogen geven nog wel, _xManadisx_, wat een eer... :+

Serieus, dat wordt duidelijk nooit vodafone voor ons hier. Dat klinkt als pure oplichterij. |o

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:34

Ow dit gezeur heb ik ookal een paar keer gehad. Helaas zit ik nog 1 jaar vast aan mijn contract, maar daarna ga ik zéker naar een andere provider.

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 14:22

Sodeju, mijn kin ligt op de grond. Het bedrag is nu gecrediteerd en word bij de volgende factuur berekend, ik geloof dat dat betekend dat ik het terug krijg toch?

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 14:26

djinnie schreef:
Mogen geven nog wel, _xManadisx_, wat een eer... :+

Serieus, dat wordt duidelijk nooit vodafone voor ons hier. Dat klinkt als pure oplichterij. |o

Dan zou ik maar geen telefoon nemen, je kan bij elke provider deze pech krijgen.