2a54z6e45r6r schreef:Over die wenkbrauwen: je mag altijd de mijne komen doen hoor als je wilt
+1
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kimberly1995 schreef:Ik ben inmiddels de meeste foto's langs geweest. Mocht je geen pb ontvangen hebben, sorry! Laat het dan maar weten.
Nu ga ik weer verder met de pb's, -telt er een stuk of 15-
savieralover schreef:kimberly1995 schreef:Ik ben inmiddels de meeste foto's langs geweest. Mocht je geen pb ontvangen hebben, sorry! Laat het dan maar weten.
Nu ga ik weer verder met de pb's, -telt er een stuk of 15-
heb niets ontvangen![]()
Maar wet niet of dat is omdat je de foto niet goed genoeg vond of omdat je gewoon over me heen hebt gekeken
Arantes schreef:Ik doe zelf een ogenstudie en zie dus ook heel erg veel ogen voorbij komen, dus dit is wel heel interessant om te zien!
Ik weet niet in hoeverre dit allemaal klopt, mede omdat het niet wetenschappelijk is bewezen, maar ik sta graag overal voor open dus ben benieuwd
[ Afbeelding ]
kimberly1995 schreef:Arantes schreef:Ik doe zelf een ogenstudie en zie dus ook heel erg veel ogen voorbij komen, dus dit is wel heel interessant om te zien!
Ik weet niet in hoeverre dit allemaal klopt, mede omdat het niet wetenschappelijk is bewezen, maar ik sta graag overal voor open dus ben benieuwd
[ Afbeelding ]
Wie zegt dat het niet wetenschappelijk bewezen is?
Fiffill schreef:kimberly1995 schreef:
Wie zegt dat het niet wetenschappelijk bewezen is?
Dat is het ook niet.
Hoeft nog niet te zeggen dat het niet waar zou kunnen zijn, maar feit blijft wel dat door de meeste (terecht) gewoon gezien wordt als kwakzalverij. Wetenschap wil theoretische onderbouwingen en die ontbreken. Altijd het beste om dit soort dingen met een korrel zout te nemen.
Maar aangezien ik altijd erg nieuwsgierig ben naar alles wil ik wel graag weten wat je eventueel kan vertellen. Ik bedoelde het niet aanvallend oid.