Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:57

De eerste keer mag speciaal zijn of niet, dat is zelfs het issue niet. Eigenlijk heeft die maagdelijkheid er niks mee te maken, het is eerder een kwestie van past deze deksel op mijn pot ;-)

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:58

oei...dit zou ik zelf dus niet doen...
Player alarm! Hij wil seks en dumpt je daarna...dat voorspel ik.

Zelf heb ik vooral naar mijzelf geluisterd, ik wilde seks delen met iemand die het niet alleen om mijn lichaam deed maar gewoon om mij.
Mijn standaard ding wat ik tegen vriendinnen zeg die stuggles hebben hiermee, laat hem (als je een relatie hebt) minstens 2/3 maanden wachten op seks.
Dan weet je dat hij het niet alleen daarvoor wil.

Luister naar wat jij wil, bij twijfel niet doen zeggen ze altijd!

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:00

Ps. Een vriendin van mij deelde haar eerste keer als one night stand..
Ze had er later flink spijt van...
(niet meteen spijt, maar later toch wel)

Ze is er niet trots op.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:00

Wat vroeger seks hebben is opzich niet zo erg maar dat iemand er zo direct op uit is, is wel een beetje fout..
Als je nou al wat vaker hebt afgesproken en het gebeurt is het toch anders dan op deze manier 'afspreken'. Denk dat je je daar ook onwijs opgelaten onder voelt.

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-15 00:02

senna21 schreef:
Hoe zo schaamte?

Door de klunzigheid van een eerste keer.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:03

Tieneke schreef:
De eerste keer mag speciaal zijn of niet, dat is zelfs het issue niet. Eigenlijk heeft die maagdelijkheid er niks mee te maken, het is eerder een kwestie van past deze deksel op mijn pot ;-)

_O- Wat een mooie metafoor. Ga ik tegen mijn vriend zeggen. "Jouw deksel past zoooo goed op mijn pot <3 "

XiiaaooNaa schreef:

Mijn standaard ding wat ik tegen vriendinnen zeg die stuggles hebben hiermee, laat hem (als je een relatie hebt) minstens 2/3 maanden wachten op seks.
Dan weet je dat hij het niet alleen daarvoor wil.

Nou, lekker dan -O- is seks dan niet ook een belangrijk onderdeel van je relatie? Genieten van elkaar, passie tonen, in het Engels wordt het niet voor niets "making love" genoemd ;)
Als ik een jongen zou zijn en mijn vriendin wilde 2/3 maanden wachten op seks, nou sorry dan ging ik me toch ernstig afvragen wat er mis was met me, dat ze niet eerder seks wil.
Dan klinkt het voor de vrouw ook wel echt als een moetje hoor... Alsof het meer waard is na zo lang, misschien kom je er dan wel achter dat ie er niks van bakt :') Wie zegt dat ik niet ook gewoon heel graag seks wil met mijn vent? Dat de eerste keer dat ik hem naakt zag (in de sauna := ) mijn onderkaak ook op de grond lag en mijn eerste gedachte was "hemel, die is vast een held in bed"?
Laatst bijgewerkt door Magrathea op 16-02-15 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:04

XiiaaooNaa schreef:
Player alarm! Hij wil seks en dumpt je daarna...dat voorspel ik.

Zelf heb ik vooral naar mijzelf geluisterd, ik wilde seks delen met iemand die het niet alleen om mijn lichaam deed maar gewoon om mij.
Dan weet je dat hij het niet alleen daarvoor wil.k

Luister naar wat jij wil, bij twijfel niet doen zeggen ze altijd!

2/3 manden wachten. Joh niet alleen mannen hebben behoefte hoor

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:06

Ik heb zat vriendinnen die hun eerste keer een one night stand gehad hebben, en die daar noch spijt, noch schaamte over hebben. Snap ook niet zo goed waarom je daar 'niet trots' over zou zijn.

