Ik mis FB zo af en toe best, maar uiteindelijk is het een stuk rustiger en houd ik meer tijd over voor andere dingen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Ik snap eigenlijk echt niet waarom je mensen zou ontvrienden omdat ze niets posten of nooit reagerenMaar goed, ik maak me er sowieso niet zo druk om. Ontvolg wel mensen maar ontvriend ze eigenlijk nooit.
Mitxa schreef:Zo heb ik laatst weer een paar mensen ontvriend, sommige die ik eigenlijk niet eens ken
Goof schreef:Mitxa schreef:Zo heb ik laatst weer een paar mensen ontvriend, sommige die ik eigenlijk niet eens ken
Ik snap nooit zo goed dat je die dan als vriend op fb hebt![]()
Ik heb enkel mensen op fb die ik daadwerkelijk ken.
Verwijderen doe ik maar zelden, wel heb ik alle spelverzoeken enzo uit staan en enkele mensen volg ik niet meer. Dat zijn dan voornamelijk de mensen die iedere dag 5x plaatsen wat ze aan het doen zijn of die foto's van hun ondergescheten baby op fb zetten ofzo. Zit ik allemaal niet op te wachten.
Sammie schreef:Max 10 per maand erbij en minstens 5 eruit. .? Denk dat je dat wat kritischer moet zijn in t accepteren.. ik red de 10 per jaar waarschijnlijk niet eens..
Relaxed schreef:Ik zat net ff bij mijn man op Facebook te kijken, blijkbaar heb je nu weer zo'n soort raad het plaatje app.. Komen de wereld aan foto's voorbij met "wie weet wat dit is?" Sjonge, doe zo'n spelletje lekker zelf..Dat soort onzin mis ik dus als kiespijn..