Bovendien kan ik dus letterlijk niet alles tegelijk vasthouden, ook niet met 5 mensen voor me. Waar je je al niet druk over kan maken zeg. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bovendien kan ik dus letterlijk niet alles tegelijk vasthouden, ook niet met 5 mensen voor me. Waar je je al niet druk over kan maken zeg. 
eclair98 schreef:Ashley, dat is zo schattig
Ik ken alleen de douane van de tweede kamer, maar die mensen kunnen echt nergens om lachen? Wij allemaal grapjes maken over school en weet ik veel niet wat, die mensen alleen maar van '_'. Mogen ze niet lachen? En zo nee, waarom niet? Want als mensen bij de douane op schiphol dat wel zouden mogen...?
JustAshley schreef:@leprycorn. Achter de douane of achter de beveiligings check? Maar wel leuk dat er ook mensen zijn die het juist "fijn" vinden !
JustAshley schreef:eclair98 schreef:Ashley, dat is zo schattig
Ik ken alleen de douane van de tweede kamer, maar die mensen kunnen echt nergens om lachen? Wij allemaal grapjes maken over school en weet ik veel niet wat, die mensen alleen maar van '_'. Mogen ze niet lachen? En zo nee, waarom niet? Want als mensen bij de douane op schiphol dat wel zouden mogen...?
Haha even voor iedereen .. Douane en beveiliging zijn 2 hele aparte dingen.
Douane Controleert jou koffer als je terug komt of jij dingen bij je heb die hier in nederland illegaal zijn denk aan ivoor en dat soort dingen .. of nep merk kleding..
De beveiliging op schiphol controleert je als je op vakantie gaat voor je het vliegtuig in wil.
En ja hoor de beveiliging bij de tweede kamer mag ook lachen maar ik denk dat ze er gewoon niet zo een zin in hebben haha. Nu moet ik ook zeggen dat je niet voor de lol naar de tweede kamer gaat dus ik denk niet dat daar veel gelachen word. En meestal zijn de mensen op Schiphol wel blij omdat ze op vakantie gaan. En omdat de meeste mensen die check dan als een vervelend onderdeel van hun vakantie ervaren probeer ik er juist wel een wat aangenamer onderdeel van te maken. Je moet natuurlijk wel serieus je werk doen maar een grapje kan er altijd vanaf toch ! Ik vind het ook heel leuk om mensen hun verhaal te horen. Waar gaan ze heen wat gaan ze daar doen.. sommige mensen zijn geëmigreerd of hebben een man of vrouw aan de andere kant van de wereld. Super leuk al die verhalen! Zo heb je ook wel is bn' ers voor je neus!
Die mensen waren zo chaggie, onze docent waarschuwde ons ook al
Eulogy schreef:Was wel in Europa en heb het ook gewoon op Schiphol meegemaakt, dat er gewoon niets van gezegd werdMeerdere keren. En nee, maar je mag wel 10 van die flesjes meenemen, dan heb je ook een liter. Snap de regel gewoon niet zo goed?
Willl65 schreef:JustAshley schreef:@leprycorn. Achter de douane of achter de beveiligings check? Maar wel leuk dat er ook mensen zijn die het juist "fijn" vinden !
Achter de kmar denk ik. Vaak denken mensen dat achter paspoortcontrole achter de Douane is. Paspoortcontrole = kmar. Veelal handbagage check security ( al heeft Douane het recht achter de securitycheck te controleren) en bij binnenkomende vluchten Douane = van de goederen.
JustAshley schreef:Eulogy schreef:Maar een vraag aan de deskundigen: hoe zit dat nou met die flesjes van 100ml? Als je echt kwaad wil kan je dan toch alsnog een liter meenemen en dat is toch ook genoeg dan?Heb dat echt nog nooit begrepen haha.
Heb overigens ook vaak genoeg scherpe voorwerpen en echt hele flesjes water/pakjes sap etc in m'n handbagage gehad waarna m'n tas niet eens gecontroleerd werd, dus of het werkt?![]()
Op de terugweg heb ik het toen expres gedaan, om te kijken of ze hem eruit zouden pikken. Zat ongeveer 2 liter in, maar niks hoor![]()
Wapens zijn op zich niet zo verrassend, marechaussee is gewoon defensie op zich.
Je mag niet hele tassen vol met 100 ml flesjes mee nemen hoor haha ! Er is ook een max ! en dat op de terug weg kan best idd maar dan is het niet binnen europa.. of een beveiligings beamte die lag te slapen! Best slecht maarja helaas heb je die er altijd tussen.
@ Leprycorn
Dat is achter de beveiliging idd, mensen zeggen 'Achter de douane' maar de douane staat er eigenlijk alleen maar voor mensen die terug komen om te kijken of jij niks bij je heb waar hun geld aan kunnen verdienen..
De beveiliging controleert mensen die op schiphol werken of mensen die op vakantie gaan.
Maar ik snap inderdaad wat je bedoeld kan Schiphol inmiddels als mijn broekzak haha!
Dat heeft toch niks te maken met verboden middelen in je handbagage en veiligheid.