However, in het geval van TS lijkt dit me niet de juiste jongen voor jou om samen mee te zijn. Iemand die je onzeker en naïef doet voelen is nooit de juiste persoon :)

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:09

Wat je doet moet je helemaal zelf weten.
Hou wel in je achterhoofd dat deze jongend 9vd10 keer niet meer interesse heb dan een (of enkele) keren sex. Dus als je van jezelf weet dat je snel meer voelt of kan voelen voor hem, zou ik jezelf de moeilijkheden besparen. Genoeg leuke mannen op deze aardbol ;).

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:11

Niet alle, maar de gemiddeld jongen toch echt wel.
Ik doe dit uit ervaring van vriendinnen die hierin getrapt zijn

Ik laat ze bewijzen dat het om echte liefde gaat en niet om wat erbij komt kijken.

Maar help ts nou maar ipv mij te bekritiseren

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:16

We helpen ts heus alleen we leggen het er niet zo dik op.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:16

XiiaaooNaa schreef:

Ik laat ze bewijzen dat het om echte liefde gaat en niet om wat erbij komt kijken.

'Laat ze bewijzen' , alsjeblieft zeg. Net alsof het in het aller begin van een relatie al om liefde draait!? Hè!? Net of alle mannen stiekeme onbetrouwbare smeerlappen zijn...

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:18

Whatevar, ieder zn ding toch.

Naja, hopelijk maakt ts de juiste keuze voor Haarzelf

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:19

En in de 3mnd dat ze op jou moeten wachten om zich te bewijzen zorgen ze ervoor dat iemand anders ze voorziet in hun seksuele behoeftes ;) M.a.w. seksen ze gewoon met een ander omdat jij niet wil.

En tuurlijk dat hoeft niet zo te zijn, maar met 3mnd wachten op seks bewijs je elkaar m.i. helemaal niets.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:22

BaileyMix schreef:
XiiaaooNaa schreef:

'Laat ze bewijzen' , alsjeblieft zeg. Net alsof het in het aller begin van een relatie al om liefde draait!? Hè!? Net of alle mannen stiekeme onbetrouwbare smeerlappen zijn...

Nounou, als zij de eerste 2 maanden geen seks wil om eerst zeker te zijn van haar gevoelens is haar dat goed recht toch. Er wordt hier net gedaan of ze het heeft over 10 jaar, 2 maanden is wel overkomelijk hoor :roll:

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:23

Mijn eerste keer was eigenlijk ook met een 'vreemde'. Had ik via internet leren kennen, na maanden contact via sms en mail heb ik hem gezien en ben naar bed geweest.
Ik had er meteen al een goed gevoel bij het contact via mail, toen ik hem voor het eerst zag ook, het voelde meteen veilig en vertrouwd. Als dat niet zo was, had ik het zeker niet gedaan. Heb er zeker geen spijt van.
Zou het dus alleen doen als je je er een goed en vertrouwd bij voelt.

RenskeLap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:28

Ik zou het persoonlijk niet doen, omdat je het maar 1x kan weggeven. Ik snap wel wat je bedoeld met preuts zijn, ik ben dat zelf ook best wel :o als het echte liefde is wachten ze wel 2 of 3 extra maandjes hoor (hier nooit een probleem geweest :P )
En je hoeft je echt niet te schamen voor klunzigheid want geen enkele meid/vrouw is hetzelfde ;) en hij is ook een keer ontmaagd, wie weet ging dat ook niet soepel :=

Oja en een nadeel is (zegt men) als je niet compleet op je gemak bent dat het dan pijnlijk is. Dus als je nu al twijfels hebt denk ik niet dat je er echt van gaat genieten ;)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:30

Oh kom op, alsof je na 2-3 maanden al weet of iets ware liefde is :=

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:33

Zou het misschien met deze gast sowieso niet doen gezien het feit dat je er nu natuurlijk een beetje mee klaar bent.

Maar voor een volgende keer moet je gewoon kijken naar jou een chille manier lijkt.
Mensen hebben het hier over 'iets bijzonders weggeven', maar tis nou niet echt of je iemand een prachtig verpakt, nuttig/praktisch of functioneel cadeautje geeft ofzo... En tis ook niet alsof jij een barbie pop bent die nu de verpakking eraf is opeens in de bonus is ofzo dus ik zou je vooral niet tegen laten houden door het idee an sich als je dat fijn lijkt.

