Wat liegen jullie alles bij elkaar zeg! Jullie moeten je schamen. Zelfs de manier van typen
Ik werk Bij Edward... Ik mag zelfs op alle paarden rijden dus mijn advies is het juiste
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
billy3105 schreef:Tjonge tjonge
Wat liegen jullie alles bij elkaar zeg! Jullie moeten je schamen. Zelfs de manier van typen![]()
Ik werk Bij Edward... Ik mag zelfs op alle paarden rijden dus mijn advies is het juiste
LiannePuthzy schreef:billy3105 schreef:Tjonge tjonge
Wat liegen jullie alles bij elkaar zeg! Jullie moeten je schamen. Zelfs de manier van typen![]()
een pessoa bit is ook goed hooar maar dan moet je wel een bijset teugel gebruiken op de laatste ring
en je teugels er een boven zetten
billy3105 schreef:Tjonge tjonge
elenaMM77 schreef:billy3105 schreef:Tjonge tjonge
wat leuk. dus jij rijd de paarden die ik beleerd heb voor hem? ja, dat kon ik alleen doen..
ze waren veul te wild voor hem om te temmen..
maar daar ben ik mee gestopt toen ik 13 werd, was beetje saai werk
die is hier [RIJ-ITP] nova voor het eerst itp te bewonderen voor wie interesse heeft