Mensen die 100jaar staan te poedersuiker met inparkeren steek ik m ook gewoon in voor hun neus hoor. Moet je maar niet zo verschrikkelijk moeilijk doen... zo irritant! Ik pik je plekje voor de deur lekker in.
Vlak langs anderen parkeren doe ik alleen als die echt scheef geparkeerd staan en ik eigenlijk geen andere keus heb. Of als mensen half op 'mijn' parkeerplelje staan.
Heb zelf ook wel eens via de achterklep moeten instappen.
terwijl ik gewoon normaal en netjes geparkeerd stond, die mensen hadden m iets te dicht erop gezet, en de andere buren ook. En ik ben niet dik, ik had gewoon pech
love my job
Aanrader om je garage zo te bouwen voor de parkeer klunzen, enige nadeel je kan nooit meer een bredere auto kopen 

(niet zo'n oude maar een vrij nieuwe, 3 jaar oud ofzo) en beide heb ik al ingeparkeerd. Wij hebben een eigen parkeervak op de oprit namelijk Waar je in moet draaien.
vandaar dat ik altijd vooruit in parkeer.
We hebben de politie vriendelijk uitgelegd dat die bus daar als sinds zaterdag stond en het de kerkgangers waren die fout geparkeerd stonden. Toen zijn ze naar de kerk gelopen om de eigenaars van de auto te vinden