Ieder zo zn ding. Wachten tot het huwelijk of midden in de nacht weg sneaken bij een vreemde, moet toch gewoon allemaal kunnen ;) :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:34

Ik zou zelf geen 2 maanden kunnen wachten :=

Palmera

Als ik dit topic doorlees komt het er min of meer op neer dat iedere man met seksuele behoeftes per definitie een foute man is. Of ze mogen ze wel hebben maar er niet voor uitkomen. Geweldig! :+

TS: je bent oud genoeg om over seks na te denken. Je bemt vast ook op een leeftijd dat je jezelf wel enigszins kent. De vraag is niet wat hij wil, de vraag is wat jij wilt! Wil je met hem naar bed? Gewoon doen! En geniet er dan op het moment ook van. Als je er met krampachtige ideeën induikt is de teleurstelling gegarandeerd! Wil je het niet? Dan doe je het dus ook niet! En ga je dan ook niet krampachtig zitten afvragen of je niet beter wel..... enz!

En al die heibel om de eerste keer. Zo'n spektakel is het nou ook weer niet. Doorgaans wordt het na verloop van tijd pas beter. Ook daarvoor geldt: ken jezelf en weet wat je prettig vindt! En dat weet je nou eenmaal niet meteen de eerste keer. Kun je er wel een gozer bijhalen die eerst drie maanden je handje vasthoudt, maar van handjes vasthouden leer je ook niet wat je prettig vindt in bed.

RenskeLap

Jaime_ schreef:
En in de 3mnd dat ze op jou moeten wachten om zich te bewijzen zorgen ze ervoor dat iemand anders ze voorziet in hun seksuele behoeftes ;) M.a.w. seksen ze gewoon met een ander omdat jij niet wil.

En tuurlijk dat hoeft niet zo te zijn, maar met 3mnd wachten op seks bewijs je elkaar m.i. helemaal niets.

Als je gewoon een vriendje hebt waarmee je een goede relatie hebt dan kan die heus wel 3 maand wachten voordat je seks met elkaar hebt. Het lijkt me toch vrij normaal (denk ik persoonlijk dan) dat je je niet zomaar geeft? En het is niet dat hij moeite moet doen of je om moet kopen. Nee het gaat er om dat je in die tijd er zeker van kan zijn dat je een goede relatie hebt. Want als het iemand alleen om de seks draaid dan is ie binnen een maand al weg. En in die tussen tijd kan je elkaar beter leren kennen en kun je er achter komen of jullie bij elkaar passen. Want zeg nu eerlijk, hoevaak zie je wel niet dat er binnen 3 maanden de relatie over is? En als je dan wat schuwer/preutser bent en je bent gelijk het bed in gedoken dan komt dat best hard aan denk ik hoor.

Maar ieder is anders en dat respecteer ik ook hoor, is alleen mijn mening ;)

limilou

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:28, in het totaal 2 keer bewerkt

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:36

Hm ik las het woord carnaval en mijn eerste reactie was , niet doen meis!
Zelf heb ik jaren lang volop carnaval gevierd en heel eerlijk heb ik tijdens die dagen nog nooit een serieuze relatie zien ontstaan ;).
Als je aangeeft dat je echt opzoek bent naar een serieuze relatie lijken die dagen me nou niet echt het juiste moment om op zoek te gaan naar de juiste persoon.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 00:41

ajesca123 schreef:
Hm ik las het woord carnaval en mijn eerste reactie was , niet doen meis!
Zelf heb ik jaren lang volop carnaval gevierd en heel eerlijk heb ik tijdens die dagen nog nooit een serieuze relatie zien ontstaan ;).
Als je aangeeft dat je echt opzoek bent naar een serieuze relatie lijken die dagen me nou niet echt het juiste moment om op zoek te gaan naar de juiste persoon.

Het zal mij niets verbazen als er uit dergelijke dronkemans feestjes wel degelijk goede huwelijken voortkomen.
En er zullen er ook zat op stuklopen :)