Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tieneke schreef:De eerste keer mag speciaal zijn of niet, dat is zelfs het issue niet. Eigenlijk heeft die maagdelijkheid er niks mee te maken, het is eerder een kwestie van past deze deksel op mijn pot
Wat een mooie metafoor. Ga ik tegen mijn vriend zeggen. "Jouw deksel past zoooo goed op mijn pot
"XiiaaooNaa schreef:oei...dit zou ik zelf dus niet doen...
Mijn standaard ding wat ik tegen vriendinnen zeg die stuggles hebben hiermee, laat hem (als je een relatie hebt) minstens 2/3 maanden wachten op seks.
Dan weet je dat hij het niet alleen daarvoor wil.
is seks dan niet ook een belangrijk onderdeel van je relatie? Genieten van elkaar, passie tonen, in het Engels wordt het niet voor niets "making love" genoemd
Wie zegt dat ik niet ook gewoon heel graag seks wil met mijn vent? Dat de eerste keer dat ik hem naakt zag (in de sauna
) mijn onderkaak ook op de grond lag en mijn eerste gedachte was "hemel, die is vast een held in bed"? XiiaaooNaa schreef:oei...dit zou ik zelf dus niet doen...
Player alarm! Hij wil seks en dumpt je daarna...dat voorspel ik.
Zelf heb ik vooral naar mijzelf geluisterd, ik wilde seks delen met iemand die het niet alleen om mijn lichaam deed maar gewoon om mij.
Mijn standaard ding wat ik tegen vriendinnen zeg die stuggles hebben hiermee, laat hem (als je een relatie hebt) minstens 2/3 maanden wachten op seks.
Dan weet je dat hij het niet alleen daarvoor wil.k
Luister naar wat jij wil, bij twijfel niet doen zeggen ze altijd!
. XiiaaooNaa schreef:Niet alle, maar de gemiddeld jongen toch echt wel.
Ik doe dit uit ervaring van vriendinnen die hierin getrapt zijn
Ik laat ze bewijzen dat het om echte liefde gaat en niet om wat erbij komt kijken.
Maar help ts nou maar ipv mij te bekritiseren
BaileyMix schreef:XiiaaooNaa schreef:Niet alle, maar de gemiddeld jongen toch echt wel.
Ik doe dit uit ervaring van vriendinnen die hierin getrapt zijn
Ik laat ze bewijzen dat het om echte liefde gaat en niet om wat erbij komt kijken.
Maar help ts nou maar ipv mij te bekritiseren
'Laat ze bewijzen' , alsjeblieft zeg. Net alsof het in het aller begin van een relatie al om liefde draait!? Hè!? Net of alle mannen stiekeme onbetrouwbare smeerlappen zijn...
als het echte liefde is wachten ze wel 2 of 3 extra maandjes hoor (hier nooit een probleem geweest
)
en hij is ook een keer ontmaagd, wie weet ging dat ook niet soepel
Jaime_ schreef:En in de 3mnd dat ze op jou moeten wachten om zich te bewijzen zorgen ze ervoor dat iemand anders ze voorziet in hun seksuele behoeftesM.a.w. seksen ze gewoon met een ander omdat jij niet wil.
En tuurlijk dat hoeft niet zo te zijn, maar met 3mnd wachten op seks bewijs je elkaar m.i. helemaal niets.
. ajesca123 schreef:Hm ik las het woord carnaval en mijn eerste reactie was , niet doen meis!
Zelf heb ik jaren lang volop carnaval gevierd en heel eerlijk heb ik tijdens die dagen nog nooit een serieuze relatie zien ontstaan.
Als je aangeeft dat je echt opzoek bent naar een serieuze relatie lijken die dagen me nou niet echt het juiste moment om op zoek te gaan naar de juiste persoon.